Vyhlásené obstarávanie

Vybavenie interiéru pre DSS Gbeľany


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Gbeľany
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
180 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39100000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
31. Marec 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
21. Apríl 2022
Dátum otvárania ponúk:
21. Apríl 2022
Ponuka musí platiť do:
31. August 2022
Miesto otvárania ponúk:
online sprístupnenie ponúk.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Viac informácií v súťažných podkladoch.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je vybavenie interiéru nábytkom pre domov sociálnych služieb Gbeľany (ďalej len DSS Gbeľany). Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohe č. 1 Špecifikácia nábytkových prvkov.. Predmetom zákazky je vybavenie interiéru nábytkom pre domov sociálnych služieb Gbeľany (ďalej len DSS Gbeľany). Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohe č. 1 Špecifikácia nábytkových prvkov.

Doplňujúce informácie

1.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému Josephine. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia.Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom,t,j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme Josephine považuje okamih jej odoslania v systéme Josephine a to v súlade s funkcionalitou systému. 2.Komunikácia medzi obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom bude uskutočňovaná písomne v elektronickej podobe prostredníctvom systému Josephine. Záujemca/uchádzač je povinný predkladať obstarávateľovi svoje podania v elektronickej forme prostredníctvom systému Josephine. Všetky vysvetlenia SP, rovnako ako kladné vybavenia žiadostí o nápravu, bude obstarávateľ uverejňovať v systéme Josephine. Obstarávateľ bude doručovať žiadosti a prípadné otázky pre záujemcov/uchádzačov rovnako prostredníctvom systému Josephine. 3. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť nasledovnými spôsobmi: a)v systéme Josephine registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému Josephine a to v pracovných dňoch v čase 8.00-16.00 hod. b) nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému Josephine. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému Josephine a to v pracovných dňoch v čase 8.00-16.00 hod. c) vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému Josephine a to v pracovné dni v čase 8.00-16.00 hod. d) počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 3 pracovné dni a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. 4. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/sk/tender/19640/summary, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 5. Verejný obstarávateľ požaduje v súlade s § 46 zloženie zábezpeky vo výške 5000 eur. Bližšie podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch. 6. V zmysle 56 ods. 8 až 10 úspešný uchádzač je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy tak, aby mohla byť uzavretá do 5 pracovných dní odo dňa uplynutia lehoty podľa odsekov 2 až 7, ak boli na ich uzavretie písomne vyzvaní. Na účely zabezpečenia riadneho plnenia zmluvy, verejný obstarávateľ vyžaduje v rámci poskytnutia súčinnosti: a) pred podpisom zmluvy predložiť: poistenie pre prípad zodpovednosti za škody vzniknuté z jeho podnikateľskej činnosti vo výške poistného krytia minimálne vo výške zmluvnej ceny diela v EUR s DPH . b) zloženie realizačnej zábezpeky vo výške 10 % zo zmluvnej ceny v EUR s DPH na účet verejného obstarávateľa alebo zložením bankovej záruky a to najneskôr ku dňu podpisu zmluvy o poskytnutí služieb. Bližšie podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch. 7. Vyššie uvedené trvanie zákazky 84 dní je maximálne. Lehota dodania je v rozmedzí 56 až 84 dní, je hodnotiacim kritériom.