Vyhlásené obstarávanie

Výkon činnosti stavebného dozoru (SD) pri realizácii stavby s názvom: „SPŠ J. Murgaša – Podpora inovatívneho myslenia – modernizácia a rekonštrukcie interiérových priestorov“


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Banskobystrický samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
9 026,66
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71520000-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
13. Máj 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
23. Máj 2022
Dátum otvárania ponúk:
23. Máj 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom verejného obstarávania je poskytnutie služby stavebno - technického dozoru pre potreby verejného obstarávateľa ako objednávateľa stavebných prác pre stavbu s názvom: SPŠ J. Murgaša - Podpora inovatívneho myslenia - modernizácia a rekonštrukcie interiérových priestorov. Výsledkom verejného obstarávania bude uzavretie Zmluvy o výkone stavebného dozoru medzi verejným obstarávateľom a úspešným uchádzačom. Zmluva bude uzavretá v súlade s príslušnými ustanoveniami v zmysle § 269 ods. 2 a podporne a primerane podľa ustanovení § 566 a nasl., a § 591 a nasl. Zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov a zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Zhotoviteľ stavby bude vybraný na základe výsledku verejnej súťaže s názvom: SPŠ J. Murgaša - Podpora inovatívneho myslenia - modernizácia a rekonštrukcie interiérových priestorov vyhlásenej výzvou na predkladanie ponúk, ktorá bola zverejnená dňa 18.02.2022 vo Vestníku verejného obstarávania číslo 52/2022 pod označením 14319 - WYP. Súťažné podklady vrátane projektovej dokumentácie k zákazke s názvom: SPŠ J. Murgaša Podpora inovatívneho myslenia modernizácia a rekonštrukcie interiérových priestorov sú zverejnené na nasledovnej URL adrese elektronického systému JOSEPHINE: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/17768/summary Stavebný dozor bude zodpovedný za dohľad nad kvalitou a množstvom zrealizovaných prác pre zaistenie bezproblémovej implementácie stavby v súlade s odsúhlasenou projektovou dokumentáciou, časovým harmonogramom a rozpočtom stavby. Priebeh výstavby bude zapisovaný do stavebného denníka. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je vo Výzve na predkladanie ponúk a v prílohách Výzvy. Konkrétne v Prílohe č.1 k Výzve Návrh zmluvy o výkone stavebného dozoru.. Predmetom verejného obstarávania je poskytnutie služby stavebno - technického dozoru pre potreby verejného obstarávateľa ako objednávateľa stavebných prác pre stavbu s názvom: SPŠ J. Murgaša Podpora inovatívneho myslenia modernizácia a rekonštrukcie interiérových priestorov. Výsledkom verejného obstarávania bude uzavretie Zmluvy o výkone stavebného dozoru medzi verejným obstarávateľom a úspešným uchádzačom. Zmluva bude uzavretá v súlade s príslušnými ustanoveniami v zmysle § 269 ods. 2 a podporne a primerane podľa ustanovení § 566 a nasl., a § 591 a nasl. Zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov a zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Zhotoviteľ stavby bude vybraný na základe výsledku verejnej súťaže s názvom: SPŠ J. Murgaša Podpora inovatívneho myslenia modernizácia a rekonštrukcie interiérových priestorov vyhlásenej výzvou na predkladanie ponúk, ktorá bola zverejnená dňa 18.02.2022 vo Vestníku verejného obstarávania číslo 52/2022 pod označením 14319 - WYP. Súťažné podklady vrátane projektovej dokumentácie k zákazke s názvom: SPŠ J. Murgaša Podpora inovatívneho myslenia modernizácia a rekonštrukcie interiérových priestorov sú zverejnené na nasledovnej URL adrese elektronického systému JOSEPHINE: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/17768/summary Stavebný dozor bude zodpovedný za dohľad nad kvalitou a množstvom zrealizovaných prác pre zaistenie bezproblémovej implementácie stavby v súlade s odsúhlasenou projektovou dokumentáciou, časovým harmonogramom a rozpočtom stavby. Priebeh výstavby bude zapisovaný do stavebného denníka. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je vo Výzve na predkladanie ponúk a v prílohách Výzvy. Konkrétne v Prílohe č.1 k Výzve Návrh zmluvy o výkone stavebného dozoru.

Doplňujúce informácie

1.Ver.obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, t.j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 2.Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. 3.Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť nasledovnými spôsobmi: - v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. - nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. - vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovné dni v čase 8.00 16.00 hod. - počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 3 pracovné dni a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. 4.Výzva na predkladanie ponúk a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/,čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 5.Vzhľadom ku skutočnosti, že verejný obstarávateľ v predmetnom verejnom obstarávaní využije postup v súlade s ust. § 117 ZVO. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 6.V súvislosti s otváraním ponúk, verejný obstarávateľ informuje, že otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk uvedenej v ODD. IV. POSTUP, konkrétne v ods. IV..2) Lehota na predkladanie ponúk tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. 7. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií a ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 8. Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené vo Výzve na predkladanie ponúk a jej prílohách.