Vyhlásené obstarávanie

Dodávka potravín pre Úrad vlády SR


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Úrad vlády Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
852 634,61
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
15000000-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
7. Jún 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
2. Júl 2021
Dátum otvárania ponúk:
2. Júl 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční podľa § 52 ods. 2 a 3 zákona o verejnom obstarávaní. Tento úkon vykoná verejný obstarávateľ na mieste a v čase na to určenom a zároveň, rovnaký úkon vykoná systém ELENA v prostredí určenom pre uchádzačov, ktorí predložili ponuku. Bližšie informácie sú uvedené v bode 22.3 súťažných podkladov.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 48

Výsledky

Dodávka potravín pre Úrad vlády SR

Opis obstarávania

Odplatné dodanie potravín pre potreby Úradu vlády Slovenskej republiky vrátane jeho účelových zariadení v súlade so zákonom č.152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov (ďalej aj ako Potravinový kódex) a súvisiacimi právnymi predpismi.. Predmetom prvej časti je nákup a dodanie mäsa a mäsových výrobkov, ktorých zoznam a kvalitatívne požiadavky sú uvedené v Prílohe č. 5 - Opis predmetu zákazky - prvá časť predmetu zákazky súťažných podkladov a ktorých predpokladaný kvantitatívny rozsah je uvedený v Prílohe č.2 súťažných podkladov - Štruktúrovaný rozpočet ceny prvá časť predmetu zákazky. Uchádzač v Štruktúrovanom rozpočte ceny oceňuje mäso a mäsové výrobky v objemoch stanovených verejným obstarávateľom, tzn. cena za 1kg. Do príslušnej položky musia byť započítané všetky náklady, ktoré s ňou bezprostredne súvisia. Verejný obstarávateľ v Prílohe č.2 súťažných podkladov - Štruktúrovaný rozpočet ceny prvá časť predmetu zákazky uvádza predpokladané množstvá odoberaného tovaru počas trvania rámcovej dohody. Verejný obstarávateľ nie je viazaný povinnosťou odobrať celé predpokladané množstvo tovaru uvedené v Prílohe č.2 súťažných podkladov - Štruktúrovaný rozpočet ceny prvá časť predmetu zákazky. Požiadavky na predmet zákazky verejného obstarávateľa sú uvedené v Prílohe č.5 súťažných podkladov. Predmetom druhej časti je nákup a dodanie alkoholických a nealkoholických nápojov, ktorých zoznam a kvalitatívne požiadavky sú uvedené v Prílohe č. 6 - Opis predmetu zákazky - druhá časť predmetu zákazky súťažných podkladov a ktorých predpokladaný kvantitatívny rozsah je uvedený uvedené v Prílohe č. 3 súťažných podkladov - Štruktúrovaný rozpočet ceny druhá časť predmetu zákazky. Uchádzač v Štruktúrovanom rozpočte ceny oceňuje alkoholické nápoje v objemoch stanovených verejným obstarávateľom a nealkoholické nápoje v objemoch stanovených verejným obstarávateľom, t.zn. cena za 1ks. Do príslušnej položky musia byť započítané všetky náklady, ktoré s ňou bezprostredne súvisia. Verejný obstarávateľ v Prílohe č. 3 súťažných podkladov - Štruktúrovaný rozpočet ceny druhá časť predmetu zákazky uvádza predpokladané množstvá odoberaného tovaru počas trvania rámcovej dohody. Verejný obstarávateľ nie je viazaný povinnosťou odobrať celé predpokladané množstvo tovaru uvedené v Prílohe č.3 súťažných podkladov - Štruktúrovaný rozpočet ceny druhá časť predmetu zákazky. Požiadavky na predmet zákazky verejného obstarávateľa sú uvedené v Prílohe č.6 súťažných podkladov . Predmetom tretej časti je nákup a dodanie koloniálneho tovaru, ktorých zoznam a kvalitatívne požiadavky sú uvedené v Prílohe č. 7 Opis predmetu zákazky - tretia časť predmetu zákazky súťažných podkladov a ktorých predpokladaný kvantitatívny rozsah je uvedený v Prílohe č.4 súťažných podkladov - Štruktúrovaný rozpočet ceny tretia časť predmetu zákazky. Uchádzač v Štruktúrovanom rozpočte ceny oceňuje koloniálny tovar v objemoch stanovených verejným obstarávateľom, t.zn. cena za 1kg, 1l alebo 1ks. Do príslušnej položky musia byť započítané všetky náklady, ktoré s ňou bezprostredne súvisia. UPOZORNENIE: Verejný obstarávateľ v Štruktúrovanom rozpočte ceny uvádza viac objemových jednotiek a na túto skutočnosť upozorňuje uchádzača! Verejný obstarávateľ v Prílohe č.4 súťažných podkladov - Štruktúrovaný rozpočet ceny tretia časť predmetu zákazky uvádza predpokladané množstvá odoberaného tovaru počas trvania rámcovej dohody. Verejný obstarávateľ nie je viazaný povinnosťou odobrať celé predpokladané množstvo tovaru uvedené v Prílohe č.4 súťažných podkladov - Štruktúrovaný rozpočet ceny tretia časť predmetu zákazky. Požiadavky na predmet zákazky verejného obstarávateľa sú uvedené v Prílohe č.7 súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ uskutočňuje verejné obstarávanie formou super reverzu. 2. Uchádzač predloží ponuku na celý požadovaný rozsah predmetu zákazky podľa časti D. súťažných podkladov. Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku na príslušnú časť. Uchádzač nemôže byť zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. 3.V zmysle § 20 ods. 2 ZoVO verejný obstarávateľ zverejňuje podrobnosti o elektronickej komunikácii: Zadávanie zákazky sa realizuje prostredníctvom systému ELENA na www.e-lena.sk. Dorozumievanie a komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní v rozsahu stanovenom v súťažných podkladoch elektronickou formou prostredníctvom systému ELENA. Bližšie informácie sú uvedené v časti A. v bode 9.súťažných podkladov. 4. Zákazka bude realizovaná prostredníctvom systému ELENA. Pri predkladaní ponúk v elektronickej podobe sa uchádzač riadi pokynmi uvedenými na portáli e-lena.sk a v časti A. súťažných podkladov. 5. Verejný obstarávateľ na základe písomnej žiadosti neposkytuje záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe a ani v e-mailovej podobe. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme ELENA umiestnenom na webovej adrese https://www.e-lena.sk/profil/00151513, čím verejný obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k podkladom. V profile verejného obstarávateľa zriadenom v elektronickom úložisku na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie je vo forme linku uvedená informácia o verejnom portáli systému ELENA, kde budú všetky informácie k verejnej súťaži dispozícii. Ak je odosielateľom zásielky záujemca, resp. uchádzač, tak po prihlásení do systému a k predmetnému obstarávaniu môže prostredníctvom komunikačného rozhrania odosielať správy a potrebné prílohy verejnému obstarávateľovi. Takáto zásielka sa považuje za doručenú verejnému obstarávateľovi momentom jej odoslania v systéme ELENA v súlade s funkcionalitou systému. 6.Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom, záujemcami, resp. uchádzačmi sa bude uskutočňovať iba v slovenskom jazyku, príp. českom jazyku. 8. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom v bode III. 1.1), III.1.2) a III. 1.3) tohto oznámenia a v časti E. súťažných podkladov Jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED"). Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že hospodársky subjekt je v rámci časti IV.JED-u "Podmienky účasti" oprávnený vyplniť len oddiel "alfa". 9. Verejný obstarávateľ vyhodnocuje ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a splnenia podmienok účasti u uchádzača, ktorého ponuka sa v rámci návrhov na plnenie kritérií umiestnila na prvom mieste v poradí, t.j.uchádzača, ktorý sa v rámci súťaže umiestnil na prvom mieste; ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v novozostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. 10. Ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, verejný obstarávateľ požiada uchádzača o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti v lehote nie kratšej ako päť pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti a vyhodnotí ich podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní. 11. Verejný obstarávateľ v súlade s § 40 ods.6 písm. g) ZoVO vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narušujúcu hospodársku súťaž. 12. V prípade, že ponuka úspešného uchádzača prevýši PHZ, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo danú ponuku neprijať. 13. Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným obstarávaním, ani obstarávaním inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty