Osobné motorové vozidlá pre podporu terénnych sociálnych služieb
Osobné motorové vozidlá pre podporu terénnych sociálnych služieb
Predmetom zákazky je nákup nových osobných motorových vozidiel, vrátane ich doručenia na miesto dodania predmetu zákazky, pre potreby Centier pre deti a rodiny: 1 ks 7- miestne osobné motorové vozidlo a 1 ks 5-miestne osobné motorové vozidlo. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.. Predmetom zákazky pre časť.1 je nákup nového osobného motorového vozidla, vrátane jeho doručenia na miesto dodania predmetu zákazky, pre potrebu Centra pre deti a rodiny Remetské Hámre : 1 ks 7- miestne osobné motorové vozidlo.Predmetom zákazky pre časť 2 je nákup nového osobného motorového vozidla, vrátane jeho doručenia na miesto dodania predmetu zákazky, pre potrebu Centra pre deti a rodiny Michalovce : 1 ks 7- miestne osobné motorové vozidlo.Predmetom zákazky pre časť 3 je nákup nového osobného motorového vozidla, vrátane jeho doručenia na miesto dodania predmetu zákazky, pre potrebu Centra pre deti a rodiny Košice - mestská časť Košická Nová Ves:1 ks 7- miestne osobné motorové vozidlo.Predmetom zákazky pre časť 4 je nákup nového osobného motorového vozidla, vrátane jeho doručenia na miesto dodania predmetu zákazky, pre potrebu Centra pre deti a rodiny Medzev: 1 ks 7- miestne osobné motorové vozidlo.Predmetom zákazky pre časť 5 je nákup nového osobného motorového vozidla, vrátane jeho doručenia na miesto dodania predmetu zákazky, pre potrebu Centra pre deti a rodiny Spišská Belá: 1 ks 5 - miestne osobné motorové vozidlo.Predmetom zákazky pre časť č. 6 je nákup nového osobného motorového vozidla, vrátane jeho doručenia na miesto dodania predmetu zákazky, pre potrebu Centra pre deti a rodiny Poprad :1 ks 7-miestne osobné motorové vozidlo.Predmetom zákazky pre časť 7 je nákup nového osobného motorového vozidla, vrátane jeho doručenia na miesto dodania predmetu zákazky, pre potrebu Centra pre deti a rodiny Topolčany: 1 ks 7 - miestne osobné motorové vozidlo.Predmetom zákazky pre časť 8 je nákup nového osobného motorového vozidla, vrátane jeho doručenia na miesto dodania predmetu zákazky, pre potrebu Centra pre deti a rodiny Kolíňany: 1 ks 7 - miestne osobné motorové vozidlo.
1.Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR ako centrálna obstarávacia organizácia pre rezort MPSVR SR vykonáva predmetné verejné obstarávanie pre Ústredie práce sociálnych vecí a rodiny elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania. Komunikácia vrátane doručovania sa realizuje v systéme EVOSERVIS. Doručenie prostredníctvom elektronického nástroja je okamih prijatia dátovej správy na elektronickú adresu adresáta/adresátov dátovej správy v elektronickom nástroji. Každý záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný v systéme EVOSERVIS sa zaregistruje do systému na adrese www.evoservis.sk/mpsvrsr/, prípadne na www.evoservis.sk. Po zaregistrovaní mu bude na ním zadaný e-mail zaslaný prístupov kód (meno a heslo) pre prihlásenie do systému EVOSERVIS za účelom komunikácie s verejným obstarávateľom, preberania zadávacej dokumentácie, príloh a predkladanie elektronických ponúk v systéme EVOSERVIS. Registrovaný uchádzač v systéme EVOSERVIS sa už opakovane neregistruje. Na prihlásenie do systému používa prístupové kódy, ktoré mu boli doručené pri prvotnej registrácii. Po prihlásení do systému má uchádzač v profile Prehľad zákaziek po potvrdení žiadosti o zadávaciu dokumentáciu neobmedzený prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO. Predloženie elektronickej ponuky sa bude potvrdzovať uznávanou elektronickou značkou (UEZ). Bližšie informácie o používaní UEZ sú uvedené v súťažných podkladoch. V prípade otázok, resp. žiadosti o vysvetlenie bude záujemca/uchádzač komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme EVOSERVIS cez komunikačné rozhranie v zmysle časti A. súťažných podkladov. 2.V elektronicky podanej ponuke sa predkladajú scany originálnych dokladov alebo úradne osvedčených kópií. Ak uchádzač predložil v ponuke dokumenty, ktoré nie sú podpísané zaručeným elektronickým podpisom (alebo ekvivalentom) pred podpisom zmluvy na výzvu verejného obstarávateľa predloží originály požadovaných dokladov alebo úradne overené kópie originálov dokladov. 3.Verejné obstarávanie sa realizuje postupom podľa § 112 druhá veta ods. 6 ZVO (tzv. superreverzná verejná súťaž). 4.V prípade naplnenia podmienok § 11 ZVO uchádzač, s ktorým bude podpísaná zmluva a jeho známi subdodávatelia, musia byť pred podpisom predmetnej zmluvy zapísaní v Registri partnerov verejného sektora. 5.Zákazka je rozdelená na 8 častí, uchádzač môže predložiť ponuku na ktorúkoľvek časť zákazky. Uchádzač musí predložiť ponuku vždy na celý predmet príslušnej časti zákazky. 6.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť alebo aj neprijať ponuku úspešného uchádzača v prípade, ak celková cena za určitú časť zákazky prekročí predpokladanú hodnotu zákazky. 7.Podľa § 39 ZVO môže uchádzač predbežne nahradiť vyššie uvedené doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené VOB Jednotným európskym dokumentom (JED). VOB povoľuje, že uchádzač môže vyplniť len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED. 8. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené VOB na preukázanie splnenia podmienok účasti aj Čestným vyhlásením v zmysle § 114 ods. 1 ZVO. 9. Doplňujúce informácie k bodu II.2.7 zmluva pre všetkých 8 častí sa uzatvára na dobu dodaním tovaru a to do 6 kalendárnych mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy.