Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia CHÚV na DÚV


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 957 696,68
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
42912000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
25. Január 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
7. Marec 2022
Dátum otvárania ponúk:
7. Marec 2022
Ponuka musí platiť do:
31. August 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční podľa § 52 ods. 1 Zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ zabezpečuje otváranie ponúk prostredníctvom on-line sprístupnenia ponúk uchádzačom. Bližšie informácie sú uvedené v bode 22 Súťažných podkladov.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 15

Výsledky

Rekonštrukcia CHÚV na DÚV

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je rekonštrukcia chemickej úpravy vody na deionizovanú úžitkovú vodu (DÚV) na základe vypracovaného realizačného projektu, a v rámci nej dodávka a montáž nového technologického zariadenia na DÚV, realizácia súvisiacich stavebných úprav a vypracovanie a dodanie súvisiacej dokumentácie. Ďalšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch.. Rekonštrukcia chemickej úpravy vody na deionizovanú úžitkovú vodu (DÚV) na základe vypracovaného realizačného projektu, a v rámci nej dodávka a montáž nového technologického zariadenia na DÚV, realizácia súvisiacich stavebných úprav a vypracovanie a dodanie súvisiacej dokumentácie. Ďalšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

a) Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byt zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. b) Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom, prípadne českom jazyku. c) Verejného obstarávateľa pri realizácii verejného obstarávania zastupuje spoločnosť Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o. d) Súťaž sa realizuje ako elektronická cez IS EVO. Na účasť v súťaži je potrebné postupovať podľa pokynov, príručiek a videonávodv IS EVO zverejnených na web stránke ÚVO, v časti Viac o IS EVO (https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html ), ktoré je potrebné poznať a ďalej v zmysle usmernení v Súťažných podkladoch, ktoré sú dostupné cez Profil verejného obstarávateľa vo verejnej zóne zákazky na adrese https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/436505. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom IS EVO. Súťažné podklady sa nezasielajú. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení. e) Ak vo vyhlásení verejného obstarávania alebo v ostatnej Súťažnej dokumentácii existuje odkaz na národnú legislatívu, má sa za to, že vždy platí aj ekvivalentný právny predpis podľa európskeho práva, ak to nie je jednoznačne vylúčené. f) Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 39 000,- eur. g) Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu zmluvy. h) Verejné obstarávanie sa bude realizovať ako tzv. super reverzný postup v súlade s § 66 ods. 7 Zákona o verejnom obstarávaní, kedy vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. i) Lehota na poskytnutie súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy je v súlade s § 56 ods. 15 Zákona o verejnom obstarávaní 15 pracovných dní. Bližšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch. j) K bodu II.1.3) predmetného oznámenia: Predmetom zákazky je zmiešaná zákazka, v ktorej prevažuje dodávka Tovaru, zahŕňajúca činnosti spojené so stavebnými prácami. k) Projektovú dokumentáciu na realizáciu predmetu zákazky vypracovala spol. VUJE, a.s., Okružná 5, 918 64 TRNAVA, IČO: 31 450 474 na základe Zmluvy o dielo č. ZM-60-19-2-00127-03410, uzatvorenej s verejným obstarávateľom dňa 5.8.2020. Uvedená zmluva je platná 36 mesiacov od riadneho prevzatia projektovej dokumentácie. Predmetom uvedenej zmluvy je o. i. aj poskytovanie občasného autorského dohľadu a účasť poskytovateľa pri príprave a realizácii verejného obstarávania na predmet tejto zákazky. Z dôvodu uvedeného konfliktu záujmov sa verejného obstarávania na daný predmet zákazky nesmie zúčastniť: spracovateľ projektovej dokumentácie, spol. VUJE, a.s., a to ani ako uchádzač, ani ako iná osoba, ktorej kapacity majú byť využité na preukázanie splnenia podmienok účasti resp. subdodávateľ, výrobca technológie na úpravu vody, ktorá je z časti predmetom zákazky, spol. ProMinent Slovensko, s.r.o., Roľnícka 21, 831 07 BRATISLAVA, IČO: 31 381 821, a to ako uchádzač.