Vyhlásené obstarávanie

Relaxačné centrum Kubko


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ing. Radoslav Palušák
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
431 226,22
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
13. Apríl 2016
Lehota na predkladanie ponúk:
13. Máj 2016
Dátum otvárania ponúk:
13. Máj 2016
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Pohoda Service s. r.o., Letná 58, 052 01 Spišská Nová Ves
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Stavebná časť projektu je funkčne členená na nasledovné stavebné objekty : SO 01 Relaxačné centrum SO 02 Studňa SO 03 Žumpa 50 m3 SO 04 Vodovodná prípojka SO 05 Kanalizačná prípojka SO 06 Retenčná nádrž 6,5 m3 SO 07 Detekčný kombizásobník a drenbloky SO 08 Areálový rozvod NN SO 09 Zásobník propánu 2,1 t SO 10 Parkovisko a prístupová komunikácia SO 11 Obslužná komunikácia, terasa, rampa, vstupné schodiská, chodník SO 12 Sadové a terénne úpravy

Doplňujúce informácie

1.Splnenie podmienok účasti (osobné postavenie podľa § 26, finančné a ekonomické postavenie podľa § 27, technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť podľa § 28 až 30) možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača podľa § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží osobe podľa § 7 ods. 1 úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v čase a spôsobom, určeným osobou podľa § 7 ods. 1. 2.Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku. 3.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 4.Skupina dodávateľov môže využiť finančné zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 27 ods.2, technické a odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 28 ods. 2. 5. Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje osobné postavenie, ekonomické a finančné postavenie, technickú alebo odbornú spôsobilosť musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie. 6. Osoba podľa §7 ods. 1 bude postupovať pri predložený Zoznamu podnikateľov podľa § 128 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v súlade s § 128 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v súlade s Výkladovým stanoviskom č. 10/2013 k osobnému postaveniu podľa zákona o verejnom obstarávaní zo dňa 23.07.2013 a v súlade s Výkladovým stanoviskom č. 5/2015 k reštrukturalizácii ako novej podmienke účasti týkajúcej sa osobného postavenia zo dňa 15.05.2015. Obidve hore uvedené stanoviská vydal Úrad pre verejné obstarávanie a sú dostupné na webovej stránke www.uvo.gov.sk 7. Osoba podľa § 7 ods. 1 pod názvom Ing. Radoslav Palušák, IČO: 40849333 so sídlom Dunajská 25, 052 01 Spišská Nová Ves obstaráva na základe uzatvorenej príkaznej zmluvy pre inú osobu podľa § 7 ods. 1 pod názvom Pohoda Service s. r.o., IČO: 45 966 371 so sídlom Letná 58, 052 01 Spišská Nová Ves. Zmluva o dielo bude uzatvorená medzi Pohoda Service s. r.o., IČO: 45 966 371 so sídlom Letná 58, 052 01 Spišská Nová Ves a úspešným uchádzačom 8. Ďalšie potrebné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Zmluvné podmienky: 1.Úspešný uchádzač je povinný mať uzavreté odo dňa podpisu zmluvy o dielo poistenie zodpovednosti za škodu právnických osôb a podnikajúcich fyzických osôb (alebo ekvivalentné poistenie) a to v prospech Pohoda Service s. r.o., IČO: 45 966 371 so sídlom Letná 58, 052 01 Spišská Nová Ves, pričom výška poistnej sumy musí byť najmenej vo výške ceny diela alebo ekvivalent v inej mene. 2.Úspešný uchádzač je povinný mať uzavreté odo dňa podpisu zmluvy o dielo stavebno-montážne poistenie - CAR/EAR (alebo ekvivalentné poistenie) pre prípad zničenia alebo poškodenia diela a to v prospech Pohoda Service s. r.o., IČO: 45 966 371 so sídlom Letná 58, 052 01 Spišská Nová Ves, pričom výška poistnej sumy musí byť najmenej vo výške ceny diela alebo ekvivalent. 3. Pohoda Service s. r.o., IČO: 45 966 371 so sídlom Letná 58, 052 01 Spišská Nová Ves neposkytne úspešnému uchádzačovi zálohy ani preddavky na uskutočnenie stavebných prác. Právo fakturovať vzniká úspešnému uchádzačovi až po odovzdaní a prebratí celého diela. Pohoda Service s. r.o., IČO: 45 966 371 so sídlom Letná 58, 052 01 Spišská Nová Ves preberie dielo až po odstránení všetkých vád a nedorobkov. Splatnosť faktúry bude 30 dní odo dňa doručenia Pohoda Service s. r.o., IČO: 45 966 371 so sídlom Letná 58, 052 01 Spišská Nová Ves 4. Uchádzač sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s vykonaním diela kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania predmetného diela, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ, najmä Zákon o príspevku z EŠIF zákon č. 292/2014 o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Zákon o finančnej kontrole a audite zákon č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a príslušnej Zmluvy o nenávratnom finančnom príspevku a jej príloh vrátane Všeobecných zmluvných podmienok a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. Porušenie tejto povinnosti uchádzača je podstatným porušením zmluvy, ktoré oprávňuje Pohoda Service s. r.o., IČO: 45 966 371 so sídlom Letná 58, 052 01 Spišská Nová Ves od zmluvy odstúpiť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä: a. Poskytovateľ a ním poverené osoby, b. Útvar vnútorného auditu Riadiaceho orgánu alebo Sprostredkovateľského orgánu a nimi poverené osoby, c. Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d. Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu, e. Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f. Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, g. Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a právnymi aktmi EÚ. 5. Úspešný uchádzač je povinný zložiť pred podpisom zmluvy o dielo na účet Pohoda Service s. r.o., IČO: 45 966 371 so sídlom Letná 58, 052 01 Spišská Nová Ves vratnú kauciu vo výške 10% z hodnoty ceny diela a to za účelom zabezpečenia záväzku úspešného uchádzača na riadne a včasné vykonanie diela. Vratnú kauciu je možné nahradiť bankovou zárukou alebo iným ekvivalentným finančným nástrojom / produktom. 6. Osoba podľa § 7 ods. 1 po uplynutí lehoty podľa § 45 ods. 2 až 7 zákona o verejnom obstarávaní a po odsúhlasení postupu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku vyzve úspešného uchádzača na uzatvorenie zmluvy v lehote do 30 dní odo dňa doručenia výzvy.