Vyhlásené obstarávanie

Autoservisná technika


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Stredná odborná škola
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
267 579,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39162200-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
22. Júl 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
27. August 2020
Dátum otvárania ponúk:
27. August 2020
Ponuka musí platiť do:
31. Júl 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk bude sprístupnené len uchádzačom, ktorí predložili ponuku.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 6

Výsledky

Autoservisná technika

Opis obstarávania

Náradie, prístroje a zariadenie dielne, ktorá bude slúžiť na výuku žiakov. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, tvorí časť súťažných podkladov B1 Opis predmetu zákazky. Náradia, kompresor, dielenský stôl, zverák, vŕtačka, zakružovačka plechu, ohýbačka rúrok, sústruh, a pod.spolu 44 ks vybavenia pre autodielne. Presný zoznam je v prílohe č.1 súťažných podkladov.Vysokotlakový vodový čistič, Vysávač s vodným filtrom, opravná sada pneumatík, ohýbačka rúrok hydraulická,vŕtačka stolová, zváracie uhlové zvierky, ručná príklepová elektrická vŕtačka a pod. spolu 78 ks vybavenia pre autodielne. Presný zoznam je v prílohe č.2 súťažných podkladov

Doplňujúce informácie

1.Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. 2.Súťažné podklady budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa a každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. 3.Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. e) Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk 4.V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie nebude akceptovaná, ak bude doručená na emailovú adresu kontaktnej osobe verejného obstarávateľa resp. iným spôsobom. 5.Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom. 6.Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. 7.Uchádzač vo svojej ponuke predloží splnenie podmienok účasti, čestné vyhlásenia, požiadavky na predmet zákazky a iné dokumenty bližšie uvedené v súťažných podkladov. 8.Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39, hospodársky subjekt môže vyplniť len oddiel časti IV - Globálny údaj bez toho, aby vyplnil iné časti oddielu IV, 9.Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 10.Verejný obstarávateľ odporúča hospodárskym subjektom priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa a stránku www.ezakazky.sk , na ktorej verejný obstarávateľ bude uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so ZVO 11.Zákazka je zadavana podľa § 66 ods.7, vyhodnocovanie splnenia podmienok účasti komisiou je neverejné a bude sa vyhodnocovať až po vyhodnotení cenových ponúk, len u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste. 12.Nevyžaduje sa predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu 13.Zábezpeka na súťaž pre časť 1.Vybavenie dielne - autoopravár - 1 500,00 EUR, pre časť 2. CŽV autoservisná technika - 700,00 EUR 14.Podmienky účasti, technické špecifikácie, kritéria na vyhodnotenie ponúk, podmienky plnenia zmluvy v tomto obstarávaní nie sú predmetom zelené obstarávanie, obstarávanie inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty.