Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia toaliet v ZŠ Sokolíkova


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mestská časť Bratislava - Dúbravka
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
49 695,44
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45214210-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
14. Apríl 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
27. Apríl 2022
Dátum otvárania ponúk:
27. Apríl 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je rekonštrukcia toaliet v ZŠ Sokolíkova 2 v mestskej časti Bratislava-Dúbravka. Rekonštrukcia bude zrealizovaná podľa projektovej dokumentácie vypracovanej autorizovaným architektom Ing. arch. Martinou Hurtošovouv a v zmysle priloženého výkazu-výmer v Prílohe č. 3a-3d tejto Výzvy zverejnenej v profile zákazky v časti "Dokumenty zákazky". Dĺžka realizácie rekonštrukcie toaliet je do 6 týždňov odo dňa prevzatia staveniska. Realizácia rekonštrukcie sociálnych zariadení bude prebiehať počas letných školských prázdnin v termíne od 1.7.2022 do 15.8.2022.. Predmetom zákazky je rekonštrukcia žiackych toaliet v ZŠ Sokolíkova 2 vmestskej časti Bratislava-Dúbravka. Rekonštrukcia bude zrealizovaná podľa projektovej dokumentácie vypracovanej autorizovaným architektom Ing. arch. Martinou Hurtošovou a v zmysle priloženého výkazu-výmer v Prílohe č. 3a-3d tejto Výzvy zverejnenej v profile zákazky v časti "Dokumenty zákazky". Toalety sa nachádzajú na 1.N.P. a2.N.P. budovy školy. Rekonštrukcia pozostáva z výmeny sanity a zariaďovacích predmetov vrátane prívodných a odpadových potrubí, výmeny dlažieb a obkladov, vyspravenia stien a stropov, vymaľovania, náteru vyhrievacích telies, dodávky a montáže deliacich priečok medzi toaletami, výmeny svietidiel, zásuviek, vypínačov, ventilátorov vrátane elektrokáblov. Jedná sa o 2x WC pre chlapcov, 2x WC pre dievčatá a 2x priestory pre upratovačky. Dĺžka realizácie rekonštrukcie toaliet je do 6 týždňov odo dňa prevzatia staveniska. Realizácia rekonštrukcie sociálnych zariadení bude prebiehať počas letných školských prázdnin v termíne od 1.7.2022 do 15.8.2022. Podrobná projektová dokumentácia je prístupná uchádzačom na dátovom úložisku obstarávateľa: http://2015.dubravka.sk/sk/Miestny-urad/rekonstrukcia-toaliet-zs-sokolikova.alej Ak niektorý zpoužitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ/obstarávateľ/osoba podľa § 8 zákona overejnom obstarávaní č. 343/2015 umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. Pri výrobkoch, príslušenstvách konkrétnej značky, môže uchádzač predložiť aj ekvivalenty inej značky vrovnakej alebo vyššej kvalite.

Doplňujúce informácie

Prílohy tejto výzvy na predkladanie ponúk sú zverejnené v profile zákazky (viď "Dokumenty zákazky"). Ponuka predložená uchádzačom v lehote na predkladanie ponúk v elektronickej forme prostredníctvom systému EVO musí obsahovať: 1) List s identifikačnými údajmi uchádzača, 2) doklady požadované verejným obstarávateľom (bod 15 Výzvy na predkladanie cenových ponúk zverejnenej v profile zákazky v časti "Dokumenty zákazky") 3) návrh na plnenie kritéria vypracovaný podľa Prílohy č.1 tejto Výzvy zverejnenej v profile zákazky v časti "Dokumenty zákazky" 4) vyhlásenie uchádzača vypracované podľa Prílohy č. 2 tejto Výzvy zverejnenej v profile zákazky v časti "Dokumenty zákazky" 5) vyplnený a nacenený podrobný výkaz výmre vypracovaný podľa Prílohy č. 3a-3d tejto Výzvy zverejnenej v profile zákazky v časti "Dokumenty zákazky" 6) podpísaný a schválený návrh zmluvy o dielo vypracovaný podľa Prílohy č. 4 tejto Výzvy zverejnenej v profile zákazky v časti "Dokumenty zákazky" 7) podpísané a schválené všeobecné zmluvné podmienky podľa Prílohy č. 5 tejto Výzvy zverejnenej v profile zákazky v časti "Dokumenty zákazky" V prípade potreby verejný obstarávateľ môže vysvetliť a ak to bude nevyhnutné aj doplniť informácie uvedené vzadávaní zákazky. Ponuky predložené po lehote na predkladanie ponúk nebudú zaradené do vyhodnotenia. Všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote predkladania ponúk bude zaslané oznámenie o výsledku vyhodnotenia ponúk. V prípade, ak úspešný uchádzač odstúpi od svojej ponuky, verejný obstarávateľ opätovne vyhodnotí ponuky ostatných uchádzačov a môže uzavrieť objednávku s uchádzačom, ktorý skončil druhý alebo tretí v poradí. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku aj vprípade, keď sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa výzva na predloženie cenovej ponuky vyhlásila, ak cenová ponuka uchádzača bude vyššia ako predpokladaná cena predmetu zákazky alebo ak všetky ponuky prekročia výšku finančných prostriedkov, ktoré má verejný obstarávateľ na tento účel vyčlenené. Úspešnou ponukou sa stane ponuka uchádzača, ktorého ponuka nebola vylúčená, a ktorého ponuka bude cenovo najnižšia. Uchádzač predloží cenovú ponuku na celý predmet zákazky. Variantné riešenie sa nepripúšťa. Ponuky sa predkladajú vslovenskom alebo českom jazyku. Ponuky sa predkladajú vmene euro. V tejto výzve na predkladanie ponúk a jej prílohách sú uvedené všetky podklady na predloženie cenovej ponuky. Ďalšie súťažné podklady sa preto neposkytujú. Cenové ponuky uchádzačov musia spĺňať všetky náležitosti uvedené vtejto výzve na predkladanie ponúk.