Vyhlásené obstarávanie

Vypracovanie projektovej dokumentácie – ,,Odstránenie kovového komínového telesa“ a na „Odstránenie stavby skladu v areáli základnej školy J.A. Komenského na ulici Rábskej“


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Kolárovo
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 100,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71242000-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
19. Júl 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
29. Júl 2022
Dátum otvárania ponúk:
29. Júl 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je: realizačná projektová dokumentácia a) Vypracovanie realizačnej projektovej dokumentácie na odstránenie kovového komínového telesa na parc. č.1988/3 (plynofikovaná kotolňa) na ulici Partizánskej b) Vypracovanie realizačnej projektovej dokumentácie na odstránenie stavby skladu so súp. č.2519 na parc. č. 1266/12 v areáli základnej školy J.A. Komenského na ulici Rábskej Súčasťou projektovej dokumentácie bude: a)Technická správa b)Výkresová časť c)Rozpočet s výkazom výmer d)Vyjadrenia dotknutých orgánov štátnej správy.

Doplňujúce informácie

Lehota a miesto dodania predmetu zákazky: 16.09.2022 do 12,00 hodín. Miesto poskytnutia služieb: Mesto Kolárovo, Mestský úrad, Kostolné nám. č. 1, 94603 Kolárovo. Predmet zákazky nie je rozdelený na časti. Uchádzač musí predložiť ponuku na celý predmet zákazky. Uchádzačom sa nepovoľuje predložiť variantné riešenie vo vzťahu k požadovanému predmetu zákazky. Otváranie ponúk bude neverejné. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v elektronickej podobe prostredníctvom systému Informačný systém Elektronického verejného obstarávania (ďalej len systém EVO) Doklady uvedené v bode 13 písm. b) ods. 1 až 5 výzvy v prípade, keď podpisuje splnomocnená osoba, je potrebné predložiť plnú moc: originál s overenými podpismi, alebo overenú fotokópiu originálu s overenými podpismi. Poverenie podľa závislosti jeho rozsahu u víťaza verejného obstarávania môže byť použité aj pri podpísaní zmluvy. Verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuky uchádzača a vylúči ponuky, ktoré nespĺňajú podmienky, požiadavky, pokyny a predmet zákazky uvedené v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk.