Vyhlásené obstarávanie

Operatívny prenájom nových OMV


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
131 990,40
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
60100000-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
16. September 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
28. September 2020
Dátum otvárania ponúk:
28. September 2020
Ponuka musí platiť do:
31. December 2020
Miesto otvárania ponúk:
online, prostredníctvom aplikácie ZOOM
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční podľa § 52 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Otváranie ponúk sa uskutoční online, prostredníctvom aplikácie ZOOM. Bližšie informácie sú uvedené v bode 22 Súťažných podkladov.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Operatívny prenájom nových OMV

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je prenájom motorových vozidiel a poskytovanie služieb spojených s prevádzkou vozidiel formou operatívneho prenájmu nových osobných vozidiel vyššej a strednej triedy (časť 1 ) a vozidlá strednej triedy 4x4 (časť 2) v špecifikácii : - operatívny prenájom vybraného typu vozidiel podľa uvedenej špecifikácie - služby v rozsahu Všeobecných obchodných podmienok pre operatívny leasing, hlavne: registrácia vozidiel, havarijné a povinné zmluvné poistenie, havarijné poistenie osôb, pripoistenie batožiny, asistenčné služby v celej Európe, údržba a servis vozidiel (prostredníctvom zamestnanca technika, ktorý bude k dispozícii 30 min od nahlásenia jeho potreby), vybavovanie poistných udalostí, sezónna výmena a uskladnenie pneumatík, cestná daň, diaľničné známky v SR, koncesionárske poplatky, platobné karty na čerpacie stanice PHM (CCS Limit, UTA CCS), administrácia čerpania pohonných hmôt, poskytovanie náhradného MV, zabezpečovací systém vozidiel voči odcudzeniu, - doplnkové služby - čistenie a tepovanie MV (v priemere jedenkrát za rok / 1 vozidlo), úradné meranie spotreby paliva refakturácia (v zmysle bodu 10.8 Zmluvy). Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.. Prenájom motorových vozidiel a poskytovanie služieb spojených s prevádzkou vozidiel formou operatívneho prenájmu nových osobných vozidiel vyššej a strednej triedy v špecifikácii : - operatívny prenájom vybraného typu vozidiel podľa uvedenej špecifikácie - služby v rozsahu Všeobecných obchodných podmienok pre operatívny leasing, hlavne: registrácia vozidiel, havarijné a povinné zmluvné poistenie, havarijné poistenie osôb, pripoistenie batožiny, asistenčné služby v celej Európe, údržba a servis vozidiel (prostredníctvom zamestnanca technika, ktorý bude k dispozícii 30 min od nahlásenia jeho potreby), vybavovanie poistných udalostí, sezónna výmena a uskladnenie pneumatík, cestná daň, diaľničné známky v SR, koncesionárske poplatky, platobné karty na čerpacie stanice PHM (CCS Limit, UTA CCS), administrácia čerpania pohonných hmôt, poskytovanie náhradného MV, zabezpečovací systém vozidiel voči odcudzeniu, - doplnkové služby - čistenie a tepovanie MV (v priemere jedenkrát za rok / 1 vozidlo), úradné meranie spotreby paliva refakturácia (v zmysle bodu 10.8 Zmluvy). Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.Prenájom motorových vozidiel a poskytovanie služieb spojených s prevádzkou vozidiel formou operatívneho prenájmu nových osobných vozidiel strednej triedy 4x4 v špecifikácii : - operatívny prenájom vybraného typu vozidiel podľa uvedenej špecifikácie - služby v rozsahu Všeobecných obchodných podmienok pre operatívny leasing, hlavne: registrácia vozidiel, havarijné a povinné zmluvné poistenie, havarijné poistenie osôb, pripoistenie batožiny, asistenčné služby v celej Európe, údržba a servis vozidiel (prostredníctvom zamestnanca technika, ktorý bude k dispozícii 30 min od nahlásenia jeho potreby), vybavovanie poistných udalostí, sezónna výmena a uskladnenie pneumatík, cestná daň, diaľničné známky v SR, koncesionárske poplatky, platobné karty na čerpacie stanice PHM (CCS Limit, UTA CCS), administrácia čerpania pohonných hmôt, poskytovanie náhradného MV, zabezpečovací systém vozidiel voči odcudzeniu, - doplnkové služby - čistenie a tepovanie MV (v priemere jedenkrát za rok / 1 vozidlo), úradné meranie spotreby paliva refakturácia (v zmysle bodu 10.8 Zmluvy). Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

a) Pre každú časť platí, že každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byt zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. b) Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom, prípadne českom jazyku. c) Verejného obstarávateľa pri realizácii verejného obstarávania zastupuje spoločnosť Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o. d) Súťaž sa realizuje ako elektronická cez IS EVO. Na účasť v súťaži je potrebné postupovať podľa pokynov, príručiek a videonávodov IS EVO zverejnených na web stránke ÚVO, v časti Viac o IS EVO (https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html ), ktoré je potrebné poznať a ďalej v zmysle usmernení v Súťažných podkladoch, ktoré sú dostupné cez Profil verejného obstarávateľa vo verejnej zóne zákazky na adrese https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/428103. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom IS EVO. Súťažné podklady sa nezasielajú. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení. e) Ak vo vyhlásení verejného obstarávania alebo v ostatnej súťažnej dokumentácii existuje odkaz na národnú legislatívu, má sa za to, že vždy platí aj ekvivalentný právny predpis podľa európskeho práva, ak to nie je jednoznačne vylúčené. f) Informácia k bodu II.2.7) tejto Výzvy: Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu zmluvy, samostatne na každú časť. Doba nájmu je 48 mesiacov odo dňa prevzatia každého vozidla podľa preberacieho protokolu. g) Verejné obstarávanie sa bude realizovať ako reverzný postup v súlade s § 112 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní.