Vyhlásené obstarávanie

Stavebné práce pre projekt: „Novostavba materskej školy Márie Wardovej v Jarovniciach“


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Congregatio Jesu, Slovenská provincia
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
847 707,55
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
17. December 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
17. Január 2022
Dátum otvárania ponúk:
17. Január 2022
Ponuka musí platiť do:
30. November 2022
Miesto otvárania ponúk:
MEDIINVEST Consulting, s.r.o., Volgogradská 9, 080 01 Prešov
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom riešenia je výstavba objektu novej materskej školy (Materská škola Márie Wardovej) v centrálnej časti obce Jarovnice. Stavba je situovaná na parcelách 480/1 a 480/2. Navrhovaný objekt predstavuje prístavbu k existujúcemu rodinnému domu, situovanému v uličnej zástavbe obce. Objekt bude dvojpodlažný, so sedlovou strechou, nepodpivničený.. Predmetom zákazky je výber dodávateľa stavebných prác pre projekt: Novostavba materskej školy Márie Wardovej v Jarovniciach . Predmetom riešenia je výstavba objektu novej materskej školy (Materská škola Márie Wardovej) v centrálnej časti obce Jarovnice. Stavba je situovaná na parcelách 480/1 a 480/2. Navrhovaný objekt predstavuje prístavbu k existujúcemu rodinnému domu, situovanému v uličnej zástavbe obce. Objekt bude dvojpodlažný, so sedlovou strechou, nepodpivničený. Vstup je z oploteného areálu Materskej školy, kde sa okrem samotnej stavby nachádzajú aj priestory na hry detí detské ihrisko a voľná trávnatá plocha. Stavebné objekty, ktoré sú predmetom obstarávania: SO01 Materská škola SO03 Terénne úpravy SO04 Komunikácie a spevnené plochy SO08 Elektrická prípojka NN Podrobný opis a rozsah predmetu zákazky tvorí prílohu týchto súťažných podkladov Projektová dokumentácia a Výkaz výmer.

Doplňujúce informácie

1. §112 ods. 6 zákona (druhá veta) vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 2. Zábezpeka ponuky v zmysle § 46 zákona o verejnom obstarávaní sa vyžaduje vo výške 20 000,00 EUR (slovom: dvadsaťtisíc eur). Viac informácií o spôsobe zloženia sú uvedené v súťažných podkladoch. 3. Predmetné verejné obstarávanie je zamerané na sociálne aspekty. Zhotoviteľ sa zaväzuje že počas doby realizácie stavebných prác, minimálne v trvaní 50% doby realizácie stavebných prác, zamestná podľa zákona č. 311/2001 Z. z. (Zákonník práce) minimálne dve osoby, spĺňajúce kumulatívne nasledovné predpoklady: a) patria k marginalizovanej rómskej komunite (ďalej MRK), a zároveň b) sú nezamestnané, pričom uprednostnené budú dlhodobo nezamestnané osoby. 4. Verejný obstarávateľ zaviaže Zhotoviteľa povinnosťou Zhotoviteľa strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho so stavebnými prácami a to najneskôr do uplynutia lehôt podľa článku 7 odsek 7.2 zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (ďalej len Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Zoznam oprávnených osôb je uvedený v článku 12 odsek 1 všeobecných zmluvných podmienok k Zmluve o NFP (Príloha č. 1 Zmluvy o NFP). 5.Zhotoviteľ je povinný odo dňa prevzatia Staveniska udržiavať v platnosti počas celej doby realizácie Diela poistnú zmluvu na poistenie zodpovednosti za škodu pri výkone podnikateľskej činnosti na poistnú sumu minimálne vo výške Zmluvnej ceny s DPH podľa bodu 3.1.2 tejto Zmluvy. Zhotoviteľ je povinný pri prevzatí Staveniska predložiť Objednávateľovi osvedčenú kópiu poistnej zmluvy, resp. iného rovnocenného dokladu preukazujúceho platnosť poistenia podľa tohto bodu Zmluvy. 6.Zhotoviteľ je povinný najneskôr do okamihu odovzdania staveniska zriadiť v prospech Objednávateľa, pre účely krytia nárokov Objednávateľa voči Zhotoviteľovi podľa tejto Zmluvy, bankovú záruku ako výkonovú záruku na vykonanie prác a na splnenie zmluvných záväzkov vo výške 15% Zmluvnej ceny Diela s DPH. 7. Pri zákazke sa nerealizuje elektronická aukcia a jedná sa o sociálne verejné obstarávanie. 8. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii so záujemcami a uchádzačmi postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému IS EVO. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami resp. uchádzačmi. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Súťažné podklady, ich zmena alebo doplnenia budú prostredníctvom odkazu na profil zverejnené aj na profile zákazy na webovej stránke ÚVO. 9. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 10.Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že v prípade ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž vylúči verejný obstarávateľ takéhoto uchádzača z verejného obstarávania.