Vyhlásené obstarávanie

Odstránenie havarijného stavu zatekania a podtekania prístavby s následkom jeho zavlhnutia.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Domov pri kríži
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
148 854,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
24. Jún 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
11. Júl 2022
Dátum otvárania ponúk:
11. Júl 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Áno
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je odstránenie havarijného stavu zatekania a podtekania objektu s následkom jeho zavlhnutia podľa Prílohy č. 1 zadávacej dokumentácie, ktorou je projektová dokumentácia a podľa požiadaviek verejného obstarávateľa v rozsahu uvedenom v Prílohe č. 2 zadávacej dokumentácie, ktorým je výkaz výmer stavebných prác. Požadovaný postup stavebných prác - etapizácia: Stavebné práce bude úspešný uchádzač povinný realizovať v troch etapách, pričom každá eta-pa po jej ukončení musí byť samostatne odovzdaná verejnému obstarávateľovi. Úspešný uchádzač bude bezpodmienečne povinný ako prvú v poradí v rámci harmonogramu prác naplánovať a realizovať prvú etapu, ktorú bude povinný odovzdať verejnému obstarávateľovi bezprostredne po jej ukončení spôsobom určeným v návrhu Zmluvy o dielo, ktorá tvorí Prílohu č. 5 tohto dokumentu tak, aby ho mohol verejný obstarávateľ predmet realizácie prvej etapy začať užívať v súlade s jeho určeným účelom bezprostredne po jeho odovzdaní úspešným uchádzačom a prevzatí verejným obstarávateľom a zároveň pred začatím plnenia druhej, resp. tretej etapy. Druhú a tretiu etapu bude úspešný uchádzač oprávnený, nie však povinný naplánovať a realizovať súbežne, podľa vlastnej koncepcie výstavby pri povinnosti dodržať v ponuke uchádzača navrhované lehoty výstavby pre prvú etapu a pre druhú a tretiu etapu, pričom verejný obstarávateľ preferuje skoršie odovzdanie a prevzatie druhej etapy z dôvodu zabezpečenia čo najskoršieho užívania predmetu realizácie druhej etapy v súlade s jeho účelom z dôvodu zabezpečenia minimálneho obmedzenia komfortu užívateľov, ktorými sú primárne seniori obývajúci domov. I. etapa stavebných prác Kuchyňa II. etapa stavebných prác - Jedáleň III. etapa stavebných prác Exteriérové stavebné práce Bližšie informácie sú uvedené v zadávacej dokumentácii.. Zrealizujú sa nové vetvy tukovej kanalizácie. Realizácia sanačných stavebných prác, izolácia proti vlhkosti vrátane realizácie injektáží a realizácia liatych podláh.

Doplňujúce informácie

1.Obhliadku miesta plnenia vrátane celého predmetu zákazky je možné uskutočniť každý pracovný deň. Záujemca môže požiadať o obhliadku telefonicky alebo elektronicky e-mailom min. deň vopred a dohodnúť presný termín obhliadky s kontaktnou osobou. Kontaktné osoby a ich kontaktné údaje sú uvedené v zadávacej dokumentácii. 2.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa počas celého procesu verejného obstarávania uskutočňuje v štátnom (slovenskom) jazyku výhradne spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky (IS), komunikačnom elektronickom portáli https://www.ezakazky.sk/domovprikrizi/ Zadávacia dokumentácia k výzve na predkladanie ponúk a jej prílohy sú, po registrácii záujemcu, bez obmedzení dostupné na portáli. Prístup k zadávacej dokumentácii k výzve na predkladanie ponúk s prílohami: a) zadať do internetového vyhľadávača elektronickú adresu https://www.ezakazky.sk/domovprikrizi/ b) kliknúť na názov tejto zákazky, c) kliknúť na Prihlásiť sa do zákazky, d) prihlásiť sa do IS nasledovne: d1) v prípade existencie konta v IS, prihlásiť sa svojimi prihlasovacími údajmi (pri strate pri-hlasovacích údajov zvoliť možnosť ich doručenia elektronicky na svoju elektronickú adresu), alebo prostredníctvom elektronického ID; d2) v prípade existencie konta v IS, kliknúť na Registrácia a postupovať podľa pokynov uvedených pre registráciu v IS. Žiadosť o vysvetlenie je potrebné doručiť vždy prostredníctvom IS, iný spôsob doručenia sa neakceptuje, a to v rámci celej komunikácie, pokiaľ v zadávacej dokumentácii k výzve na predkladanie ponúk nie je uvedené inak. 3.Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní. 4. V prípade ak nebude predložená ani jedna ponuka bude verejný obstarávateľ postupovať podľa § 117 ods. 4 bod 1 ZVO.