Obstaranie a modernizácia materiálno - technického vybavenia odborných pracovísk (LDR ) Predmetom zákazky je dodanie tovarov . Predmet zákazky je rozdelený na 2 samostatné časti. Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu časť, alebo obidve časti predmetu zákazky: ČASŤ I.Pracovné pomôcky ČASŤ II. IKT. Dodávka tovarov podľa špecifikácie uvedenej v súťažných podkladochDodávka tovarov podľa špecifikácie uvedenej v súťažných podkladoch
1.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi sabude uskutočňovať elektronicky podľa § 20 zákona a to prostredníctvom Informačného Systému : ERANET. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie a na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 2.Za moment doručenia elektronickej informácie sa považuje moment jej odoslania v systéme ERANET, t.j. moment uloženia elektronickej zásielky v elektronickej schránke jej adresáta v systéme ERANET . 3.Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 4.Zhotoviteľ bude povinný: -strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s uskutočnenými stavebnými prácami kedykoľvek počas trvania platnosti a účinnosti zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon kontroly/auditu -sprístupniť všetky dokumenty, ktoré sú relevantné pre špecifické vzniknuté výdavky a platby na účel vykonania kontroly osobám a orgánom, ktoré majú právo tieto dokumenty kontrolovať -poskytnúť oprávneným osobám všetku potrebnú súčinnosť 5.Podpis Zmluvy( kúpnej zmluvy ) podlieha schváleniu dokumentácie z procesu verejného obstarávania poskytovateľom NFP. V prípade, ak nebude verejnému obstarávateľovi doručené oznámenie o kladnom výsledku kontroly dokumentácie z verejného obstarávania poskytovateľom pomoci, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzavrieť kúpnu zmluvu s úspešným uchádzačom a verejné obstarávanie zruší. 6. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu (ZRPVS), ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 7 .Verejného obstarávania sa môže podľa § 37 zúčastniť aj skupina dodávateľov 8.Pokiaľ je v súťažných podkladoch, technickej dokumentácii, alebo v priloženej špecifikácii týchto súťažných podkladov uvedený konkrétny výrobok alebo značka, uchádzač má právo oceniť aj ekvivalent. Ekvivalentom sa rozumie výrobok rovnakých alebo lepších parametrov, ako je uvedené v súťažných podkladoch 9.Predmetné verejné obstarávanie nie zelené obstarávanie, obstarávanie inovácií, ale je verejným obstarávaním kde sa jedná o sociálne verejné obstarávanie. 10.Verejný obstarávateľ rozdeľuje predmet zákazky na časti .