Vyhlásené obstarávanie

Upratovacie a čistiace služby


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Úrad pre verejné obstarávanie
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
39 025,05
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
90910000-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
13. Apríl 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
29. Apríl 2022
Dátum otvárania ponúk:
29. Apríl 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú pravidelné interiérové upratovacie a čistiace služby administratívnych, spoločných a sociálnych priestorov, vrátane podláh, dverí, kancelárskeho nábytku, okien, parapetov, rámov a horizontálnych žalúzií, ktoré pozostávajú najmä z vysávania, utierania prachu, umývania okien a sklenených plôch, vysýpania a vynášania odpadkových košov do určených kontajnerov, vysýpania a vynášania odpadu pochádzajúceho zo skartovacích zariadení, obalového materiálu z dodaného tovaru a nádob určených na zber papiera, vrátane dopĺňania stavebného materiálu, akým je toaletný papier, papierové utierky, tekuté mydlá, prostriedok a hubky na umývanie riadu, dezinfekčné mydlá a roztoky a pod. v priestoroch Úradu pre verejné obstarávanie, Ružová dolina 10, 821 09 Bratislava, počas pracovných dní v čase od 9:00 hod do 13:30 hod. s použitím vlastného technického a materiálového vybavenia. Špecifikácia predmetu zákazky, jeho presný rozsah, ako aj ostatné doplňujúce informácie sú uvedené v Prílohe č. 1 Opis predmetu zákazky a sú súčasťou zverejnených dokumentov.. Predmetom zákazky sú pravidelné interiérové upratovacie a čistiace služby administratívnych, spoločných a sociálnych priestorov, vrátane podláh, dverí, kancelárskeho nábytku, okien, parapetov, rámov a horizontálnych žalúzií, ktoré pozostávajú najmä z vysávania, utierania prachu, umývania okien a sklenených plôch, vysýpania a vynášania odpadkových košov do určených kontajnerov, vysýpania a vynášania odpadu pochádzajúceho zo skartovacích zariadení, obalového materiálu z dodaného tovaru a nádob určených na zber papiera, vrátane dopĺňania stavebného materiálu, akým je toaletný papier, papierové utierky, tekuté mydlá, prostriedok a hubky na umývanie riadu, dezinfekčné mydlá a roztoky a pod. v priestoroch Úradu pre verejné obstarávanie, Ružová dolina 10, 821 09 Bratislava, počas pracovných dní v čase od 9:00 hod do 13:30 hod. s použitím vlastného technického a materiálového vybavenia. Špecifikácia predmetu zákazky, jeho presný rozsah, ako aj ostatné doplňujúce informácie sú uvedené v Prílohe č. 1 Opis predmetu zákazky a sú súčasťou zverejnených dokumentov.

Doplňujúce informácie

1.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO. Pravidlá pre doručovanie zásielka sa považuje za doručenú v okamihu jej odoslania v systéme EVO a to v súlade s funkcionalitou systému. 2. Predložením ponuky uchádzač súhlasí s návrhom Zmluvy o poskytovaní upratovacích a čistiacich služieb v rozsahu uvedenom v Prílohe č. 1 zmluvy. Výsledkom verejného obstarávania bude uzatvorenie tejto Zmluvy o poskytovaní upratovacích a čistiacich služieb s úspešným uchádzačom na dobu určitú, na obdobie 12 mesiacov.