Vyhlásené obstarávanie

Čistenie miestnych komunikácií, chodníkov, spevnených plôch verejných priestranstiev a ich zimná údržba na území mesta Hlohovec


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Hlohovec
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
713 214,33
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
90610000-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
11. Marec 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
7. Apríl 2021
Dátum otvárania ponúk:
7. Apríl 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk je verejné. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehota na predkladanie ponúk. Štatutárny zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti. Iný zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a úradne osvedčeným splnomocnením potvrdeným štatutárnym zástupcom uchádzača, že je oprávnený zúčastniť sa na otváraní ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

V intervale:
22. Apríl 2021 až 31. Marec 2023

Výsledky

Čistenie miestnych komunikácií, chodníkov, spevnených plôch verejných priestranstiev a ich zimná údržba na území mesta Hlohovec

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je čistenie miestnych komunikácií, chodníkov, spevnených plôch verejných priestranstiev a ich zimná údržba na území mesta Hlohovec, na obdobie do 31.03.2023 v nasledovnom rozsahu: -bežné čistenie -čistenie silne znečistených úsekov -polievanie, kropenie komunikácií -ručné čistenie spevnených rigolov a odtokového potrubia -čistenie autobusových zastávok -čistenie chodníkov, miestnych komunikácií, verejného priestranstva a priľahlej zelene po jarmokoch a predajných akciách -úložné odpadov z čistenia -posyp inertným, chemickým alebo zmiešaným materiálom -pluhovanie a odhŕňanie snehu z miestnych komunikácií, chodníkov a spevnených plôch verejného priestranstva -odvoz snehu z miestnych komunikácií, chodníkov a spevnených plôch verejného priestranstva -technológia zabezpečenia zjazdnosti miestnych komunikácií, chodníkov a spevnených plôch verejného priestranstva. Pod zimnou údržbou sa rozumie zabezpečenie zjazdnosti a schodnosti miestnych komunikácií, priľahlých chodníkov a spevnených plôch verejných priestranstiev (verejné parkoviská a obratiská, zariadenia na zabezpečenie a zaistenie priechodov pre chodcov, podchody a priechodové lávky) v meste Hlohovec vrátane m. č. Šulekovo a zabezpečovanie odstraňovania závad v ich zjazdnosti a schodnosti, v súlade s platnými právnymi predpismi, Operačným plánom zimnej údržby mesta Hlohovec a podmienkami dojednanými v zmluve. Pre účel tejto zákazky zimná údržba zahŕňa najmä nasledovné činnosti: Pluhovanie, odhŕňanie, odstraňovanie a odvoz snehu, odstraňovanie poľadovice, ľadu a námrazy, posyp inertným, chemickým alebo zmiešaným materiálom, uvoľňovanie kanalizačných vpustí pre zabezpečenie odtoku vody z topiaceho sa snehu a ľadu pri odmäku. Základným dokumentom pre poskytovanie služby je Operačný plán zimnej údržby v textovej a grafickej podobe, ktorý je súčasťou súťažných podkladov. Aktualizovaný Operačný plán zimnej údržby v textovej a grafickej podobe, poskytne verejný obstarávateľ uchádzačovi najneskôr 14 dní pred začatím termínu zimnej údržby. Do ceny jednotlivých služieb je nutné zahrnúť zimnú pohotovosť. Podrobný popis predmetu zákazky sa nachádza v súťažných podkladoch.. Predmetom zákazky je čistenie miestnych komunikácií, chodníkov, spevnených plôch verejných priestranstiev a ich zimná údržba na území mesta Hlohovec, na obdobie do 31.03.2023 v nasledovnom rozsahu: -bežné čistenie -čistenie silne znečistených úsekov -polievanie, kropenie komunikácií -ručné čistenie spevnených rigolov a odtokového potrubia -čistenie autobusových zastávok -čistenie chodníkov, miestnych komunikácií, verejného priestranstva a priľahlej zelene po jarmokoch a predajných akciách -úložné odpadov z čistenia -posyp inertným, chemickým alebo zmiešaným materiálom -pluhovanie a odhŕňanie snehu z miestnych komunikácií, chodníkov a spevnených plôch verejného priestranstva -odvoz snehu z miestnych komunikácií, chodníkov a spevnených plôch verejného priestranstva -technológia zabezpečenia zjazdnosti miestnych komunikácií, chodníkov a spevnených plôch verejného priestranstva. Pod zimnou údržbou sa rozumie zabezpečenie zjazdnosti a schodnosti miestnych komunikácií, priľahlých chodníkov a spevnených plôch verejných priestranstiev (verejné parkoviská a obratiská, zariadenia na zabezpečenie a zaistenie priechodov pre chodcov, podchody a priechodové lávky) v meste Hlohovec vrátane m. č. Šulekovo a zabezpečovanie odstraňovania závad v ich zjazdnosti a schodnosti, v súlade s platnými právnymi predpismi, Operačným plánom zimnej údržby mesta Hlohovec a podmienkami dojednanými v zmluve. Pre účel tejto zákazky zimná údržba zahŕňa najmä nasledovné činnosti: Pluhovanie, odhŕňanie, odstraňovanie a odvoz snehu, odstraňovanie poľadovice, ľadu a námrazy, posyp inertným, chemickým alebo zmiešaným materiálom, uvoľňovanie kanalizačných vpustí pre zabezpečenie odtoku vody z topiaceho sa snehu a ľadu pri odmäku. Základným dokumentom pre poskytovanie služby je Operačný plán zimnej údržby v textovej a grafickej podobe, ktorý je súčasťou súťažných podkladov. Aktualizovaný Operačný plán zimnej údržby v textovej a grafickej podobe, poskytne verejný obstarávateľ uchádzačovi najneskôr 14 dní pred začatím termínu zimnej údržby. Do ceny jednotlivých služieb je nutné zahrnúť zimnú pohotovosť. Podrobný popis predmetu zákazky sa nachádza v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo komunikovať iba v slovenskom jazyku. 2. Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje. 3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO. 4. Uchádzači svoje ponuky predkladajú prostredníctvom systému EVO http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/430691. Uchádzač si zákazku sprístupní po prihlásení do privátnej zóny. 5. Pravidlá pre doručovanie - zásielka sa považuje za doručenú v okamihu jej odoslania v systéme EVO a to v súlade s funkcionalitou systému. 6. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom systému EVO. Verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred prostredníctvom IS EVO. 7. Ďalšie podrobnosti ohľadom elektronickej komunikácie, podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi sú uvedené v súťažných podkladoch. 8. Obsah ponuky uchádzača je podrobne uvedený v dobe 17 súťažných podkladov: Ponuka predložená uchádzačom sa predkladá tak, že bude obsahovať: 8.1 Krycí list ponuky, 8.2 Formulár plnenie kritéria na hodnotenie ponúk, 8.3 Vyhlásenie uchádzača podľa súťažných podkladov, 8.4 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky podľa bodu B.3.1 časti B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov - návrh zmluvy, 8.5 Kalkulácia ponúknutej ceny (ocenený položkový rozpočet) v zmysle predmetu zákazky spracovaná v súlade s bodom B.2.2. časti B.2 SPÔSOB URČENIA CENY súťažných podkladov, 8.6 V prípade skupiny dodávateľov čestné vyhlásenie skupiny dodávateľov, podpísané oprávnenými osobami všetkých členov skupiny, v ktorom vyhlásia, že v prípade prijatia ich ponuky verejným obstarávateľom vytvoria všetci členovia skupiny dodávateľov požadovanú právnu formu súťažných podkladov. 8.7 V prípade skupiny dodávateľov vystavenú plnú moc pre jedného z členov skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny za všetkých a konať v mene všetkých ostatných členov skupiny, 8.8 Všetky doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa časti A.2 Podmienky účasti súťažných podkladov, 8.9 V prípade, ak uchádzač nevypracoval ponuku sám, uvedie v ponuke osobu, ktorej služby alebo podklady pri jej vypracovaní využil. 8.10 Súbor s kópiou kompletnej ponuky s neprekrytými údajmi, podpismi a pečiatkami a súbor s kópiou kompletnej ponuky s prekrytými osobnými údajmi fyzických osôb. Uchádzač je povinný prekryť tie časti dokumentov, v ktorých sa nachádzajú osobné údaje nad tento rozsah: meno a priezvisko, emailová adresa a telefónne číslo. Uvedené je nevyhnutné pre dodržanie ochrany spracovávaných osobných údajov, Verejný obstarávateľ odporúča, aby doklady a dokumenty v ponuke uchádzač zoradil v poradí podľa Krycieho listu ponuky a aby jednotlivé súbory a dokumenty boli vzostupne očíslované. Ostatné informácie k zákazke sú uvedené v súťažných podkladoch. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.