Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia nevyužívaného objektu v obci Bajerovce


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Bajerovce
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
111 924,51
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
27. Január 2016
Lehota na predkladanie ponúk:
15. Február 2016
Dátum otvárania ponúk:
15. Február 2016
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
ARR PSK, Prostějovská 117/A, 080 01 Prešo
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Základnou charakteristikou zámeru zmeny dokončenej stavby so súpisným číslom 112 je rekonštrukcia bývalej základnej školy pre komunitnú / spolkovú činnosť s max. počtom osôb 30. Personál bude tvoriť 3 osoby. V súčasnosti budova pre školstvo, na vzdelávanie v stupni materská škola a základná škola je nevyužívaná. Má 2 jestvujúce nadzemné podlažia a jedno podzemné čiastočne zapustené podlažie. Má jestvujúcu strešnú konštrukciu pultového typu. Zámerom je realizovať rekonštrukciu nevyužívaného objektu pre komunitnú / spolkovú činnosť, tvoriaci I.NP so samostatným hlavným vstupom na juhovýchodnej strane fasády. Objekt je prístupný z miestnej komunikácie príjazdovou cestou s parkovacími plochami. Tvar strešnej konštrukcie na danom objekte sa nemení, navrhovaná je výmena strešnej krytiny na streche A vrátane podkladných vrstiev ako aj doplnenie strešnej konštrukcie na streche B. Odstránenie strešnej konštrukcie je navrhnuté na streche C. Celkový pôdorysný tvar ako aj zastavaná plocha objektu sa nemení.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu v lehote viazanosti ponúk. Uzavretá zmluva nesmie byť v rozpore so súťažnými podkladmi a s ponukou predloženou úspešným uchádzačom alebo uchádzačmi. 2. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluvu je možné uzatvoriť s uchádzačom, ktorý majú v registri konečných užívateľov zapísaných konečných užívateľov výhod v zmysle § 45 zákona o verejnom obstarávaní. 3. Úspešný uchádzač je povinný do 3 dní od písomného vyzvania obstarávateľa poskytnúť obstarávateľovi finančnú zábezpeku (depozit) na plnenie diela vo výške 10 % z celkovej ceny diela bez DPH. Podrobné podmienky sú uvedené v návrhu zmluvy o dielo. 4. Úspešný uchádzač predloží na písomnú výzvu verejného obstarávateľa pred prevzatím stavby uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa počas celej doby realizácie zákazky minimálne vo výške hodnoty úspešnej ponuky. 5. Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzatvoreniu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci, a príjemcom pomoci, ktorým je verejný obstarávateľ a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok. 6. Uchádzač, ako náležitosti ponuky, preloží verejnému obstarávateľovi originály, alebo úradne overené kópie originálov nasledovných dokladov (alebo ekvivalentné doklady): a) Uchádzač ako náležitosť predkladanej ponuky predloží záväzný návrh organizácie výstavby, ktorý musí byť v súlade s platným právnym poriadkom Slovenskej republiky, so všetkými požiadavkami uvedenými v súťažných podkladoch a v súlade s ponukou uchádzača. b) Plán kvality realizácie zákazky, vypracovaný manažérom kvality zodpovedným za udržiavanie systému manažérstva kvality a dodržiavanie požiadaviek normy STN EN ISO 9001. V pláne budú stanovené potrebné kontrolné a skúšobné operácie pri realizácii projektu a taktiež nadväzné dokumenty, rozsah kontroly a záznamy z vykonávanej činnosti. c) Realizačný harmonogram stavebných prác s vyznačenou kritickou cestou. 7. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 8. Splnenie podmienok účasti je možné v súlade s ustanovením § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní. 9. Súťažné podklady budú doručované na základe písomnej žiadosti emailom. Žiadosť o súťažné podklady zasielajte na e-mailovú adresu: luptak@arrpsk.sk