Vyhlásené obstarávanie

Tlač informačných a prezenčných materiálov pre potreby hlavného mesta


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Hlavné mesto SR Bratislava
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
125 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79810000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
21. Október 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
3. November 2021
Dátum otvárania ponúk:
3. November 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Primaciálny palác, Justiho sieň (prízemie), Bratislava, Slovenská republika. Otváranie ponúk sa uskutoční aj elektronicky. Miestom on-line otvárania ponúk je webová adresa: https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk bude sprístupnené podľa § 52 ods. 2 ZVO pre všetkých uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní osobám, ktoré preukážu, že sú oprávneným zástupcom uchádzača (napr. prostredníctvom plnomocenstva).
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Tlač informačných a prezenčných materiálov pre potreby hlavného mesta

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je tlač informačných a prezenčných materiálov, vizuálov pre potreby hlavného mesta za účelom propagácie mesta a jeho partnerov a informovanosti obyvateľov a návštevníkov Bratislavy, a to v predpokladanom rozsahu definovanom v súťažných podkladoch a ich prílohách. Súťažné podklady sú verejne dostupné bez obmedzení a poplatkov na adrese: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/14543/summary. Predmetom zákazky je tlač informačných a prezenčných materiálov, vizuálov pre potreby hlavného mesta za účelom propagácie mesta a jeho partnerov a informovanosti obyvateľov a návštevníkov Bratislavy, a to v predpokladanom rozsahu definovanom v súťažných podkladoch a ich prílohách. Výsledkom verejného obstarávania bude uzavretie rámcovej zmluvy o dielo na obdobie 36 mesiacov alebo do doby vyčerpania finančného limitu predpokladanej hodnoty zákazky. Miestom dodania predmetu zákazky je Magistrát hlavného mesta SR Bratislava, Primaciálne nám. 1, 814 99 Bratislava. Verejný obstarávateľ má právo určiť ďalších päť (5) odberných miest v Bratislavskom kraji priamo v objednávke, v ktorej zároveň určí počet kusov diela určených pre konkrétne odberné miesto.

Doplňujúce informácie

1. V zmysle § 40 ods. 6 písm. g) ZVO obstarávateľ vylúči z tohto verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií bude mať dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v tomto verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 2. Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní sa uskutočňuje výhradne prostredníctvom informačného systému Josephine na adrese: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/14543/summary