Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia asfaltových chodníkov


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Psychiatrická liečebňa Samuela Bluma v Plešivci
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
54 166,67
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
15. Marec 2016
Lehota na predkladanie ponúk:
8. Apríl 2016
Dátum otvárania ponúk:
8. Apríl 2016
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Psychiatrická liečebňa Samuela Bluma v Plešivci, Gemerská 233, 049 11 Plešivec
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

1. Predmetom zákazky je zlepšiť nevyhovujúci stav a zvýšiť kvalitu chodníkov v areály Psychiatrickej liečebne Samuela Bluma v Plešivci ich rekonštrukciou. Zabezpečiť odstránenie existujúcich podkladov alebo krytov, vyrovnanie povrchov, dodať materiál potrebný na vykonanie rekonštrukcie a výmeny chodníkov a vykonať rekonštrukciu asfaltových chodníkov. Bližší opis je uvedený vo výkaze výmer. 2. Ak sa vo výkresovej časti, vo výkaze výmer nachádzajú konkrétne výrobky alebo značky, uchádzač môže navrhnúť ekvivalent výrobku spĺňajúci rovnaké technické parametre alebo vyššie.

Doplňujúce informácie

1.Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov doručí záujemca na e-mailovú adresu: ekonom@pl-plesivec.sk, v ktorej bude uvedený názov zákazky, obchodné meno záujemcu, sídlo alebo miesto podnikania, IČO, DIČ, e-mailová adresa určená na komunikáciu, číslo telefónu a meno osoby určenej na komunikáciu. 2. Súťažné podklady budú záujemcom odoslané e-mailom na určenú e-mailovú adresu. 3. Vysvetlenie požiadaviek vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch budú záujemcom odoslané e-mailom, prípadne poštou a budú zverejnené aj v Profile verejného obstarávateľa na stránke ÚVO, aj verejného obstarávateľa. 4. Verejný obstarávateľ súčasne upozorňuje, že v súlade s § 38 zákona o verejnom obstarávaní vysvetlenie požiadaviek oznámi bezodkladne všetkým známym záujemcom elektronicky, prostredníctvom e-mailu, prípadne poštou a zároveň zverejní v Profile verejného obstarávateľa najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. 5. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude uskutočňovaná písomne prostredníctvom el. pošty /e-mailov/, pošty, alebo iného poskytovateľa služieb prepravy zásielok, prostredníctvom internetovej stránky verejného obstarávateľa. Komunikácia, ktorá si vyžaduje trvalé zachytenie obsahu, nebude uskutočňovaná elektronicky. 6. Príjemca elektronickej pošty je povinný potvrdiť jej doručenie písomnou odpoveďou. 7.Uchádzač predkladá ponuku v písomnej forme v uzavretom obale s označením "Súťaž - neotvárať" a heslom súťaže " Rekonštrukcia asfaltových chodníkov " poštou, kuriérnou službou alebo osobne na adresu verejného obstarávateľa do stanoveného termínu. 8. Okrem písomnej formy ponuky predloží uchádzač ponuku aj v elektronickej podobe na CD/DVD nosiči, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. Všetky súbory na CD/DVD nosiči musia byť vo formáte pdf. Úspešný uchádzač predloží samostatne podrobný rozpočet aj v elektronickej verzii vo formáte MS Excel. 9. Variantné riešenie verejný obstarávateľ nepovoľuje. 10. Lehota viazanosti ponúk je do 30. 11. 2016. 11. Uchádzač môže predložiť len jednu ponuku na zákazku. Nemôže byť zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku. 12.V prípade, že sa jedná o skupinu dodávateľov, každý člen skupiny predloží vyhlásenie, ktoré musí byť podpísané osobou oprávnenou konať za člena skupiny, že za predpokladu prijatia ponuky skupiny dodávateľov vytvoria právny vzťah pred podpisom zmluvy. 13. Uchádzač predloží potvrdené "Vyhlásenie uchádzača k predloženej ponuke" /Príloha č. 3 SP/. 14. Komunikácia v procese verejného obstarávania sa bude uskutočňovať v slovenskom jazyku. 15. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša záujemca bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 16.Všetky doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne osvedčené fotokópie. 17.Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom sledovať zákazku v profile vzhľadom k tomu, že všetky prípadné zmeny súťažných podkladov, alebo ďalšie informácie, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie ponuky k predmetnému verejnému obstarávaniu budú priebežne zverejňované v profiloch.