Vyhlásené obstarávanie

Úprava a výstavba objektov turistickej infraštruktúry


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Rímskokatolícka cirkev Biskupstvo Nitra
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
666 239,22
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
30. Marec 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
17. Apríl 2015
Dátum otvárania ponúk:
17. Apríl 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Biskupský úrad, Kancelárie Dolný dvor, Nám. Jána Pavla II. č. 5, 949 05 Nitra
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 70 % Cena
  • 30 % Lehota realizácie

Opis obstarávania

Projekt rieši výstavbu objektu služieb turistom s vyhliadkovou terasou, ktorého súčasťou sú verejné toalety, sklady, kuchyňa, reštauračná časť. Súčasťou obstarávaných prác je realizácia spevnených plôch určených na parkovanie, kde sa zamení súčasný asfaltový povrch za povrch z prírodného kameňa. Časť spevnených plôch tvorí strechu vyššie uvedeného objektu. Obstaráva sa tiež oprava ohradového múru situovaného medzi parcelami 32/1 a 34. Súčasťou zákazky je tiež rekonštrukcia, resp. vybudovanie prepojovacích chodníkov z prírodného kameňa a sadové úpravy. Podrobný opis predmetu zákazky je súčasťou projektovej dokumentácie, ktorá tvorí prílohu k súťažným podkladom.

Doplňujúce informácie

1. Vysvetlenie údajov vo výzve na predkladanie ponúk alebo súťažných podkladoch bude poskytnuté do 5 pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie, záujemca môže o vysvetlenie požiadať najneskôr 6 pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 2. O súťažné podklady je potrebné požiadať do uplynutia lehoty podľa bodu IV.2.2 tejto výzvy, doporučuje sa však požiadať v lehote umožňujúcej podať otázky a žiadosti o vysvetlenie súťažných podkladov a oboznámiť sa s prípadnými zmenami, doplneníma lebo vysvetlením. Žiadosť o poskytnutie sa posiela výlučne e-mailom na adresu spacek@externeobstaravanie.sk. Žiadosť musí obsahovať dentifikáciu verejného obstarávania (názov súťaže a značka uverejnenia vo vestníku) a identifikačné údaje záujemcu (názov, poštová adresa, IČO, DIČ) tak aby bolo možné zaslať súťažné podklady a vystaviť a zaslať daňový doklad o zaplatení poplatku. K žiadosti záujemca pripojí doklad o zaplatení poplatku v zmysle pokynov v b. IV.2.2. tejto výzvy. Ak žiadosť nebude spĺňať uvedené požiadavky, nebude sa na ňu prihliadať. Súťažné podklady sa budú zasielať poštovou službou v elektronickej podobe na CD. 3. Na zabezpečenie kvality, včasnosti a úplnosti realizácie obstarávaných prác sa bude vyžadovať realizačná záruka. Podmienky jej zloženia, uvoľnenia a použitia sú uvedené v súťažných podkladoch. , 4. Od zhotoviteľa sa bude vyžadovať predloženie dokladu o poistení v rozsahu upresnenom v súťažných podkladoch. 5. Verejný obstarávateľ dôrazne doporučuje zúčastniť sa obhliadky miesta realizácie, aby sa záujemcovia sami oboznámili so skutkovým stavom a možnosťami a podmienkami pre realizáciu diela. Z dôvodu optimalizácie prípravy ponúk verejný obstarávateľ stanovil termín obhliadky na deň 7.4.2015 so začiatkom o 8:00 hod, miesto stretnutia Biskupský úrad, Kancelárie Dolný dvor, Nám. Jána Pavla II. 5, 949 05 Nitra. Kontaktná osoba Mgr. Ing. Martin Štofko, tel. 037/7721724. Záujemca, ktorý o súťažné podklady požiada po uplynutí stanoveného termínu obhliadky si s uvedenou kontaktnou osobou dohodne termín obhliadky individuálne, primerane vopred počas pracovných dní od 8,30 hod do 14,00 hod.