Vyhlásené obstarávanie

IKT infraštruktúra


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Stredná priemyselná škola informačných technológií, Nábrežná 1325, Kysucké Nové Mesto
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
66 985,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30210000-4
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
21. Marec 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
29. Marec 2022
Dátum otvárania ponúk:
29. Marec 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Neuvedené
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie zariadení pre IKT infraštruktúru školy (informačné a komunikačné technológie infraštruktúru (Ďalej len IKT infraštruktúra)) v rámci projektu Učme efektívnejšie pre prax. Podrobné podklady k Výzve na predkladanie ponúk sú uvedené v súbore Súťažné podklady pre výzvu na PP_IKT_infraštruktúraKNM.pdf. Technická špecifikácia zariadení a ďalšie podmienky dodania sú uvedené v súbore Príloha č 6 Technická špecifikácia_IKT_infraštruktúra - opis predmetu zákazky.pdf

Doplňujúce informácie

Úspešný uchádzač sa zaväzuje strpieť výkon auditu/kontroly súvisiaceho s dodávaným tovarom, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä: a) Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu SR (ďalej len MŠVVaŠ SR) a ním poverené osoby, b) Útvar vnútorného auditu a nimi poverené osoby, c) Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, g) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a právnymi aktmi EÚ. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvného vzťahu s úspeš-ným uchádzačom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu z toho zmluvného vzťahu medzi verejným obsta-rávateľom a úspešným uchádzačom a výsledky administratívnej finančnej kontroly zo strany Poskytovateľa nenávratného finančného príspevku, v tomto prípade MŠVVaŠ SR, neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z tohto obstarávania. Zmluva uzatvorená ako výsledok tohto verejného obstarávania (VO) nadobudne účinnosť po ukončení finančnej kontroly, ak Riadiaci orgán neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, pričom rozhodujúci je dátum doručenia správy z kontroly verejnému obstarávateľovi. Ak boli v rámci finančnej kontroly VO identifikované nedostatky, ktoré mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, zmluva nadobudne účinnosť momentom súhlasu verejného obstarávateľa s výškou ex ante finančnej opravy uvedenej v správe z kontroly a kumulatívneho splnenia podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy podľa Metodického pokynu CKO č. 5, ktorý upravuje postup pri určení finančných opráv za VO. Ponuka musí byť predložená na celý predmet zákazky v určenej lehote na predkladanie ponúk. Podrobné informácie o predmete zákazky sú uvedené v Opis predmetu zákazky. Ponuku uchádzač predkladá formou vyplnenej Návrh na plnenie kritérií a zároveň priamo v IS EVO v zadefinovanej štruktúre. Kritériá a vyhodnotenie ponúk Najnižšia cena je jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk.. Zmluva Predložením ponuky uchádzač súhlasí s návrhom kúpnej zmluvy. Výsledkom verejného obstarávania bude uzatvorenie tejto kúpnej zmluvy s úspešným uchádzačom.. V prípade záujmu o predloženie ponuky uchádzačom v IS EVO je postup nasledovný: 1. Zaregistrovanie sa v IS EVO ako si vytvoriť účet: https://media.uvo.gov.sk/video/vytvorenie_uctu_IS_UVO.avi ako priradiť a validovať HS: https://media.uvo.gov.sk/video/vytvorenie_a_validacia_hs.avi Helpdesk (IS EVO): 02/50264 370 2. Vloženie ponuky v zadefinovanej štruktúre 3. Odoslanie ponuky cez IS EVO Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO. Uchádzači svoje ponuky predkladajú prostredníctvom systému EVO Pravidlá pre doručovanie - zásielka sa považuje za doručenú v okamihu jej odoslania v systéme EVO a to v súlade s funkcionalitou systému. Lehota viazanosti ponúk je 60 dní.