Vyhlásené obstarávanie

Zmena dokončenej stavby súp. č. 1912 stavebnými úpravami na zariadenie sociálnych služieb Stará Ľubovňa-zariadenie kuchyne


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Stará Ľubovňa
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
82 262,80
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39221000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
21. Júl 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
4. August 2022
Dátum otvárania ponúk:
4. August 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Zákazka pozostáva z dodávky a montáže vybavenia kuchyne presne vyšpecifikovaných zariadení vo výkaze výmer (Príloha č. 2B) s presným uložením a zapojením do pripravených rozvodov inžinierskych sietí (Príloha č. 1) s overením funkčnosti a správneho chodu všetkých zariadení (spotrebičov).. 1. Zákazka pozostáva z dodávky a montáže vybavenia kuchyne presne vyšpecifikovaných zariadení vo výkaze výmer (Príloha č. 2) s presným uložením a zapojením do pripravených rozvodov inžinierskych sietí (Príloha č. 1) s overením funkčnosti a správneho chodu všetkých zariadení (spotrebičov). 2. Verejný obstarávateľ ako súčasť cenovej ponuky požaduje; 2.1. Na dodávky predmetu plnenia bude poskytnutá záručná doba v dĺžke minimálne 30 mesiacov odo dňa prevzatia kupujúcim, realizovaný bez doplatkov na cestu, montáž a náhradné diely. Náhradné diely bez doplatku v prípade, že pôjde o vadu výrobku 2.2. Tovar sa požaduje nový a nepoužívaný. 2.3 Zmluvný nástup na servisný zásah do 24 hodín na termické zariadenia, na netermické zariadenia do 48 hodín. Predávajúci je zodpovedný za odstránenie závad bez negatívneho dopadu na prevádzku zariadenia 2.4. Pozáručný servis a zmluvnú garanciu dodávok náhradných dielov po celú dobu životnosti technológie - t. j. MIN 10 rokov od potvrdenia dodacieho listu na základe preberacieho konania 2.5. Zabezpečiť vykonanie revízie (odbornej skúšky) pre zariadenia, u ktorých sa pri uvedení do prevádzky vykonanie revízie vyžaduje v zmysle platných noriem a predložiť správu o jej vykonaní - bez závad 2.6. 5.Zaškolenie všetkých zamestnancov obsluhy po dobu min. 4 hod. Termín zaškolenie nie je viazaný termínom dodania ale termínom otvorenia prevádzky. Verejný obstarávateľ o predmetnom termíne bude uchádzača informovať v predstihu min. však 3 týždne pred termínom otvorenia, kde uchádzač musí dané zaškolenie zrealizovať do 2 týždňov od prevzatia oznámenia. 3. V prípade. Ak zadávacia dokumentácia odkazuje na konkrétny výrobok alebo značku, verejný obstarávateľ pripúšťa použitie ekvivalentu. V prípade, že uchádzač pri spracovaní zmluvnej ceny na uskutočnenie predmetu zákazky použije ekvivalentné výrobky a zariadenia, je povinný dopracovať k ocenenému výkazu výmer Prehľad ekvivalentných výrobkov a zariadení použitých pri ocenení predmetu zmluvy v členení podľa poskytnutého výkazu výmer, oddiel a číslo položky s uvedením ekvivalentnej dodávky. Uchádzač zároveň k Prehľadu ekvivalentných výrobkov a zariadení použitých pri ocenení predmetu zmluvy doloží aj technické listy a porovnávaciu správu v ktorej uchádzač porovná kvalitatívne parametre tovaru uvedeného v poskytnutom výkaze výmer a tovaru ktorý ekvivalentne nacení vo svojej cenovej ponuke. Z danej správy/porovnania musí byť zrejmé, že ponúknutý ekvivalent spĺňa minimálne také kvalitatívne požiadavky ako požadovaný tovar v poskytnutom výkaze výmer. Uvedený prehľad bude tvoriť súčasť oceneného výkazu výmer uchádzača v elektronickej podobe označenom ekvivalenty. Ak uchádzač tento prehľad nevypracuje alebo niektorú položku do neho nezahrnie, bude verejný obstarávateľ považovať za to, že uchádzač ocenil výrobky a zariadenia uvedené v poskytnutom výkaze výmer a projekte stavby.

Doplňujúce informácie

1. Kritérium na vyhodnotenie ponúk Najnižšia celková cena za celý predmet zákazky v € s DPH. V tejto cene musia byť zahnuté všetky náklady súvisiace s predmetom zákazky. 2. Spôsob vyhodnocovania ponúk Po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na hodnotenie ponúk sa zostaví vzostupné poradie uchádzačov a vyhodnotí sa u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí splnenie požiadaviek na predmet zákazky a podmienok účasti. Tento spôsob vyhodnocovania možno v prípade vylúčenia uchádzača resp. ak uchádzač odmietne uzavrieť zmluvu alebo v stanovenom termíne neposkytne súčinnosť potrebnú k uzatvoreniu zmluvy, postupne aplikovať na všetkých uchádzačov vzostupne podľa poradia. Verejný obstarávateľ vylúči z tohto verejného obstarávania uskutočňovaného v súlade § 117 zákona (prieskum trhu), ktorý nesplnil požiadavky na predmet zákazky alebo podmienky účasti. Na vyhodnotenie ponúk sa primerane použije § 53 zákona a na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa primerane použije § 40 zákona. Verejný obstarávateľ oznámi uchádzačom vylúčenie alebo výsledok vyhodnotenia ponúk. 3. Obsah ponuky A. Vyplnený Formulár plnenia kritérií (Príloha č.2A) B. Vyplnený výkaz výmer (Príloha č.2B) C. Zaslať najlepšie v súbore zip. alebo iným vhodným spôsobom - Technicky list z názvom ponúkaného zariadenia, z ktorého sú jednoznačne zrejmé technické parametre ponúkaného zariadenia, ktoré sú v zadaní špecifikované na položky pod P.Č 17,18,19,20,21,22,23,34,38,40,47,49,53,59,60,66,68,69 v dokumente výkaz výmer (Príloha č. 2A) Z daného technického listu musí byť zjavné splnenie všetkých požiadaviek uvedených vo výkaze výmer. D. Doplnený Návrh zmluvných podmienok (Príloha č.3) E. Čestné vyhlásenie (Príloha č.4) F. V prípade použitia ekvivalentov - Prehľad ekvivalentných výrobkov a zariadení použitých pri ocenení predmetu zmluvy spôsobom uvedeným v oddiely II.2.4 tejto Výzvy 4. Hlavné miesto dodania tovaru/poskytnutia služieb/uskutočnenia stavebných prác: Zariadenie sociálnych služieb, ul. Obrancov mieru súp. č.1912, Stará Ľubovňa. 5. Zmluva Verejný obstarávateľ uzatvorí s úspešným uchádzačom Kúpnu zmluvu. A. Lehota splatnosti faktúry je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu na adresu sídla kupujúceho. B. Sankcie BA. Uchádzač je povinný zmontovať vybavenie kuchyne presne vyšpecifikovaných zariadení vo výkaze výmer (Príloha č. 2) s presným uložením a zapojením do pripravených rozvodov inžinierskych sietí (Príloha č. 1) s overením funkčnosti a správneho chodu všetkých zariadení (spotrebičov). Zmontovanie, uloženie a zapojenie je v cene dodaného tovaru. V prípade nesplnenia si tejto povinnosti, alebo zlého zmontovania, uloženia alebo zapojenia je verejný obstarávateľ oprávnený požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 10 % ceny diela. BB. V prípade, že sa uchádzač dostane do omeškania so splnením dodania tovaru podľa, verejný obstarávateľ je oprávnený požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny. BC. V prípade, ak dôjde k zániku zmluvy z dôvodu podstatného porušenia zmluvy, vzniká kupujúcemu nárok na zmluvnú pokutu jednorázovo vo výške 5 000,00 eur. Podrobné vymedzenie zmluvných podmienok je uvedené v Prílohe č. 3 ako Návrh zmluvných podmienok. 6. Komunikácia Verejný obstarávateľ určuje, že komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi sa uskutoční elektronicky, a to len prostredníctvom komunikačného rozhrania IS EVO VER. 18.0, ktorého webová adresa je uvedená v odseku I.3) tejto výzvy. Na ponuky doručené prostredníctvom iného komunikačného rozhrania alebo doručené mailom alebo doručené písomne prostredníctvom pošty resp. iného doručovateľa alebo doručené po lehote na predkladanie ponúk nebude verejný obstarávateľ prihliadať a budú vylúčené z tohto verejného obstarávania. Príručky, videonávody, často kladené otázky a všetky potrebné informácie týkajúce sa komunikačného rozhrania sú zverejnené na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html.