Vyhlásené obstarávanie

MULTIFUNKČNÉ IHRISKO KVAKOVCE


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Kvakovce
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
70 531,91
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
26. Január 2016
Lehota na predkladanie ponúk:
15. Február 2016
Dátum otvárania ponúk:
15. Február 2016
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Obecný úrad Kvakovce č. 97, 094 02 Slovenská Kajňa, kancelária starostu
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 70 % Najnižšia cena za zhotovenie diela vrátane DPH
  • 30 % Lehota výstavby v týždňoch

Opis obstarávania

Jedná sa o stavbu multifunkčného ihriska.

Doplňujúce informácie

(1) Súťažné podklady si záujemcovia vyzdvihnú v profile verejného obstarávateľa vedenom v súlade s § 113 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ odporúča všetkým záujemcom sledovať zákazku v profile najvhodnejšie až do termínu na predkladanie ponúk vzhľadom k tomu, že všetky vysvetlenia a zmeny súťažných podkladov a prípadné ďalšie informácie k zákazke, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto súťaži budú priebežne zverejňované v profile verejného obstarávateľa v dokumentácii k príslušnej zákazke na stránke www.uvo.gov.sk. (2) Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s touto výzvou znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. (3) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť túto súťaž, alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa podstatne zmenia okolnosti za ktorých bola súťaž zverejnená alebo ak nastane niektorá z okolností uvedených v § 46 zákona o verejnom obstarávaní. (4) V rámci platobných podmienok nebude poskytnutý preddavok a ani zálohová platba medzi objednávateľom a dodávateľom. (5) V súlade s § 155q ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní bude verejný obstarávateľ do 31. augusta 2016 postupovať podľa § 18 v znení účinnom do 31. októbra 2015. (6) Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzatvoreniu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci, a príjemcom pomoci, ktorým je verejný obstarávateľ a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok. (7) Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluvu je možné uzatvoriť s uchádzačom, ktorý majú v registri konečných užívateľov zapísaných konečných užívateľov výhod v zmysle § 45 zákona o verejnom obstarávaní. (8) Zhotoviteľ je povinný na základe výzvy Objednávateľa do troch pracovných dní zložiť na bankový účet Objednávateľa uvedený v záhlaví tejto zmluvy depozit 10 % z ponúkanej ceny diela bez DPH. Depozit je určený na zabezpečenie náhrady škody a finančných nárokov Objednávateľa, ktoré mu vzniknú v prípade porušenia zmluvných povinností zo strany Zhotoviteľa a ktorých porušenie zakladá nárok na náhradu škody alebo iný finančný nárok pre Objednávateľa. Objednávateľ má právo uspokojiť svoj nárok z hodnoty depozitu. Objednávateľ sa zaväzuje vrátiť Zhotoviteľovi depozit v plnej výške alebo jeho alikvótnu časť do konca mesiaca, ktorý nasleduje po mesiaci, kedy došlo k riadnemu odovzdaniu diela. Zhotoviteľ nemá právo požadovať vrátenie depozitu počas trvania zmluvného vzťahu. (9) Uchádzač, ako náležitosti ponuky, preloží verejnému obstarávateľovi originály, alebo úradne overené kópie originálov nasledovných dokladov (alebo ekvivalentné doklady): b) Plán kvality realizácie zákazky, vypracovaný manažérom kvality zodpovedným za udržiavanie systému manažérstva kvality a dodržiavanie požiadaviek normy STN EN ISO 9001. V pláne budú stanovené potrebné kontrolné a skúšobné operácie pri realizácii projektu a taktiež nadväzné dokumenty, rozsah kontroly a záznamy z vykonávanej činnosti. c) Realizačný harmonogram stavebných prác. (10) Verejný obstarávateľ určil v súlade s § 34 ods. 17 zákona o verejnom obstarávaní osobitné podmienky plnenia zmluvy, ktoré sa týkajú sociálnych hľadísk. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov, aby sa uchádzači pri predložení ponúk zaviazali v prípade získania predmetnej zákazky tieto podmienky plniť. Osobitné podmienky plnenia zmluvy sú súčasťou súťažných podkladov, v návrhu Zmluvy o dielo. V prípade, že zhotoviteľ realizuje predmetnú zákazku v obci z Atlasu rómskych komunít 2013, sa zhotoviteľ zaviaže, že požiadavku na uplatnenie sociálneho aspektu uvedenú vyššie, bude podľa Partnerskej dohody SR na roky 2014 2020 uplatňovať vo vzťahu k inklúzii Marginalizovaných rómskych komunít (ďalej len MRK), t.j. pri zákazkách realizovaných v obciach z Atlasu rómskych komunít 2013 bude sociálne hľadisko uplatňovať vo vzťahu k inklúzii MRK. Atlas rómskych komunít 2013 (http://www.minv.sk/?atlas_2013).