Vyhlásené obstarávanie

MŠ - Nadstavba


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Cífer
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
230 650,86
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
7. August 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
26. August 2015
Dátum otvárania ponúk:
26. August 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Obecný úrad Cífer
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Nadstavba existujúcej materskej škôlky v zmysle projektovej dokumentácie.

Doplňujúce informácie

1. Zmluva o dielo s úspešným uchádzačom ako zhotoviteľom je s odkazom na ustanovenie § 5a zákona č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o slobode informácií) v znení neskorších predpisov povinne zverejňovanou Zmluvou a podľa § 47a zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník nadobúda účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia za splnenia podmienky, že objednávateľovi budú pridelené finančné prostriedky (nenávratný finančný príspevok - "NFP"), na základe samostatne uzatvorenej zmluvy s príslušným vykonávateľom štátnej pomoci, prostredníctvom ktorých má objednávateľ záujem financovať realizáciu diela podľa zmluvy o dielo alebo v prípade nepridelenia finančných prostriedkov objednávateľ môže zabezpečiť financovanie realizácie diela podľa zmluvy o dielo z vlastných zdrojov, a to najneskôr v lehote do 9 mesiacov odo dňa odoslania oznámenia o výsledku vyhodnotenia ponúk úspešnému uchádzačovi/ zhotoviteľovi. V prípade, ak by finančné prostriedky (NFP) neboli objednávateľovi pridelené a objednávateľ nezabezpečí v uvedenej lehote finančné prostriedky na realizáciu diela z vlastných zdrojov, zmluva o dielo nenadobudne účinnosť, pričom úspešnému uchádzačovi/zhotoviteľovi v takomto prípade nevznikne žiadne právo na náhradu akýchkoľvek nákladov, ktoré by prípadne vynaložil. Po pridelení finančných prostriedkov objednávateľovi alebo zabezpečení finančných prostriedkov objednávateľom bude úspešný uchádzač/zhotoviteľ bezodkladne písomne vyzvaný na plnenie predmetu podľa zmluvy o dielo. 2. Ponuky treba doručiť osobne, poštou, kuriérom, prípadne doručovateľskou službou v zmysle tejto výzvy a súťažných podkladov na adresu doručovania ponúk, a to v pracovnom čase, t.j. 08:00 - 16:00 hod v lehote na predkladanie ponúk. V prípade osobného doručovania je potrebná telefonická dohoda o čase doručenia. 3. Verejný obstarávateľ je v súlade so ZVO oprávnený zrušiť použitý postup zadávania zákazky aj vtedy, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie, ak sa v priebehu postupu verejného obstarávania vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval, najmä ak sa zistilo porušenie zákona o verejnom obstarávaní, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania, alebo ak nebolo predložených viac než dve ponuky. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie na predmet zákazky v prípade, ak mu v nadväznosti na jeho žiadosť najneskôr v lehote do 3 mesiacov odo dňa odoslania oznámenia o výsledku vyhodnotenia ponúk úspešnému uchádzačovi nebudú pridelené finančné prostriedky NFP na financovanie realizácie diela v plnej výške, ako aj v prípade, ak v uvedenej lehote nezabezpečí financovanie realizácie diela v plnej výške z vlastných zdrojov.