Vyhlásené obstarávanie

Kancelárske potreby


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 928 353,33
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30190000-7
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
17. Máj 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
22. Jún 2021
Dátum otvárania ponúk:
22. Jún 2021
Ponuka musí platiť do:
30. November 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Komisia bude hodnotiť ponuky, ktoré boli predložené verejnému obstarávateľovi elektronicky prostredníctvom IS EVO a sprístupnené. Otváranie ponúk bude v súlade § 54 ods.3 zákona o verejnom obstarávaní neverejné t.j. vykonané bez účasti uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 48

Výsledky

Kancelárske potreby

Kancelárske potreby

Kancelárske potreby

Kancelárske potreby

Kancelárske potreby

Kancelárske potreby

Kancelárske potreby

Kancelárske potreby

Opis obstarávania

Dodávanie Kancelárskych potrieb, drobného kancelárskeho vybavenia, papiernického tovaru, obálok a iných položiek, papierových alebo lepenkových registrov, účtovných kníh, rýchloviazače, formuláre a iné druhy tlačeného papierenského tovaru, rysovacích potrieb, plánovacích tabúľ a príslušenstva, písacích, kresliacich potrieb a kried, nožníc, pravítiek, laminátorov a príslušenstva k laminátorom v súlade so špecifikáciami predmetu zákazky uvedeného v časti B.2. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. 1Archivačná škatuľa A4 z bielej hladkej lepenky, výška/dĺžka šírka 35x15x25 cm186 2Archivačná škatuľa A4 z bielej hladkej lepenky, výška/dĺžka šírka 35x8x25 cm100 3Archivačná škatuľa A4 z bielej hladkej lepenky, výška/dĺžka šírka 35x10x25 cm50 4Archivačný box A4 skupinový z hladkej lepenky so zosilnenými stenami, stohovateľný, výška/dĺžka/šírka 33,5x40x26,5 cm126 5Archivačný box A4 z hladkej lepenky, výška/dĺžka/ šírka 33x26x11 cm114 6Archivačný box A4 z hladkej lepenky, výška/dĺžka/ šírka 33x26x5 cm53 7Archivačný box A4 z hladkej lepenky, výška/dĺžka/ šírka 33x26x7,5 cm1 8Archivačný box s vrchnákom stohovateľný, kapacita 6 archivačných škatúľ cm, hnedý kartón, nosnosť 30 kg, rozmer výška/dĺžka/šírka 27,5x56x37 cm136 9Archívna spona z PVC na viazanie dokumentov a následnú archiváciu, dĺžka viazacej časti 10 cm, balenie po 100 ks, rôzne farby87 10Bieliaci korektor - vo forme pera215 11Blok 85x85x50 mm, lepený2 351 12Blok poznámkový kocka 90x90x50 mm lepený biely3 240 13Celokovový elektrický viazací stroj, kapacita dierovania min. 25 listov A4 80g, zviazanie od 450 listov s priemerom hrebeňa 52 mm7 14Ceruza s gumou, stupeň tvrdosti 231 433 15Ceruza bez gumy, stupeň tvrdosti 1, 2, 313 660 16Ceruza celokovová mechanická hrúbka tuhy 2 mm800 17Ceruzka vosková, špeciálna ceruzka určená pre písanie na sklo, porcelán, plast a iné materiály. Rôzne farby: čierna, červená, modrá, zelená.400 18Čistiaci roztok na biele tabule, 250 ml1 236 19Čistiaci spray na obrazovky a povrchy, 250 ml1 087 20Diár A5 BLACK LINE čierny denný alebo ekvivalentný výrobok1 154 21Dierovač celokovový s príložníkom, kapacita max. na 25 listov, rôzne farby600 22Dierovač celokovový s príložníkom, kapacita max. na 15 listov, rôzne farby1 050 23Dierovač celokovový, kapacita max. na 10 listov, rôzne farby370 24Dierovač, silný (ťažký) kovový dierovač, kapacita max. na 35 listov, rôzne farby176 25Dierovač, silný (ťažký) kovový dierovač, kapacita max. na 40 listov, rôzne farby109 26Dokumentačný liner - popisovač dokumentačný, svetlostály, vode odolný atrament, plastový hrot v kovovej objímke, dĺžka stopy min. 500m, šírka stopy 0,1mm, farba: čierna, (CENTROPEN 2631 alebo ekvivalent)8 645 27Dokumentačný liner - popisovač dokumentačný, svetlostály, vode odolný atrament, plastový hrot v kovovej objímke, dĺžka stopy min. 500m, šírka stopy 0,3mm, farba: čierna, (CENTROPEN 2631 alebo ekvivalent)4 990 28Dokumentačný liner - popisovač dokumentačný, svetlostály, vode odolný atrament, plastový hrot v kovovej objímke, dĺžka stopy min. 500m, šírka stopy 0,5mm, farba: čierna, (CENTROPEN 2631 alebo ekvivalent)4 475 29Doska s rýchlou svorkou A4 zatvárateľná, dosky potiahnuté z PVC, rôzne farby1 340 30Dosky spisové A4 bez chrbta s jednostranne poťahovaným kartónom, šnúrky na upravenie objemu, farba mramorová šedá1 541 31Dosky spisové A4 bez chrbta bez poťahu kartónu, šnúrky na upravenie objemu, farba šedá928 32Etiketa papierová samolepiaca, rozmer etikety 105x37 mm, počet etikiet na hárku 16 ks, farba biela, balenie po 100 hárkoch70 33Etiketa papierová samolepiaca, rozmer etikety 105x42,3 mm, počet etikiet na hárku 14 ks, farba biela, balenie po 100 hárkoch1 34Etiketa papierová samolepiaca, rozmer etikety 105x74,25 mm, počet etikiet na hárku 8 ks, farba biela, balenie po 100 hárkoch1 35Etiketa papierová samolepiaca, rozmer etikety 210x148,5 mm, počet etikiet na hárku 2 ks, farba biela, balenie po 100 hárkoch70 Podrobný opis predmetu zákazky a predpokladané počty ďalšieho obstarávaného tovaru sú uvedené v oddiele B.2. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Komunikácia vo verejnom obstarávaní sa bude uskutočňovať písomne, prostredníctvom elektronického Informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie ( ďalej len IS EVO ), ktorého správcom je Úrad pre verejné obstarávanie, s využitím všetkých jeho funkcionalít. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme IS EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby záujemca/uchádzač dodržal požiadavky na softvérové a hardvérové vybavenie potrebné pre prácu v systéme IS EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému IS EVO sú zverejnené na nasledovnej adrese: https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html V IS EVO sa za okamih doručenia informácie (žiadostí, dokumentov, ponuky a iné) považuje odoslanie daného podania t. j. dátum odoslania = dátum doručenia. Súťažné podklady k verejnej súťaži sú zverejnené odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania v profile verejného obstarávateľa zriadenom v elektronickom úložisku na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie na adrese https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/429966. Verejný obstarávateľ poskytuje k súťažným podkladom a ďalším dokumentom neobmedzený, úplný a priamy prístup bezodplatne. 2. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní určené podľa bodov č. III.1.1.) , III.1.2) a III.1.3) tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania môžu uchádzači predbežne nahradiť podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní aj Jednotným európskym dokumentom (ďalej len ,,JED), spĺňajúcim náležitosti podľa § 39 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, t.j. obsahujúcim aktualizované vyhlásenie hospodárskeho subjektu, že: a) neexistuje dôvod na jeho vylúčenie. b) poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré nahradil JED. JED musí byť vyhotovený a predložený v súlade s Vykonávacím nariadením Komisie EÚ 20167, ktorým sa ustanovuje štandardný formulár pre jednotný európsky dokument pre obstarávanie (vydané na základe splnomocňovacieho ustanovenia v smernici Európskeho parlamentu a Rady 2014/24/EÚ), zákonom o verejnom obstarávaní a Vyhláškou Úradu pre verejné obstarávanie č. 155/2016 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o jednotnom európskom dokumente a jeho obsahu. Ďalšie podrobnosti a informácie vzťahujúce sa k JED sú uvedené v súťažných podkladoch. 3. Verejný obstarávateľ požaduje viazanosť ponúk zabezpečiť zábezpekou . Zábezpeka ponúk je stanovená vo výške 40.000,00 EUR (slovom: štyridsaťtisíc EUR). Ďalšie podmienky zloženia zábezpeky a jej uvoľnenia sú uvedené v súťažných podkladoch. 4. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi sa bude uskutočňovať len v slovenskom alebo českom jazyku. 5. Podľa § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní sa uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53 zákona o verejnom obstarávaní. 6. Verejný obstarávateľ v tomto verejnom obstarávaní uplatňuje § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, t.j. vylúči uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 7. Verejný obstarávateľ neuzavrie rámcovú dohodu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu. a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 8. Úspešný uchádzač je povinný do 21 pracovných dní po ukončení súťaže a oznámení o výsledku VO predviesť funkčnosť objednávkového systému a sprístupniť ho verejnému obstarávateľovi na testovanie . 9. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nezaoberá sa obstarávaním inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty.