Vyhlásené obstarávanie

Stavebné úpravy pri formovaní centra v obci Dolný Chotár


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Dolný Chotár
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
453 837,80
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
12. December 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
31. December 2014
Dátum otvárania ponúk:
31. December 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Obecný úrad Dolný Chotár, Dolný Chotár 45, 925 41 Dolný Chotár
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

2.1.Predmetom zákazky je realizácia stavebných úprav pri formovaní centra v obci Dolný Chotár: priestranstvá pozdĺž cesty III. triedy v centre obce Dolný Chotár, -rekonštrukcia miestnej komunikácie, -rekonštrukcia chodníkov, -výmena autobusovej zastávky, ulice v centre obce Dolný Chotár, -rekonštrukcia miestnej komunikácie, -rekonštrukcia chodníka, -rekonštrukcia zjazdného chodníka, -rekonštrukcia spevnených plôch, -sadovnícke úpravy, -umiestnenie detských atrakcií a prvkov drobnej architektúry, -výmena verejného osvetlenia, na základe projektovej dokumentácie, ktorú vypracovala firma Ekoplán, s.r.o., Budatínska 10, 851 06 Bratislava a Ecocities, s.r.o., Eugena Suchoňa 3/1701, 921 01 Piešťany autorizovaný architekt Ing. Arch. Jaroslav Coplák, PhD.

Doplňujúce informácie

Súťažné podklady sa poskytujú výlučne na základe príslušnej úhrady a písomnej žiadosti doručenej osobne alebo poštovou zásielkou na adresu: Nevädzová 8, 821 02 Bratislava - Ružinov a v lehote do 31.12.2014 do 09.00 h miestneho času. Žiadosť musí byť podpísaná záujemcom, jeho štatutárnym orgánom, alebo iným zástupcom záujemcu, ktorý je oprávnený konať v mene záujemcu v záväzkových vzťahoch v súlade s dokladom o oprávnení podnikať. V prípade skupiny dodávateľov podpísaný každým členom skupiny alebo členom skupiny, ktorý bude splnomocnený konať v danej veci za členov skupiny. V prípade osobného prevzatia budú súťažné podklady poskytnuté až po predchádzajúcom dohovore (napr. telefonicky, e-mailom, ...) z kontaktnou osobou verejného obstarávateľa uvedenou v bode 1. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami bude prebiehať elektronicky, preto je každý záujemca o súťažné podklady povinný vo svojej žiadosti uviesť kontaktnú osobu pre verejné obstarávanie a elektronickú (e-mailovú) adresu. Uchádzač vypracuje a predloží ponuku listinne v súlade so zverejnenou výzvou na predkladanie ponúk a súťažnými podkladmi. Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označené slovom "Kritériá" a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky označenú slovom " Ostatné". Uchádzač predloží všetky doklady a dokumenty súčasne aj v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom, aby uvedené doklady a dokumenty predkladali vo formáte Portable Document Format (.pdf). V prípade potreby objasniť súťažné podklady, alebo inú sprievodnú dokumentáciu, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o ich vysvetlenie kontaktnú osobu verejného obstarávateľa elektronicky - prostredníctvom e-mailu. Verejný obstarávateľ odporúča, aby sa záujemcovia zúčastnili obhliadky miesta dodania predmetu zákazky. Obhliadka sa uskutoční dňa 19.12.2014 o 10,00 h so zrazom účastníkov v sídle verejného obstarávateľa uvedeného v bode 1.. Účelom obhliadky je podrobné oboznámenie sa s miestom dodania predmetu zákazky, s podmienkami pre vyhotovenie stavebných prác, preverenie si skutkového stavu a získanie potrebných informácií na prípravu ponuky tak, aby ich ponuka bola úplná a správna. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Všetky doklady potrebné k splneniu podmienok účasti musia byť uchádzačom predložené ako originály alebo ich úradne overené kópie. Všetky doklady musia byť predložené v slovenskom jazyku. Doklady vydávané v inom než slovenskom jazyku musia byť úradne preložené do slovenského jazyka (okrem jazyka českého) a predložené spolu s originálom alebo jeho úradne overenou kópiou. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti podľa tejto časti súťažných podkladov čestným vyhlásením v zmysle § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní. Čestné vyhlásenie musí byť predložené ako originál a musí byť podpísané uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch, v súlade s dokladom o oprávnení podnikať. V prípade skupiny dodávateľov podpísaný každým členom skupiny alebo členom skupiny, ktorý bude splnomocnený konať v danej veci za členov skupiny. Pokiaľ chce uchádzač splnenie podmienok účasti preukázať čestným vyhlásením, predloží čestné vyhlásenie podľa vzoru Formulára E. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, musia odrážať skutočný stav ku dňu lehoty na predkladanie ponúk (platí aj pre doklady, ktoré budú prekladané v zmysle § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní). Pre potreby tohto verejného obstarávania je určený maximálny objem finančných prostriedkov bez DPH vo výške určenej predpokladanou hodnotou zákazky, t.j. 453 837,80 Eur bez DPH. V prípade, že navrhovaná cena úspešného uchádzača presiahne určený objem finančných prostriedkov verejný obstarávateľ bude takúto ponuku považovať za neregulárnu, resp. pre verejného obstarávateľa neprijateľnú. Úspešný uchádzač zabezpečí, že k termínu začatia realizácie predmetu zmluvy a počas jej trvania bude poistený pre prípad zodpovednosti za škody spôsobené pri plnení pracovných úloh výkonom činnosti zhotoviteľa vo výške minimálne 800 000,00 EU € po celú dobu plnenia zmluvy. Úspešný uchádzač je povinný predložiť verejnému obstarávateľovi/objednávateľovi záruku za splnenie zmluvy (tzv. Performance Bond alebo výkonová zábezpeka) vydanú vo forme bankovej záruky. Táto bude slúžiť na zabezpečenie splnenia zmluvy, t.j. splnenia všetkých povinností zhotoviteľa zo zmluvy, osobitne na zabezpečenie uskutočnenia prác v súlade so zmluvou, nároku objednávateľa na zmluvné pokuty a náhradu škody akéhokoľvek druhu, ako aj na náhradu preplatkov vrátane úrokov a práv z vád plnenia uplatnených pred prevzatím. Záruka za splnenie zmluvy musí byť poskytnutá minimálne vo výške 20 % z ceny diela bez DPH.