Vyhlásené obstarávanie

Stavebný dozor na stavbách - OZE vo vybraných zariadeniach TTSK


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Trnavský samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
72 616,10
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71520000-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
16. Máj 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
25. Máj 2022
Dátum otvárania ponúk:
25. Máj 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je výkon činnosti stavebného dozoru pri rekonštrukciách kotolní v 12-tich zariadeniach v zriaďovateľskej pôsobnosti Trnavského samosprávneho kraja.. V rámci výkonu stavebného dozoru na jednotlivých stavbách budú vykonávané najmä tieto činnosti: a)Oboznámenie sa s podkladmi, podľa ktorých sa pripravuje realizácia stavby, najmä s projektom, s obsahom súvisiacich zmlúv a prípadných ďalších vyjadrení dotknutých orgánov a organizácií. b) Spolupracovanie pri odovzdaní staveniska zhotoviteľovi a zabezpečiť zápis o tom do stavebného denníka. c) Vykonávanie kontrolnej činnosti formou občasného stavebného dozoru, avšak v minimálnom intervale 1 krát týždenne. V prípade, že si to situácia na stavbe vyžaduje je možné interval skrátiť alebo predĺžiť v závislosti od rozsahu a druhu vykonávanej činnosti na stavenisku a samotnej stavbe, pričom takáto zmena intervalu musí zabezpečiť riadny výkon stavebného dozoru. d) Kontrolovanie, či sa stavba uskutočňuje podľa projektovej dokumentácie, ďalej podľa podmienok stavebného povolenia a rozhodnutí št. stavebného dohľadu po dobu realizácie stavby ako aj samotnej zmluvy o dielo. e) Bezodkladne písomne (elektronicky) informovanie mandanta o všetkých závažných skutočnostiach na stavbe a vyžadovať od mandanta včasné rozhodnutia. Ihneď po obdržaní rozhodnutia od mandanta upovedomiť ostatných účastníkov tavby, ktorí sú identifikovateľní najmä zo zmluvy o dielo a následne rozhodnutie zapíše aj do stavebného denníka ak ide o významné rozhodnutie. f) Spolupracovanie s pracovníkmi projektanta vykonávajúcimi autorský dozor pri zabezpečení súladu realizovaných dodávok a prác s projektom. g)Kontrolovanie spôsobu a postupu uskutočňovania stavby tak, aby sa zaručila bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci, v súlade s nariadením vlády č. 396/2006 Z. z. o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách na stavenisko a súvisiacich predpisov ako aj dodržiavanie zákonov zabezpečujúcich ochranu životného prostredia. h)Sledovanie, či zhotoviteľ vykonáva predpísané skúšky materiálov, konštrukcií a prác, kontrolovať ich výsledky a vyžadovať doklady, ktoré preukazujú kvalitu vykonaných prác a dodávok / atesty, protokoly/. i) Kontrolovanie tých častí dodávok a prác, ktoré budú v ďalšom postupe zakryté, alebo sa stanú neprístupnými. j)Sledovanie a mandantovi potvrdzovanie množstva vykonaných prác, ktoré sú predmetom fakturácie, sledovať cenovú správnosť a úplnosť oceňovaných podkladov a faktúr, ich súlad s podmienkami zmluvy o dielo a ich predkladanie. k)Priebežne sledovanie vedenia stavebného denníka z pohľadu či je vedený v dohodnutej a zákonnej forme, aby tento dokument vystihoval najmä technické, organizačné a ekonomické okolnosti časového priebehu stavby a udalostí na stavenisku. l)Zapisovanie do stavebného denníka nedostatky zistené v priebehu prác, požiadavky na ich odstránenie a ďalšie skutočnosti dôležité pre priebeh stavby a bez omeškania upozorniť na tieto skutočnosti mandanta. m) Priebežne kontrolovanie v súlade s článkami zmluvy o dielo množstvá jednotlivých položiek, kvalitu vykonaných prác a ich súlad s platnou projektovou dokumentáciou. Odsúhlasenie vecnej a cenovej správnosti a úplnosti oceňovacích podkladov, splátkových a fakturačných podkladov zhotoviteľa voči platnej projektovej dokumentácii a ich súlad s prerokovanými a odsúhlasenými cenami; kontrolovanie a odsúhlasenie vecnej a cenovej správnosti platobných dokladov, splátkových listov a faktúr predkladaných zhotoviteľom a zaistenie ich včasné predloženie na úhradu. Vzhľadom k tomu, že funkcionalita informačného systému Zber údajov, prostredníctvom ktorého verejný obstarávateľ zverejňuje toto oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania, neumožňuje kvôli limitu znakov zverejniť činnosť stavebného dozoru v úplnom rozsahu, verejný obstarávateľ ich zverejňuje v súťažných podkladoch voľne prístupných v profile verejného obstarávania a na adrese uvedenej v ods. I.3) KOMUNIKÁCIA tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania.

Doplňujúce informácie

a) Zákazka je rozdelená na 12 častí. Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu časť, niekoľko častí alebo všetky časti predmetu zákazky. Každá časť predmetu zákazky bude hodnotená samostatne a na každú časť predmetu zákazky bude uzavretá samostatná zmluva. b) Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak ponuka uchádzača nebude obsahovať všetky náležitosti podľa tejto výzvy, uchádzač bude požiadaný o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk bezodkladne zašle informáciu o vyhodnotení ponúk všetkým uchádzačom elektronicky. Verejný obstarávateľ bude úspešného uchádzača kontaktovať prostredníctvom elektronickej pošty ihneď po vyhodnotení. c)Verejný obstarávateľ môže vylúčiť kedykoľvek počas verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií, bez potreby vydania predchádzajúceho rozhodnutia akýmkoľvek orgánom verejnej moci, má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu alebo obmedzujúcu hospodársku súťaž, a to bez ohľadu na akýkoľvek majetkový, zmluvný alebo personálny vzťah medzi týmto uchádzačom alebo záujemcom a daným hospodárskym subjektom. d)Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní (konflikt záujmov, ktorý nemožno odstrániť inými účinnými opatreniami). e)Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktorá budú výsledkom tohto verejného obstarávania musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora v zmysle zákona č. 315/2016 Z. z. registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ak sa táto povinnosť na úspešného uchádzača vzťahuje Táto povinnosť sa vzťahuje aj na subdodávateľov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora. f) Všetky výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného nároku na verejného obstarávateľa. g)V prípade nejasností alebo potreby objasnenia požiadaviek uvedených v podkladoch na predloženie ponuky a/alebo v inej sprievodnej dokumentácii a/alebo iných dokumentoch poskytnutých verejným obstarávateľom, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať prostredníctvom komunikačného rozhrania EVO o ich vysvetlenie. h)Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Uchádzač môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. h)Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií a ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. i) Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené vo Výzve na predkladanie ponúk a jej prílohách.