Vyhlásené obstarávanie

Vypracovanie projektovej dokumentácie – Prestavba rodinného domu-2 b.j. na polyfunkčnú budovu


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Kolárovo
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
12 362,50
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71242000-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
20. Júl 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
4. August 2022
Dátum otvárania ponúk:
4. August 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Vypracovanie realizačnej projektovej dokumentácie na prestavbu rodinného domu 2 b.j. so súp. č. 1648 na pozemku s parc. č. 1397/8 na polyfunkčnú budovu v súlade s platným územným plánom mesta na 1. nadzemnom podlaží vytvoriť priestory pre kultúrnu a osvetovú činnosť, ako napr. výstavná sieň, prednášková miestnosť, krúžková a klubová činnosť a pod., pričom na 2. nadzemnom podlaží zachovať samostatnú bytovú jednotku, pri dodržaní súčasnej dispozície, s eventuálnymi potrebnými zmenami. Predmetom zákazky je: realizačná projektová dokumentácia Súčasťou projektovej dokumentácie bude (v súlade s §9 vyhlášky č. 453/2000 Z.z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia stavebného zákona): a)Technická správa b)Výkresová časť (m.i. architektúra, elektroinštalácia, ústredné kúrenie, voda, kanalizácia, NTL plyn, energetický posudok, požiarna ochrana) c)Podrobný položkovitý rozpočet (s výkazom výmer) d)Súhlas dotknutých orgánov štátnej správy Lehota a miesto dodania predmetu zákazky: 23.09.2022 do 12,00 hodín. Miesto poskytnutia služieb: Mesto Kolárovo, Mestský úrad, Kostolné nám. č. 1, 94603 Kolárovo.. viď dokumenty k zákazke: súťažné podklady-výzva

Doplňujúce informácie

Podmienkou účasti na tomto verejnom obstarávaní je, aby ponuka obsahovala nasledovné doklady a údaje: 1.Identifikačné údaje uchádzača: (meno a sídlo/bydlisko uchádzača, IČO, DIČ, IČ pre daň, telefón, fax, e-mail, webová stránka, bankové spojenie, č. účtu a pod.) s uvedením predmetu zákazky na ktorú sa ponuka predkladá odporúčame používanie vzoru v prílohe Identifikačné údaje uchádzača . 2.Vyhlásenie uchádzača, že predložené údaje a doklady sú pravdivé, kompletné, vyhlásenie uchádzača o súhlase s podmienkami súťaže a o konflikte záujmov (príloha č. 2) 3.Návrh uchádzača na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk povinné použitie vzoru v prílohe č. 4 tejto výzvy. 4.Vyplnený a podpísaný návrh obchodných podmienok určených v prílohe č. 6 tejto výzvy. Doklady uvedené v bode 13 písm. b) ods. 1 až 5 v prípade, keď podpisuje splnomocnená osoba, je potrebné predložiť plnú moc: originál s overenými podpismi, alebo overenú fotokópiu originálu s overenými podpismi. Poverenie podľa závislosti jeho rozsahu u víťaza verejného obstarávania môže byť použité aj pri podpísaní zmluvy. 5.Doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky: a)ak uchádzač nie je evidovaný na portáli oversi.sk - za účelom preukázania tejto podmienky sa vyžaduje predloženie fotokópie dokladu o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. U právnických osôb napr. výpis z obchodného registra, u fyzických osôb napr. výpis zo živnostenského registra. b)Ak uchádzač je evidovaný na portáli oversi.sk uchádzač alebo záujemca nie je povinný predkladať doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Neplatí to však v prípade, ak uchádzač nemá sídlo alebo miesto podnikania v Slovenskej republike. V prípade, ak by uchádzač, ktorý nemá sídlo alebo miesto podnikania v Slovenskej republike nepredložil doklad o oprávnení poskytovať služby, dodávať tovary alebo uskutočňovať stavebné práce, ktoré sú predmetom obstarávania, alebo ak verejný obstarávateľ zistí v informačných systémoch ( v zmysle zákona č. 177/2018 Z.z. Zákon o byrokracii), že uchádzač nie je oprávnený realizovať predmet zákazky, bude zo zákazky vylúčený. Komplexnosť dodávky a)Predmet zákazky nie je rozdelený na časti. Uchádzač musí predložiť ponuku na celý predmet zákazky. b)Uchádzačom sa nepovoľuje predložiť variantné riešenie vo vzťahu k požadovanému predmetu zákazky. c)Ak súčasťou ponuky bude aj variantné riešenie, variantné riešenie nebude zaradené do vyhodnotenia a bude sa naň hľadieť, akoby nebolo predložené. Typ zmluvy: s úspešným uchádzačom bude uzatvorená zmluva o vykonaní diela. Otváranie ponúk bude neverejné. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že uchádzač môže vo verejnom obstarávaní predložiť na predmet zákazky iba jednu ponuku. Lehota na viazanosti ponúk: do 31.12.2022 Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v elektronickej podobe prostredníctvom systému Informačný systém Elektronického verejného obstarávania (ďalej len systém EVO) Verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuky uchádzača a vylúči ponuky, ktoré nespĺňajú podmienky, požiadavky, pokyny a predmet zákazky uvedené v tejto Výzve. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk. Verejný obstarávateľ neprijíma ponuky aj v prípade, že predložené ponuky nebudú výhodné pre verejného obstarávateľa, alebo ak všetky ponuky prekročia výšku finančných prostriedkov, ktorý má verejný obstarávateľ na tento účel vyčlenené, alebo ani jedna z predložených ponúk nebude zodpovedať požiadavkám stanoveným v tejto výzve, alebo sú v rozpore s platnými právnymi normami.