Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukciu chodníkov a ciest v obci Milhosť


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Milhosť
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
274 502,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45220000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
7. Apríl 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
21. Apríl 2022
Dátum otvárania ponúk:
21. Apríl 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Presný opis predmetu zákazky je uvedený v projektovej dokumentácií stavby s názvami: Miestna komunikácia pred parcelami 2029,2039/1, 2043/1 a Rekonštrukcia chodníkov a odvodňovacej priekopy na ulici Kišperjéš.. Jeden projekt rieši rekonštrukciu chodníkov a odvodňovacie priekopy pri miestnej komunikácii- ulici Kišperjéš v obci Milhosť a ďalší projekt rieši stavbu miestnej komunikácie v obci Milhosť, ktorá má zabezpečiť prístup ku 3 stavebným parcelám.

Doplňujúce informácie

1. Zadávanie zákazky s nízkou hodnotou sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (ďalej len IS EVO) na portáli www.uvo.gov.sk. Verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. Podrobnosti týkajúce sa spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch. 2. Pre potreby predkladania ponúk záujemca/uchádzač postupuje v zmysle súťažných podkladov a príručiek dostupných na: https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html 3. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v elektronickej podobe prostredníctvom IS EVO, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie obsahu, ak nie je v súťažných podkladoch uvedené inak. 4. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená záujemcovi/uchádzačovi do IS EVO a nie kedy si ju záujemca/uchádzač prečítal. 5. Uchádzači pri preukázaní splnenia podmienok účasti môžu v súlade s § 39 zákona o verejnom obstarávaní využiť jednotný európsky dokument, alebo čestné vyhlásenie, v ktorom vyhlásia, že spĺňajú všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytnú verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradili, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi uchádzači v súlade s § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní v lehote 5 prac. dní odo dňa doručenia písomnej výzvy na doručenie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti, ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu. 6. Verejný obstarávateľ podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narušujúcu hospodársku súťaž. 7. Termín plnenia: zhotovenie diela v lehote 200 kalendárnych dní odo dňa odovzdania a prevzatia staveniska.