Vyhlásené obstarávanie

Poskytovanie tlačiarenských služieb pre VŠMU


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Vysoká škola múzických umení v Bratislave
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
50 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79800000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
30. Marec 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
21. Apríl 2015
Dátum otvárania ponúk:
21. Apríl 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Vysoká škola múzických umení v Bratislave, Ventúrska 3, Bratislava - zasadačka rektora I. poschodie
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovanie kompletných polygrafických služieb pre potreby Vysokej školy múzických umení v Bratislave a jej fakúlt a pracovísk uvedených v súťažných podkladoch, v súvislosti s ofsetovou a digitálnou tlačou brožúr, kníh, periodík, vstupeniek a iných propagačných tlačovín(pozvánky, plagáty, pútače, letáky, skladačky), tlač na pevné podkladové materiály, tlač na samolepiaci papier a polep pevného podkladového materiálu, t. j. zabezpečenie všetkých etáp polygrafického výrobného procesu od prijatia tlačových podkladov až po doručenie finálneho výrobku na miesto určenia vrátane dopravy a balenia. Súčasťou predmetu zákazky je aj grafické spracovanie textových podkladov a foto materiálu, prepress a tlačová príprava, korektúry, tlačových materiálov podľa požiadaviek a špecifikácie verejného obstarávateľa.

Doplňujúce informácie

Dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a uchádzačom sa bude uskutočňovať výlučne v slovenskom (štátnom jazyku). Súťažné podklady budú v zmysle zákona o verejnom obstarávaní zverejnené v Profile verejného obstarávateľa na webovom sídle ÚVO; editovateľné prílohy si záujemca/uchádzač vyžiada mailom u kontaktnej osoby uvedenej v bode I.1. Otváranie častí ponúk, označených ako "Ostatné" je neverejné. Otváranie častí ponúk, označených ako Kritériá vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Medzi odoslaním oznámenia a otváraním častí ponúk, označených ako Kritériá, bude aspoň päť pracovných dní. S úspešným uchádzačom bude uzavretá zmluva najskôr šestnásty deň odo dňa odoslania oznámenia o výsledku vyhodnotenia ponúk v lehote viazanosti ponúk, t. j. najneskôr 30.6.2015, ak nebude uplatnený žiadny revízny postup.