Vyhlásené obstarávanie

Potraviny, nápoje, tabak a príbuzné produkty pre ŠJ Strednej odbornej školy dopravnej, Zelená 2, 036 08 Martin-Priekopa


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Stredná odborná škola dopravná, Zelená 2, Martin-Priekopa
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
31 500,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
15000000-8
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
19. Júl 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
29. Júl 2022
Dátum otvárania ponúk:
29. Júl 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je nákup a dodávka trvanlivých potravín rôzneho druhu.Kritériá a podmienky zákazky sú uvedené vo výzve, ktorá je predmetom zákazky.. Predmetom zákazky je výber dodávateľa potravín rôzneho druhu pre Školskú jedáleň SOŠD v Martine - Priekope zákazka v súlade so zákonom č.343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Uvedené množstvo výrobkov je len orientačné, vyčíslené na základe spotreby za obdobie 12 mesiacov a predpokladanej spotreby na nasledujúce obdobie 12 mesiacov. Objednávateľ sa nezaručuje odobrať uvedené predpokladané množstvá.

Doplňujúce informácie

Prepravné obaly musia byť v súlade s potravinovým kódexom SR a zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v znení neskorších predpisov označené v štátnom jazyku, uvedené údaje obchodný názov , obchodné meno a adresa výrobcu, baliarne alebo dovozcu, dátum balenia, krajina pôvodu, údaj o množstve tovaru, dátum spotreby, spôsob skladovania. Objednávateľ je oprávnený reklamovať vady akosti tovaru u dodávateľa najneskôr do 1 hod. po dodaní tovaru. Reklamovaný tovar dodávateľ vymení v dodatočnej lehote dohodnutej s objednávateľom. Náklady na dopravu súvisiacu s reklamovaním tovaru znáša dodávateľ v plnom rozsahu. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok , a to je dôvod na odstúpenie od zmluvy. Obstarávateľ nebude akceptovať žiadne navýšenie cien z dôvodu nedostatočného preštudovania podmienok uvedených vo výzve. Uchádzač ocení všetky položky uvedené v predmete zákazky. V prípade, že neocení všetky položky nebude jeho ponuka akceptovaná a nebude ďalej hodnotená. V zmysle výsledného poradia bude s úspešným uchádzačom uzatvorená rámcová dohoda , v ktorej sa uchádzač zaviaže dodávať tovar v zmysle platných legislatívnych noriem / zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v znení neskorších predpisov Potravinového kódexu SR a noriem EHK. Úspešný uchádzač je povinný k rámcovej dohode priložiť prílohu , ktorá bude obsahovať zoznam jednotlivých položiek v presnej špecifikácií / podľa § 11-13 Z č. 250/2007 Zb. názov, gramáž a cena s DPH./ Ak úspešný uchádzač zo závažných dôvodov rámcovú dohodu na predmet obstarávania neuzatvorí , alebo nedodrží podmienky vyhláseného obstarávania , obstarávateľ si vyhradzuje právo uzatvoriť zmluvný vzťah s uchádzačom , ktorý sa umiestnil vo vyhodnotení ponúk za uchádzačom / resp. s druhým v poradí/. Cenové ponuky budú vyhodnocované v zmysle uvedeného kritéria a to spôsobom stanovenia poradia jednotlivých ponúk podľa výšky navrhnutej ceny od najnižšej ceny po najvyššiu. Úspešným uchádzačom bude uchádzač, ktorého ponuka sa umiestni na prvom mieste.