Predmetom zákazky sú pravidelné interiérové upratovacie a čistiace služby administratívnych, spoločných a sociálnych priestorov, vrátane podláh, dverí, kancelárskeho nábytku, okien, parapetov, rámov a horizontálnych žalúzií, ktoré pozostávajú najmä z vysávania, utierania prachu, umývania okien a sklenených plôch, vysýpania a vynášania odpadkových košov do určených kontajnerov, vysýpania a vynášania odpadu pochádzajúceho zo skartovacích zariadení, obalového materiálu z dodaného tovaru a nádob určených na zber papiera, vrátane dopĺňania stavebného materiálu, akým je toaletný papier, papierové utierky, tekuté mydlá, prostriedok a hubky na umývanie riadu, dezinfekčné mydlá a roztoky a pod. v priestoroch Úradu pre verejné obstarávanie, Ružová dolina 10, 821 09 Bratislava, počas pracovných dní v čase od 9:00 hod do 13:30 hod. s použitím vlastného technického a materiálového vybavenia. Špecifikácia predmetu zákazky, jeho presný rozsah, ako aj ostatné doplňujúce informácie sú uvedené v Prílohe č. 1 Opis predmetu zákazky a sú súčasťou zverejnených dokumentov.. Predmetom zákazky sú pravidelné interiérové upratovacie a čistiace služby administratívnych, spoločných a sociálnych priestorov, vrátane podláh, dverí, kancelárskeho nábytku, okien, parapetov, rámov a horizontálnych žalúzií, ktoré pozostávajú najmä z vysávania, utierania prachu, umývania okien a sklenených plôch, vysýpania a vynášania odpadkových košov do určených kontajnerov, vysýpania a vynášania odpadu pochádzajúceho zo skartovacích zariadení, obalového materiálu z dodaného tovaru a nádob určených na zber papiera, vrátane dopĺňania stavebného materiálu, akým je toaletný papier, papierové utierky, tekuté mydlá, prostriedok a hubky na umývanie riadu, dezinfekčné mydlá a roztoky a pod. v priestoroch Úradu pre verejné obstarávanie, Ružová dolina 10, 821 09 Bratislava, počas pracovných dní v čase od 9:00 hod do 13:30 hod. s použitím vlastného technického a materiálového vybavenia. Špecifikácia predmetu zákazky, jeho presný rozsah, ako aj ostatné doplňujúce informácie sú uvedené v Prílohe č. 1 Opis predmetu zákazky a sú súčasťou zverejnených dokumentov.
1.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO. Pravidlá pre doručovanie zásielka sa považuje za doručenú v okamihu jej odoslania v systéme EVO a to v súlade s funkcionalitou systému. 2. Predložením ponuky uchádzač súhlasí s návrhom Zmluvy o poskytovaní upratovacích a čistiacich služieb v rozsahu uvedenom v Prílohe č. 1 zmluvy. Výsledkom verejného obstarávania bude uzatvorenie tejto Zmluvy o poskytovaní upratovacích a čistiacich služieb s úspešným uchádzačom na dobu určitú, na obdobie 12 mesiacov.