Vyhlásené obstarávanie

Obnova židovského cintorína


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Stará Bystrica
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
208 289,63
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
14. Jún 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
24. Jún 2022
Dátum otvárania ponúk:
24. Jún 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je realizácia diela Obnova židovského cintorína podľa projektovej dokumentácie a zadania.. Predmetom stavebných prác je revitalizácia areálu židovského cintorína v obci Stará Bystrica na p.č. 2970 ktorá, zahŕňa úpravu prístupovej komunikácie na p.č. 3470, oplotenie areálu, chodníkov, vybudovanie symbolického pamätníka, osadenie prvkov malej architektúry lavičky, informačné tabule a doplnenie prvkov zelene. Bližšie informácie ohľadom predmetu zákazky sú súčasťou projektovej dokumentácie a Výkazu výmer.

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom informačného systému elektronického verejného obstarávania ver. 18.0 Úradu pre verejné obstarávanie (ďalej len IS EVO) (link: https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html). Postup záujemcu/uchádzača je upravený v príručkách pre záujemcu/uchádzača a vo videonávodoch, ktoré sú zverejnené na stránke portálu IS EVO v položke menu Príručky (https://www.uvo.gov.sk/viaco-is-evo/prirucky-5f7.html ) a Videonávody (https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/videonavody5f9.html ). Lehota viazanosti ponúk je požadované do 31.12.2022. Zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávanými prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami v zmysle všeobecných zmluvných podmienok zmluvy o poskytnutí NFP a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť a to aj po ukončení platnosti tejto zmluvy. Všetky výdavky spojené s prípravou, predložením dokladov a predložením cenovej ponuky znáša výhradne uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk v prípade, že predložené ponuky budú nevýhodné pre verejného obstarávateľa alebo v rozpore s finančnými možnosťami verejného obstarávateľa. Následne bude postup zadávania zákazky zrušený. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy bez udania iného dôvodu v nadväznosti na doručenie správy z kontroly verejného obstarávania, ktorou poskytovateľ neschváli predmetné verejné obstarávanie, alebo uzavretie zmluvy na základe tohto verejného obstarávania. Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené v profile zákazky v časti "Dokumenty zákazky".