Vyhlásené obstarávanie

Digitalizácia vstupov na Zberné dvory


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Odvoz a likvidácia odpadu v skratke: OLO a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
117 558,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
51612000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
17. Máj 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
27. Máj 2022
Dátum otvárania ponúk:
27. Máj 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka a inštalácia systému na evidenciu vstupu osôb na Zberný dvor, Stará Ivanská cesta 2 , Bratislava . Pričom systém sa skladá z back-end infraštruktúry / softvéru poskytujúci požadované funkcionality a prácu s kamerovým systémom a logiku, front-end web aplikácie ako užívateľského rozhrania a aplikácie pre tablet. Dodanie hardvéru zabezpečenie konfiguračných prác a inštalácie, vrátane zabezpečenia servisnej podpory a zaškolenia . Možnosť uplatnenia opcie na realizácie pre Zberný dvor Rača a Zberný dvor Dúbravka .. Predmetom zákazky je dodávka a inštalácia systému na evidenciu vstupu osôb na Zberný dvor, Stará Ivanská cesta 2 , Bratislava . Pričom systém sa skladá z back-end infraštruktúry / softvéru poskytujúci požadované funkcionality a prácu s kamerovým systémom a logiku, front-end web aplikácie ako užívateľského rozhrania a aplikácie pre tablet. Dodanie hardvéru zabezpečenie konfiguračných prác a inštalácie, vrátane zabezpečenia servisnej podpory a zaškolenia . Možnosť uplatnenia opcie na realizácie pre Zberný dvor Rača a Zberný dvor Dúbravka .

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. 2. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému verejnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej časti systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 3. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, odkedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t. j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 4. Ponuky budú vyhotovené elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložené do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. 6. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky do predmetnej zákazky znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného alebo iného nároku voči verejnému obstarávateľovi. 7. V ponúknutej cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s realizáciou predmetu zákazky, vrátane všetkých súvisiacich služieb v súlade so súťažnými podkladmi a ich prílohami. 12. Predmetné verejné obstarávanie nie je: zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.