Vyhlásené obstarávanie

Výstavba Základnej školy v Chorvátskom Grobe


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Chorvátsky Grob
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
483 333,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
20. Január 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
6. Február 2015
Dátum otvárania ponúk:
6. Február 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je výstavba modulovej Základnej školy v Chorvátskom Grobe v I. etape. Prevádzka priestorov bude využitá pre umiestnenie detí do materskej školy, základnej školy, školského klubu vrátane stravovania, telocvične a školského dvora s multifunkčným ihriskom.

Doplňujúce informácie

Súťažné podklady sú na profile verejného obstarávateľa zverejnené bez oddelenej prílohy súťažných podkladov, ktorá obsahuje časti s informáciami alebo dokumentami chránenými podľa zákona, t.j. podklady s opisom predmetu zákazky v podobe projektovej dokumentácie, výkresov, správ a výkazov výmer. Záujemca si vyžiada súťažné podklady zaslaním písomnej žiadosti alebo osobne na adrese kontaktného miesta podľa oddielu I Výzvy (Visions, s.r.o., Štefánikova 23, 917 01 Trnava). Súťažné podklady budú poskytnuté osobne kontaktnou osobou alebo budú zaslané poštovou zásielkou. V prípade osobného prevzatia si uchádzač súťažné podklady prevezme v pracovných dňoch v čase 08.30 hod. - 11.30 hod. a 12.30 hod. - 15.30 hod. po vopred telefonicky dohodnutom termíne s kontaktnou osobou (uvedenej v bode I. Výzvy). Žiadosť o súťažné podklady musí obsahovať: kompletné identifikačné údaje záujemcu vrátane poštovej doručovacej adresy, na ktorú sa požaduje súťažné podklady doručiť (korešpondenčnú adresu), názov predmetu zákazky s vestníkovým označením súťaže, meno zodpovedného pracovníka (kontaktnú osobu) vrátane telefónneho čísla a spôsob prevzatia resp. doručenia súťažných podkladov (poštou alebo osobne). V prípade, ak záujemca pošle oskenovanú žiadosť emailom, verejný obstarávateľ požaduje potvrdenie (doručenie) žiadosti prostredníctvom pošty do piatich dní odo dňa zaslania žiadosti emailom.