Vyhlásené obstarávanie

Hasičská zbrojnica - prístavba


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Sološnica
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
252 826,44
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
10. Máj 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
23. Máj 2022
Dátum otvárania ponúk:
23. Máj 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Technická správa je prílohou výzvy.. Stavebné práce v zmysle výkaz výmer.

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora 15.1Ponuka musí byť predložená uchádzačom v systéme EVO a obsahuje nasledujúce doklady a dokumenty: - vyhlásenie uchádzača o pravdivosti a úplnosti všetkých údajov uvedených v ponuke, - opis predmetu obstarávania, - identifikačné údaje uchádzača: Názov, adresu sídla, IČO - jedenkrát podpísanú zmluvu bez uvedenia cien, - vyhlásenie uchádzača, že súhlasí s podmienkami súťaže. - návrh na plnenie kritérií: B.2 Určenie ceny. - nacenený položkový rozpočet - čestné prehlásenie, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu V prípade ak Zhotoviteľ mieni realizovať časť predmetu plnenia prostredníctvom Subdodávateľa, doplní subdodávateľov do článku VIII zmluvy o dielo, údaje subdodávateľov ktorí sa budú podieľať na realizácií predmetu plnenia, s uvedením podielu plnenia každého subdodávateľa z celkovej ceny plnenia, údajov o osobe oprávnenej konať za Subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia, podielu, ktorým sa budú podieľať na realizácií predmetu plnenia. 30.2 V prípade, ak má počas plnenia Zmluvy Zhotoviteľ záujem zmeniť alebo doplniť svojich Subdodávateľov, je povinný rešpektovať nasledovné pravidlá: a) Subdodávateľ, ktorého sa týka návrh na zmenu, musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, a musí spĺňa podmienky týkajúce sa § 32 ods- 1 písm e) a f) zákona o verejnom obstarávaní a neexistujú u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, b) Subdodávateľ, ktorého sa týka návrh na zmenu, musí byť schopný realizovať príslušnú časť predmetu zákazky v rovnakej kvalite, ako pôvodný Subdodávateľ a musí spĺňať rovnaké podmienky, ako pôvodný Subdodávateľ (ak boli stanovené), c) Zhotoviteľ oznámi Objednávateľovi návrh na zmenu Subdodávateľa spolu s predložením dokladov preukazujúcich splnenie podmienok uvedených vyššie. 30.3 Návrh na zmenu subdodávateľa spolu s dokladmi podľa bodu 30.2 písm. c) vyššie a aktualizovaným znením Prílohy č. 5 musí Zhotoviteľ predložiť Objednávateľovi najneskôr 3 pracovné dni pred začatím plánovanej subdodávky. Objednávateľ má právo zmenu odmietnuť, ak nie sú splnené podmienky uvedené v bode 30.2 vyššie.