Modernizácia informačného systému v autobusoch prímestskej dopravy
Modernizácia informačného systému v autobusoch prímestskej dopravy - 169 ks palubných počítačov do autobusov prímestskej dopravy.. Opis položiek predmetu zákazky (podrobný opis je obsiahnutý v súťažných podkladoch): a)Palubný počítač (169 ks) (ďalej aj ako PP) je zariadenie pre vybavenie cestujúceho cestovným lístkom (ďalej aj ako CL) s využitím tarifného systému, cestovných poriadkov (ďalej aj ako CP) a turnusov. PP zároveň ukladá štatistiku vydaných CL, počet osôb, batožiny na jazdených spojoch. PP za pomoci GPS zaznamenáva čas, trasu, komunikuje online s dispečerským systémom cez GSM/3G/LTE. Štatistika a podklady pre PP sa nahrávajú a vyčítavajú cez Wifi a GSM/3G/LTE. PP spracováva produkty a služby predávané cez internet. b)Tlačiareň palubného počítača (169 ks) - je zariadenie na tlač cestovných lístkov s integrovanou čítačkou bezkontaktných čipových kariet, čítačkou EMV kariet a čítačkou 2D kódu c)Rozvodová doska (komunikačná doska) (169 ks) - je zariadenie umožňujúce komunikáciu PP a ďalších periférií ako sú autobusové tabule, kamerový systém, vozidlové Wifi a pod. d)Podstava (169 ks) zariadenie pre uchytenie palubného počítača a tlačiarne v autobusoch PAD. e)Programové vybavenie zariadení (frontoffice) - je operačný systém a aplikačné programové vybavenie konkrétneho vozidlového zariadenia, ktoré zabezpečuje, že dané zariadenie má požadované funkcionality. f)Inštalácia a montáž - je kompletná montáž systému vo vozidlách obstarávateľa. g)Školenie - je školenie zamestnancov k predmetu obstarávania v sídle obstarávateľa. h)Dokumentácia - je kompletná dokumentácia obstarávaného systému. i)Súčinnosť dodávateľa - je súčinnosť pri integrácii predmetu obstarávania s ďalšími systémami používanými obstarávateľom. Popis požadovaných minimálnych vlastností jednotlivých položiek predmetu zákazky je vzhľadom na značný textový rozsah uvedený v prílohe č. 6 súťažných podkladov, ako aj v kapitole C Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
1. Nejde o zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 2. Obstarávateľská organizácia bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle ust. § 20 Zákona o VO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE, tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi obstarávateľskou organizáciou a záujemcami/uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania, s výnimkami uvedenými v súťažných podkladoch (doklad o bankovej záruke alebo poistení bankovej záruky môže byť predložený v listinnej podobe, bližšie podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch). 3. Pravidlá pre doručovanie: za okamih doručenia sa považuje odoslanie danej informácie (žiadosti, ponuky, návrhu a iné) v systéme JOSEPHINE. Tento údaj je uvedený v dátume podania príslušného dokumentu. Obstarávateľská organizácia upozorňuje záujemcov/uchádzačov, aby dôsledne kontrolovali svoje používateľské konto zriadené v systéme JOSEPHINE počas celého procesu verejného obstarávania, a aby si nastavili svoje technické vybavenie a aplikáciu pre prácu s elektronickou poštou tak, aby notifikačné emaily zasielané systémom JOSEPHINE neboli kvalifikované ako spam, resp. aby si záujemcovia/uchádzači kontrolovali aj doručenú poštu v priečinkoch nevyžiadanej pošty. 4. Obstarávateľská organizácia odporúča záujemcom/uchádzačom, aby si riadne preštudovali príručky týkajúce sa práce so systémom JOSEPHINE. 5. Pre účasť na verejnom obstarávaní a komunikáciu v systéme JOSEPHINE je potrebné, aby sa uchádzač/záujemca zaregistroval pre hospodársky subjekt, v mene ktorého predkladá ponuku.