Vyhlásené obstarávanie

Základná škola s materskou školou Bučany - Zateplenie obvodového plášťa a strechy


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Bučany
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
199 187,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
8. Marec 2016
Lehota na predkladanie ponúk:
13. Apríl 2016
Dátum otvárania ponúk:
13. Apríl 2016
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Obecný úrad Bučany 269, 1 poschodie, zasadačka obecného úradu
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 80% % Najnižšia cena za predmet zákazky vyjadrená v € na dve desatinné miesta, bez DPH
  • 20% % Najkratšia lehota výstavby vyjadrená v celých kalendárnych dňoch od prevzatia staveniska

Opis obstarávania

Zákazka rieši zateplenie objektu budovy ZŠ v Bučanoch s cieľom zníženia energetickej náročnosti budovy zníženie spotreby energie pri prevádzke budovy základnej školy. Stavebné úpravy pozostávajú z týchto hlavných činností : zateplenie obvodového plášť vrátane realizácie nových vonkajších povrchových úprav, zateplenie stropu strechy uličného krídla, zateplenie plochej strechy vstupnej časti prístavby, výmena oplechovania vonkajšie parapety okien, dažďové odpadové rúry prístavby, oplechovanie plochej strechy, realizácia nových zvodov bleskozvodov.

Doplňujúce informácie

Zákonom sa v rámci tohto verejného obstarávania myslí zákon č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. Komunikačným jazykom je štátny/slovenský jazyk. Na jazyk predkladaných dokladov a dokumentov sa vzťahujú ustanovenia zákona. Na žiadosti o súťažné podklady je zo strany záujemcov akceptovaný aj český jazyk. Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou v súťaži znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi, a bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. Všetky postupy tejto súťaže sa riadia ustanoveniami tohto zákona. 1.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť hodnotenie záujemcu u investorov uvedených v zozname ktorí boli so záujemcom v obchodnom styku v súvislosti s plnením zmlúv uvedených v zozname. V prípade, ak verejný obstarávateľ preukázateľne zistí, že záujemca svoj záväzok nesplnil riadne a včas, uviedol stavby podľa zákona a stavebného povoleniami, neboli ukončené v súlade s uzatvorenými zmluvami, bude sa to považovať za porušenie povinnosti záujemcu uvádzať pravdivé a úplné údaje. 2. Uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť v tomto procese zadávania zákazky členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku. Ponuka uchádzača, ktorý je súčasne členom skupiny dodávateľov, bude z vylúčená. 3. Ponuku môže predložiť aj skupina dodávateľov podľa §31 zák. č 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov. Ak ponuka skupiny dodávateľov bude prijatá, verejný obstarávateľ požaduje z dôvodu riadneho plnenia zmluvy vytvorenie právnych vzťahov pred podpisom zmluvy 4. Ponuka musí byť vyhotovená v tlačenej forme v dvoch vyhotoveniach ( jedenkrát originál a jedenkrát úradne osvedčená fotokópia, resp. 2x originál ). Súčasťou ponuky bude tiež vyplnený Výkaz výmer v elektronickej forme, ktorý uchádzač prevzal v súťažných podkladoch na CD nosiči . Podpisom a odtlačkom pečiatky spoločnosti uchádzača, ktorý ponuku predkladá, bude potvrdený len ponukový rozpočet v tlačenej forme ako Príloha č.1 k ZoD. Všetky doklady musia byť pevne zviazané a očíslované. Uchádzač vyhotoví zoznam týchto očíslovaných dokladov. 5. Ponuka musí byť vyhotovená v písomnej forme, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie jej obsahu. Ponuka musí byť vyhotovená, písacím strojom alebo tlačiarenským výstupným zariadením výpočtovej techniky, ktorej obsah je pre fyzickú osobu čitateľný. Ponuka vypísaná rukou (perom, tužkou ap.) nebude hodnotená a z ďalšieho vyhodnocovania bude vylúčená. 6. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a uchádzačom alebo záujemcom sa bude uskutočňovať prevažneelektronickou formou. Preto záujemca, alebo uchádzač potvrdí prijatie správy od obstarávateľa spätnou správou. V žiadosti o súťažné podklady uvedie záujemca konkrétnu poverenú osobu a jej e-mailovú adresu, prostredníctvom ktorej bude prebiehať komunikácia s verejným obstarávateľom. 7. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať žiadnu ponuku v prípade, ak hodnota zákazky - ponuky bude vyššia, ako predpokladaná hodnota zákazky a v prípade, že nezíska finančné prostriedky na jej realizáciu . Ďalšie dokumenty, ktoré uchádzač musí predložiť, ako podmienku účasti vo VS : 1. Vyhlásenie uchádzača o pravdivosti a úplnosti všetkých predložených dokladov a údajov, podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. 2. Vyhlásenie uchádzača o súhlase s podmienkami uvedenými v oznámení o vyhlásenom verejnom obstarávaní a v súťažných podkladoch podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača . 3. V prípade skupiny dodávateľov plná moc zmocňujúca jedného člena skupiny na rokovanie a konanie v mene skupiny podpísané všetkými členmi skupiny. 4. Zmluva na zhotovenie práce je súčasťou súťažných podkladov a obstarávateľ na nej trvá v plnom znení. Cena za predmet zákazky bude konečná a nie je možnosť uzatvárania jej doplnkov. Víťazný uchádzač bude povinný dodržať množstvo, druh a kvalitu stavebného materiálu uvedeného v rozpočte. Uchádzač v predloženej ( a označenej) ZoD vyplní všetky príslušné náležitosti, potvrdí podpisom konateľa oprávneného konať v mene spoločnosti a odtlačkom pečiatky spoločnosti, ktorá ponuku predkladá. Neoddeliteľnú súčasť tejto zmluvy tvorí ponukový rozpočet stavby, ktorý je prílohou č.1 a vecný ,finančný a časový harmonogram realizácie stavebných prác, ktorý je prílohou č.2 . Neúplná ZoD, resp. zmluva s výhradami je dôvodom na vylúčenie uchádzača z tohto procesu verejného obstarávania. Záujemcom sa odporúča vykonať obhliadku miesta realizácie stavebných prác tak, aby získali všetky informácie, ktoré budú potrebovať na prípravu a spracovanie ponuky. Výdavky spojené s obhliadkou miesta dodania predmetu zákazky idú na ťarchu uchádzača. Obhliadka sa uskutoční dňa 18. marca 2016 so zrazom záujemcov na Obecnom úrade Bučany o 10,00h,