Vyhlásené obstarávanie

Zníženie energetickej náročnosti M.Š. v obci Hrnčiarske Zalužany.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Hrnčiarske Zalužany
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
153 855,44
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
15. Marec 2016
Lehota na predkladanie ponúk:
4. Apríl 2016
Dátum otvárania ponúk:
4. Apríl 2016
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
VOLUMA s.r.o. Cesta na Senec 2/A Shopping Palace 821 04 Bratislava, kancelária na I.poschodí č.dv. 2
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 80 % Celková cena diela v EUR vrátane DPH
  • 20 % Počet kalendárnych dní realizácie stavebnych prác odo dňa prevzatia staveniska v dňoch

Opis obstarávania

Stavebné práce na budove materskej školy v obci Hrnčiarske Zalužany pozostávajú zo zateplenia obvodového plášťa, zateplenia strešného plášťa, výmena otvorových konštrukcií, ostatné stavebné a dokončovacie práce, elektroinštalácia MaR a bleskozvod, ústredné kúrenie.

Doplňujúce informácie

1.Súťažné podklady sa poskytujú mailom, alebo osobne na základe žiadosti o súťažné podklady, na adrese: mariasulekova@agenturavo.sk. Záujemca uvedie v žiadosti o súťažné podklady kontaktnú osobu a mail adresu. 2. Záujemcovia predkladajú žiadosti v slovenskom jazyku, poštou, osobne, faxom, alebo e-mailom. Súťažné podklady sú k dispozícií aj v profile verejného obstarávateľa. V prípade ak ich uchádzač získa z profilu verejného obstarávateľa je potrebné uviesť túto informáciu na adresu mariasulekova@agenturavo.sk za účelom poskytovania prípadných ďalších informácií súvisiacich s predmetom zákazky. 3.Verejný obstarávateľ nemá k dispozícií finančné prostriedky na predmet zákazky, ale plánuje ich získať z fondov EÚ, alebo inych finančnych nástrojov. 4. Uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe a súčasne ich predloží v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu tychto osôb a odtlačku pečiatky. 5. Verejný obstarávateľ použije v procese verejného obstarávania elektronickú formu komunikácie so záujemcami/ uchádzačmi, pričom sú záujemcovia/uchádzači povinní potvrdiť prijatie mailovej správy. 6. Verejný obstarávateľ upozorňuje na dodržanie § 12a) zákona, Konečny užívateľ výhod. 7. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť skupina dodávateľov. Verejný obstarávateľ ani obstarávateľ nesmie vyžadovať od skupiny dodávateľov, aby vytvorila určitú právnu formu do predloženia ponuky. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ však môže vyžadovať vytvorenie určitej právnej formy, ak ponuka skupiny dodávateľov bola prijatá a vytvorenie právnej formy je potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Skupina dodávateľov môže využiť finančné zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo inych osôb podľa § 27 ods. 2, technické a odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo inych osôb podľa § 28 ods. 2. 8. Verejný obstarávateľ nepožaduje obhliadku predmetu zákazky. 9. Verejný obstaraváteľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktory nemá v registri konečnych užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod, alebo ktorých subdodávatelia podľa § 45 ods. 10 zákona , ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Verejný obstaráváteľ zároveň nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, pokiaľ osoby podľa § 27 ods. 2, ktorých finančné zdroje uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie finančného a ekonomického postavenia alebo osoby podla § 28 ods. 2, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač využil na preukázanie technickej spôsobilosti, alebo odbornej spôsobilosti nemajú v registri konečných užívateľov vyýhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov vyýhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje aj na subdodávateľa, ktorý sa má podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia, uvedenej v ponuke uchádzača. Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje na každého člena skupiny dodávateľov. 10. Požiadavky verejného obstarávateľa: uchádzač v ponuke predloží licenciu na ponúknutý zatepľovací systém. 11. Zmluvná podmienka: uchádzač sa zmluvne zaviaže, že v tejto zákazke vytvorí min. jedno pracovné miesto osoby. (t.j. úspešny uchádzač musí zamestnanosť pri plnení predmetnej zmluvy napr. jednu nezamestnanú osobu do 26 rokov, alebo dôchodcu, alebo ZŤP a pod.), 12. Ostatné podmienky a pravidlá v procese zadania tejto zákazky neuvedené vo Výzve na predkladanie ponúk a v súťažnych podkladoch sa riadia zákonom č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení