Vyhlásené obstarávanie

Strava pre pacientov - potraviny


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Národný onkologický ústav
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
149 833,43
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
15000000-8
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
14. Júl 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
28. Júl 2022
Dátum otvárania ponúk:
28. Júl 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Nákup potravín pre hospitalizovaných pacientov podľa potrieb a diét vyplývajúcich z diagnózy.. Stručný opis predmetu zákazky je uvedený v bode II. 1.4) tejto výzvy na predkladanie ponúk.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ (VO) pri zadávaní tejto zákazky s nízkou hodnotou postupuje podľa § 20 ods. 1 a nasl. zákona. 2. VO poskytuje bezodplatný, neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov, k dokumentom potrebným na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti a to na internetovej adrese: https://nou.eranet.sk/#/tendersPublicDetails/262 3. Z uvedeného dôvodu VO tieto dokumenty záujemcom nezasiela. Priamy odkaz na túto internetovú adresu je tiež zverejnený v profile VO na web stránke Úradu pre verejné obstarávanie (ÚVO). 4. VO záujemcom odporúča, aby si podklady k zákazke stiahli až po registrovaní sa do systému ERANET. O záujemcoch, ktorí si prevezmú tieto dokumenty bez registrácie verejný obstarávateľ nemá evidenciu - o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení podkladov nebudú informovaní. 5. Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa do systému ERANET na URL: https://obstaravanie.eranet.sk. Uchádzač je oprávnený predložiť ponuku až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému ERANET. Registrácia do systému ERANET je bezplatná. Podmienky a pravidlá používania systému ERANET sú uvedené na: https://obstaravanie.eranet.sk v časti PODMIENKY a MANUÁL. 6. Minimálne technické požiadavky na používanie informačného systému ERANET: OS: MS Win 7 a vyššie, Android, iOS7, Linux; Aktuálne verzie prehliadačov: IE 10 a vyššie, MS Edge, Firefox 30.0 a vyššie, Chrome 35 a vyššie; Ďalšie požiadavky: prístup na Internet, zapnutý JavaScript, zapnuté Cookies 7. Predkladanie ponúk sa realizuje výlučne elektronicky, prostredníctvom systému ERANET dostupnom na webovej adrese https://nou.eranet.sk. 8. Náklady spojené s účasťou v tejto zákazke s nízkou hodnotou znášajú uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči VO. 9. Neboli uplatnené sociálne aspekty, zelené VO, obstarávanie inovácií - d) žiadne z uvedených 10. Zákazka je rozdelená na časti: - 1.časť: Strava pre pacientov konzervy - spracovaná zelenina a ovocie, džemy, kompóty Predpokladaná hodnota zákazky: 17 922,63 € bez DPH - 2.časť: Strava pre pacientov suché potraviny Predpokladaná hodnota zákazky: 59 562,16 € bez DPH - 3.časť: Strava pre pacientov mrazené ryby Predpokladaná hodnota zákazky: 26 917,50 € bez DPH - 4.časť: Strava pre pacientov mlieko a mliečne výrobky Predpokladaná hodnota zákazky: 14 646,06 € bez DPH - 5.časť: Strava pre pacientov hlbokomrazená hydina Predpokladaná hodnota zákazky: 28 439,30 € bez DPH - 6.časť: Strava pre pacientov mrazený polotovar a zelenina Predpokladaná hodnota zákazky: 2 345,78 € bez DPH