Vyhlásené obstarávanie

Realizácia certifikovaného detského ihriska na ulici Školská v Kolárove


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Kolárovo
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
10 021,10
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
37535200-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
13. Apríl 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
28. Apríl 2022
Dátum otvárania ponúk:
28. Apríl 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Hlavný kód CPV: 37535200 - 9 Zariadenie ihrísk, 43325000 -7 Zariadenie pre parky a ihriská, 37535210-2 ihriskové hojdačky, 37535240-1 ihriskové šmýkačky, Vedľajší predmet: 45236210 - 5 Stavebné práce na stavbe plôch pre detské ihriská. Predmetom zákazky je dodávka vrátane dopravy, montáže, osadenia hracích prvkov, vybudovanie dopadovej plochy podľa potreby, stavebných prác pre inštaláciu prvkov detského ihriska na predmet zákazky, v rozsahu podľa opisu prvkov ihriska v rámci tohto bodu výzvy. Podmienkou uzatvorenia zmluvy s víťazom verejného obstarávania je odovzdanie projektovej dokumentácie pre vydanie stavebného povolenia odsúhlasenej príslušnými dotknutými orgánmi. Miesto dodania podľa predchádzajúceho bodu: na vyhradenej ploche na parcele č.1233/12, k.ú. Kolárovo, na adrese: ul.Školskej , 94603 Kolárovo. Obhliadka miesta realizácie predmetu zákazky: Obhliadka miesta dodania zákazky nie je povinná ale verejný obstarávateľ odporúča záujemcom vykonať obhliadku miesta realizácie predmetu zákazky, aby si sami overili a získali potrebné informácie, nevyhnutné na príprava spracovanie ponuky. Termín obhliadky je možné dohodnúť u kontaktnej osoby (viď. bod. č. 1 výzvy) v čase úradných hodín verejného obstarávateľa. Výdavky spojené s obhliadkou miesta realizácie predmetu zákazky idú na ťarchu záujemcu. Technické požiadavky kladené na detské ihrisko musia spĺňať nasledujúce kritéria : 1.Certifikované detské prvky podľa normy STN EN 1176 Zariadenia a povrchy detských ihrísk, 2.Dopadové plochy podľa normy STN EN 1177 Povrch ihriska tlmiaci náraz, určenie kritickej výšky pádu použitie pružných materiálov, alebo praného riečneho štrku, 3.Vybavenie detského ihriska zostava prvkov podľa vlastnej štúdie, bezúdržbová, vyrobené napríklad z plastu a galvanizovaných oceľových alebo hliníkových profilov, upravených práškovaním alebo elexovaním. Verejný obstarávateľ odporúča dodať: pružinovú hojdačku a kombinovanú preliezku : viď. tabuľku v súťažných podkladoch. Zhotoviteľ vyberie prvky podľa reálnych cenových možnosti, za podmienok zabezpečenia rozmanitosti hracích prvkov podľa vekových kategórií pre deti vo vekovej kategórii detí od 2 až 11 rokov. Záruka a záručný servis: Verejný obstarávateľ požaduje záruku v trvaní min. 24 mesiacov na dodané prvky, na prvky ihriska, na ktoré dáva výrobca dlhšiu záručnú lehotu, platí táto dlhšia lehota, pri stavebných prácach 60 mes. a vykoná jednu ročnú prehliadku prvkov zdarma. Lehota na dodanie alebo dokončenie predmetu zákazky: do 14.sept.2022. Komplexnosť dodávky: Predmet zákazky nie je rozdelený na časti. Uchádzač musí predložiť ponuku na celý predmet zákazky. Uchádzačom sa nepovoľuje predložiť variantné riešenie vo vzťahu k požadovanému predmetu zákazky. Ak súčasťou ponuky bude aj variantné riešenie, variantné riešenie nebude zaradené do vyhodnotenia a bude sa naň hľadieť, akoby nebolo predložené.. viď. dokumenty k zákazke: súťažné podklady-výzva, ostatné prílohy.

Doplňujúce informácie

Podmienkou účasti na tomto verejnom obstarávaní je, aby ponuka obsahovala nasledovné doklady a údaje: 1.Identifikačné údaje uchádzača: (meno a sídlo/bydlisko uchádzača, IČO, DIČ, telefón, e-mail, bankové spojenie, č. účtu a pod.) s uvedením predmetu zákazky na ktorú sa ponuka predkladá 2.Vyhlásenie uchádzača, že predložené údaje a doklady sú pravdivé, kompletné, vyhlásenie uchádzača o súhlase s podmienkami súťaže a o konflikte záujmov 3.Návrh uchádzača na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk 4.Vyplnený a podpísaný návrh obchodných podmienok Doklady uvedené v bode 14 písm. b) ods. 1 až 5 v prípade, keď podpisuje splnomocnená osoba, je potrebné predložiť plnú moc: originál s overenými podpismi, alebo overenú fotokópiu originálu s overenými podpismi. Poverenie podľa závislosti jeho rozsahu u víťaza verejného obstarávania môže byť použité aj pri podpísaní zmluvy. 5.Doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky: a)ak uchádzač nie je evidovaný na portáli oversi.sk - za účelom preukázania tejto podmienky sa vyžaduje predloženie fotokópie dokladu o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. U právnických osôb napr. výpis z obchodného registra, u fyzických osôb napr. výpis zo živnostenského registra. b)Ak uchádzač je evidovaný na portáli oversi.sk uchádzač alebo záujemca nie je povinný predkladať doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Neplatí to však v prípade, ak uchádzač nemá sídlo alebo miesto podnikania v Slovenskej republike. V prípade, ak by uchádzač, ktorý nemá sídlo alebo miesto podnikania v Slovenskej republike nepredložil doklad o oprávnení poskytovať služby, dodávať tovary alebo uskutočňovať stavebné práce, ktoré sú predmetom obstarávania, alebo ak verejný obstarávateľ zistí v informačných systémoch ( v zmysle zákona č. 177/2018 Z.z. Zákon o byrokracii), že uchádzač nie je oprávnený realizovať predmet zákazky, bude zo zákazky vylúčený. 6.Vyhlásenie o zhode, katalógový list s popisom jednotlivých produktov spolu s ich technickou špecifikáciou tak, aby sa dal posúdiť súlad požadovaných minimálnych technických podmienok uvedených vo výzve. 7.Uchádzač môže na splnenie podmienok účasti využiť kapacity inej osoby, prostredníctvom ktorej bude daný predmet zákazky vykonávať. Uchádzač pri využití inej osoby predloží čestné vyhlásenie inej osoby, že uchádzač je oprávnený využívať jej kapacity po celý čas plnenia zákazky. Iná osoba zároveň nemôže byť uchádzačom v tomto postupe. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi a predloženie ponuky sa uskutočňuje v elektronickej podobe prostredníctvom systému Informačný systém Elektronického verejného obstarávania (ďalej len systém EVO). Uchádzač predkladá ponuku v elektronickej podobe do systému na webovej adrese https://www.uvo.gov.sk/ v lehote na predkladanie ponúk podľa požiadaviek uvedených v týchto súťažných podkladoch. Po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk nie je možné predložené ponuky odvolať. Ponuky po predložení nemožno meniť ani dopĺňať. Verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuky uchádzača a vylúči ponuky, ktoré nespĺňajú podmienky, požiadavky, pokyny a predmet zákazky uvedené v tejto Výzve. Typ zmluvy: s úspešným uchádzačom bude uzatvorená zmluva o vykonaní diela Lehota na viazanosti ponúk: do 31.12.2022 Otváranie ponúk bude neverejné. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk. Verejný obstarávateľ neprijíma ponuky aj v prípade, že predložené ponuky nebudú výhodné pre verejného obstarávateľa, alebo ak všetky ponuky prekročia výšku finančných prostriedkov, ktorý má verejný obstarávateľ na tento účel vyčlenené, alebo ani jedna z predložených ponúk nebude zodpovedať požiadavkám stanoveným v tejto výzve, alebo sú v rozpore s platnými právnymi normami.