Vyhlásené obstarávanie

ID 1036 - Rekonštrukcia hygienických zariadení v šatni ženy 50 m bazéna – Plaváreň Pasienky


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Správa telovýchovných a rekreačných zariadení hl.mesta SR Bratislavy
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
131 654,90
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
28. Jún 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
8. Júl 2022
Dátum otvárania ponúk:
8. Júl 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Opis obstarávania

Prevádzka hygienických zariadení v šatni ženy na KP Pasienky je v nevyhovujúcom stave, ktorý urýchlene vyžaduje rekonštrukciu. Predmetom rekonštrukcie spŕch a WC ženy je rekonštrukcia podláh a stien. Súčasťou prác je výmena podlahových vpustí, batérií, hlavíc a dverí do toaliet. Súčasťou prác je aj oprava povrchov na stenách s aplikáciou hydroizolačnej stierky a následným prevedením nových keramických obkladov. Deliace steny sú riešené s dosiek DTD - laminových drevotriesok v matnom eloxovanom skrytom hliníkovom ráme. Okrem uvedených prác sa bude realizovať výmena vnútorného rozvodu vody, kanalizácie, zariaďovacích prvkov a elektroinštalácie. Predmetom zákazky je aj spracovanie dokumentácie skutočného vyhotovenia. Predmet zákazky je definovaný projektovou dokumentáciou, výkazom výmer, zmluvnými podmienkami.. Predmet zákazky je definovaný projektovou dokumentáciou, výkazom výmer, zmluvnými podmienkami.

Doplňujúce informácie

- komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja EVO na portáli www.uvo.gov.sk - ponuku môžu predložiť len uchádzači ktorí sú v systéme OVERENÍ a AKTÍVNI - úspešný uchádzač k podpisu zmluvy predloží: doklad o poistení zodpovednosti za škodu minimálne vo výške 100 000 Eur harmonogram prác, ktorý bude v súlade s lehotou realizácie max. 90 dní. Uvedené verejné obstaráavanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. Ďalšie informácie sú uvedené vo Výzve na pre predkladanie ponúk.