Vyhlásené obstarávanie

Rýchlostná cesta R3 Martin - Rakovo, vypracovanie dokumentácie TP-DÚR, Zámer, SoH, DÚR, DSZ


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 135 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71311220-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
19. November 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
17. December 2020
Dátum otvárania ponúk:
17. December 2020
Ponuka musí platiť do:
17. December 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení budú zverejnené informácie v zmysle ZVO. Všetky prístupy do tohto on-line prostredia zo strany uchádzačov bude systém JOSEPHINE logovať a budú súčasťou protokolov v danom obstarávaní.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v dňoch (od zadania zákazky) : 240

Výsledky

Rýchlostná cesta R3 Martin - Rakovo, vypracovanie dokumentácie TP-DÚR, Zámer, SoH, DÚR, DSZ

Opis obstarávania

Vypracovanie dokumentácie Technická pomoc v podrobnostiach dokumentácie pre územné rozhodnutie (TP-DÚR), vypracovanie zámeru (Zámer), vypracovanie správy o hodnotení (SoH), dokumentácie na územné rozhodnutie (DÚR), dokumentácie stavebného zámeru (DSZ), stavby Rýchlostná cesta R3 Martin - Rakovo v dĺžke 14 km. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane vypracovaných technických špecifikácií, tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky, časť B.2 Spôsob určenia ceny a časť B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov.. Vypracovanie dokumentácie Technická pomoc v podrobnostiach dokumentácie pre územné rozhodnutie (TP-DÚR), vypracovanie zámeru (Zámer), vypracovanie správy o hodnotení (SoH), dokumentácie na územné rozhodnutie (DÚR), dokumentácie stavebného zámeru (DSZ), stavby Rýchlostná cesta R3 Martin - Rakovo v dĺžke 14 km. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane vypracovaných technických špecifikácií, tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky, časť B.2 Spôsob určenia ceny a časť B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1/ Postup vo verejnom obstarávaní: verejná súťaž podľa § 66 ods. 7 Zákona druhá veta: "...vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk". V súlade s § 55 ods. 1 sa bude vyhodnotenie týkať uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. 2/ Spôsob poskytnutia súťažných podkladov: 2.1 z profilu verejného obstarávateľa umiesteného na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie: https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/9127, alebo 2.2 elektronicky v editovateľnej podobe prostredníctvom komunikačného rozhrania systému Josephine, ktorej webová aplikácia je umiestená na doméne https://josephine.proebiz.com/sk/tender/9271/summary. Bližšie informácie o systéme Josephine sú uvedené v časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. 3/ Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, ktorí si vyhľadali obstarávania prostredníctvom webovej stránky verejného obstarávateľa, resp. v systéme Josephine (https://josephine.proebiz.com/sk/tender/9271/summary), a zároveň ktorí chcú byť informovaní o prípadných aktualizáciách týkajúcich sa konkrétneho obstarávania prostredníctvom notifikačných e-mailov, aby v danom obstarávaní zaklikli tlačidlo "Zaujíma ma to" (v pravej hornej časti obrazovky). Záujemcovia/uchádzači, ktorí odporúčanie nebudú akceptovať sa vystavujú riziku, že im obsah informácií k predmetnej zákazke nebude doručený. 4/ Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 60 000,00 EUR (slovom: šesťdesiattisíc EUR). Podmienky zloženia, vrátenia alebo uvoľnenia zábezpeky ponuky sú bližšie špecifikované v bode 15 Zábezpeka časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. 5/ Úspešný uchádzač alebo uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzatvorenie Zmluvy uvedenú v bode 29 časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ v zmysle bodu 29.6 časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov určuje, že lehota uvedená v bodoch 29.3 až 29.5 na poskytnutie riadnej súčinnosti je 20 pracovných dní. 6/ Hlavné podmienky financovania / spôsob platieb: v zmysle súťažných podkladov. 7/ Verejný obstarávateľ vyžaduje poistnú zmluvu na sumu 214 000,00 EUR (slovom: dvestoštrnásťtisíc EUR) na plnenie predmetu zákazky. Bližšie informácie k poistnej zmluve sú uvedené v časti B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov. 8/ Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy predmetné verejné obstarávanie je: d) žiadne z uvedených.