Vyhlásené obstarávanie

Poskytovanie služieb pravidelného carteringu


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Hlavné mesto SR Bratislava
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
70 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55300000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
5. Apríl 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
14. Apríl 2022
Dátum otvárania ponúk:
14. Apríl 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovanie služieb cateringu na pracovné podujatia, v pravidelnom režime v podmienkach Hlavného mesta SR Bratislava (ďalej len HM) Zabezpečenie cateringu na pracovné podujatia organizované HM predstavuje podujatia, ktoré sú zahrnuté v harmonograme prílohy č. 1 rámcovej dohody s názvom Plán zasadnutí Mestskej rady a Mestského zastupiteľstva HM. Plnením predmetu zákazky je predmetné verejné obstarávanie zeleným verejným obstarávaním. Verejný obstarávateľ pri plnení predmetu zákazky vyžaduje od úspešného uchádzača (poskytovateľa) minimalizovanie negatívneho vplyvu na životné prostredie v súlade s požiadavkami uvedenými v čl. VI ods. 2 písm. i) až l) rámcovej dohody. Požiadavkami sú: - zabaliť dodávané jedlo alebo nápoje do ekologického obalu či už rozložiteľného alebo kompostovateľného obalu, vhodný na priamy kontakt s potravinami, - aby sa minimalizoval odpad, budú sa nápoje (napr. džúsy) podávať prednostne z čerstvého ovocia a pitná voda v karafách bude z vodovodu. Odpad sa bude triediť na recykláciu prinajmenšom na papier/plasty/sklo, - všetky kávové a čajové produkty musia byť vyrobené v súlade s parametrami Uznesenia Európskeho parlamentu o spravodlivom obchode a rozvoji (2005/2245(INI)) pre účely naplnenia základných princípov spravodlivého obchodovania. Za vyhovujúce sú považované výrobky nesúce značku FAIRTRADE podľa certifikácie FLO alebo výrobky dovážané a distribuované prostredníctvom fair trade organizácií (členovia WFTO), ktoré sú uvedené na webových stránkach WFTO. Dodávatelia môžu preukázať zhodu s požiadavkami aj iným vhodným spôsobom, - podávanie vína vyrobené na Slovensku prednostne od lokálnych predajcoch. Cateringovými službami sa rozumejú najmä: a) príprava, dodávka a servírovanie jedál a nápojov, určených na priamu konzumáciu, b) zabezpečenie obsluhujúceho personálu, vždy primerane k prezenčnej účasti osôb s minimálnou požadovanou obsluhou v pomere 1 čašník na 25 osôb prítomných na podujatí, c) realizácia komplexnej logistiky v mieste plnenia služieb, a to poskytnutie primeraného cateringového vybavenia; napr. taniere, príbory, poháre, chaffing-dish, servírovací riad, zariadenie stoly, stand - by stoly, obrusy, d) odvoz a likvidácia odpadu, e) poskytnutie ďalších služieb spojených so zabezpečením cateringových služieb podľa požiadaviek Objednávateľa. Poskytovanie služieb sa bude uskutočňovať na základe samostatných objednávok. Objednávka bude obsahovať presné vymedzenie požadovaných služieb, a to uvedením jej druhu, množstva, určením konkrétneho miesta poskytnutia služieb, požadovaného termínu a času, do ktorého sa majú služby poskytnúť, prípadne ďalších konkrétnych a špecifických údajov..

Doplňujúce informácie

Predmetné verejné obstarávanie je zamerané na sociálne aspekty a zelené verejné obstarávanie.