Vyhlásené obstarávanie

Školský interát Saratovská, oprava 11 kúpeľní


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Školský internát
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
59 780,02
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
30. Jún 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
8. Júl 2022
Dátum otvárania ponúk:
8. Júl 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú opravy , úpravy a práce súvisiace so zabezpečením hygienického štandardu kúpeľní vubytovacích bunkách internátu.. Opravy priečok , úpravy povrchov, podláh, izolácie proti vode a vlhkosti, oprava odpadového potrubia, oprava vodovodného potrubia, výmena umývadiel, sprchových vaničiek,WC mís, umývadlových a sprchových batérií, oprava ústredného kúrenia s montážou vykurovacích telies, obklady, nátery a maľby, oprava a montáž svietidiel.

Doplňujúce informácie

1. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania bude povinný predložiť doklady uvedené v bode 28.5. súťažných podkladov. 2. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na uskutočnenie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu Zmluvy a komunikácie/ zodpovednosti v procese plnenia Zmluvy. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom Zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovi a skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne. 3. Predmetné verejné obstarávanie je: d) žiadne z uvedených. 4. Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v tejto výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona. 5. Obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa uskutoční dňa 4.07.2022 o10:00 hod. na adrese Saratovská 26 B, 841 02 Bratislava. Účasť na obhliadke je záujemca povinný, dohodnúť najneskôr do 28.06.2022 do 08:00 hod. so zástupcom verejného obstarávateľa Bc. Jana Megová tel. +421264361049, e-mail: veducidm@najinternat.sk v pracovnej dobe 08:00 - 13:00 hod.