Vyhlásené obstarávanie

Novostavba materskej školy v obci Smižany, ul. Štrkovec


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Smižany
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 708 960,32
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
28. Február 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
21. Marec 2022
Dátum otvárania ponúk:
21. Marec 2022
Ponuka musí platiť do:
31. December 2022
Miesto otvárania ponúk:
Obec Smižany, Obecný úrad, Nám. M. Pajdušáka 1341/50, 053 11 Smižany.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Bližšie informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je výber dodávateľa stavebných prác pre projekt: Novostavba materskej školy v obci Smižany, ul. Štrkovec.. Objekt materskej školy je navrhovaný v západnej časti parcely 1720/85 a 1722/5. Objekt bude dopravne aj peší prístupný z ulice Štrkovec. Pôdorysný tvar objektu je pravouhlý obdĺžnik, čelná fasáda je rovnobežná so štítovými stenami budov na susedných parcelách v severnej orientácii od navrhovaného objektu. Dopravný prístup a zásobovanie objektu bude prebiehať popri východnej fasáde. Peší prístup ku objektu je navrhovaný medzi dopravným prístupom a vonkajšími plochami určenými pre detí. Novostavba materskej školy bude dvojpodlažná a bude zastrešená plochou strechou. Budova bude určená pre 110 detí (5 tried) s kompletným zázemím. Materská škola obsahuje na 1.NP vstupnú časť, dve triedy s južnou a západnou orientáciou a príslušenstvom, kuchyňu so zázemím a jedáleň s východnou orientáciou. Na 2.NP sú navrhované tri triedy s južnou a západnou orientáciou. Na tomto podlaží bude situované kompletné zázemie zamestnancov a vedenia školy. Stavba si vyžiadala členenie na nasledujúce stavebné objekty: SO.100 Stavba SO.200 Spevnené plochy a komunikácie SO.300 Prípojky inžinierskych sietí a inžinierske siete SO.400 Terénne úpravy a drobná architektúra SO.500 Jednoduché a drobné stavby Podrobný opis a rozsah predmetu zákazky tvorí prílohu týchto súťažných podkladov Projektová dokumentácia a Výkaz výmer.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii so záujemcami a uchádzačmi postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému IS EVO. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami resp. uchádzačmi. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Súťažné podklady, ich zmena alebo doplnenia budú prostredníctvom odkazu na profil zverejnené aj na profile zákazy na webovej stránke ÚVO. 2. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 3. Verejný obstarávateľ zmluvne zaviaže zhotoviteľa, že na počas doby realizácie stavebných prác počas doby realizácie stavebných prác , teda od odovzdania Staveniska po prevzatie Stavby, minimálne v trvaní 50% doby realizácie stavebných prác, zamestná podľa zákona č. 311/2001 Z. z. (Zákonník práce) minimálne dve osoby, spĺňajúce kumulatívne nasledovné predpoklady: a) patria k marginalizovanej rómskej komunite, a zároveň b) sú nezamestnané, pričom uprednostnené budú dlhodobo nezamestnané osoby. 4. Verejný obstarávateľ požaduje zloženie zábezpeky vo výške 35 000 EUR. Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch v bode 15. 5. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že v prípade ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž vylúči verejný obstarávateľ takéhoto uchádzača z verejného obstarávania. 6. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk., tzv. superreverz podľa § 112 ods. 6, druhá veta. 7. Zhotoviteľ je povinný odo dňa prevzatia Staveniska udržiavať v platnosti počas celej doby realizácie Diela poistnú zmluvu na poistenie zodpovednosti za škodu pri výkone podnikateľskej činnosti na poistnú sumu minimálne vo výške Zmluvnej ceny bez DPH podľa bodu 3.1.2 tejto Zmluvy. Zhotoviteľ je povinný pri prevzatí Staveniska predložiť Objednávateľovi osvedčenú kópiu poistnej zmluvy, resp. iného rovnocenného dokladu preukazujúceho platnosť poistenia podľa tohto bodu Zmluvy. 8.Objednávateľ (Verejný obstarávateľ) v rámci zmluvy o dielo bude požaduje od úspešného uchádzača (zhotoviteľa) zloženie depozitu vo výške 10% celkovej ceny diela bez DPH, a to na bankový účet Objednávateľa (verejného obstarávateľa), prípadne ju nahradí bankovou zárukou (v rovnakej výške), a to najneskôr do okamihu odovzdania Staveniska. Objednávateľ nie je povinný odovzdať Stavenisko, pokiaľ nie je na jeho účet pripísaná plná výška depozitu, príp. nepredloží bankovú záruku. Bližšie informácie sú uvedené v Zmluve o dielo.