Vyhlásené obstarávanie

“Výťah „ Sociálne služby mesta Trenčín, m.r.o.”


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Trenčín
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
186 656,55
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
13. Júl 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
4. August 2020
Dátum otvárania ponúk:
4. August 2020
Ponuka musí platiť do:
31. Marec 2021
Miesto otvárania ponúk:
Mesto Trenčín, Mierové nám. č. 2, 911 64 Trenčín, Slovenská republika Poschodie: prízemie Miestnosť: malá zasadacia miestnosť v Klientskom centre na Mestskom úrad v Trenčíne.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Pri otváraní ponúk bude umožnená účasť všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač sa otvárania môže zúčastniť osobne, prostredníctvom osoby oprávnenej konať za uchádzača v zmysle výpisu z obchodného registra alebo prostredníctvom osoby, ktorú štatutárny zástupca uchádzača písomne splnomocnil na tento úkon. Bližšie info v SP
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Výťah - Sociálne služby mesta Trenčín, m.r.o.

Opis obstarávania

Predmetom verejného obstrávania je vybudovanie výťahovej šachty k jestvujúcemu objektu Sociálne služby mesta Trenčín,m.r.o., Piaristická 42, Trenčín. Objekt má celkovo 9 podlaží. Výška objektu v najvyššom bode je 26,525 m, t.j. +24,020 od 0,000 (na 1.NP budovy). Navrhovaný výťah bude mať stanicu na každom z týchto podlaží. Stavba sa člení na nasledovné objekty: SO 01 Výťahová šachta SO 02 Prekládka NN PS 01 Výťah Pozn.: Stavebný dozor si zabezpečí verejný obstarávateľ sám, na vlastné náklady. Ďalšie podrobnosti sú uvedené v projektovej dokumentácii. Bližší opis predmetu zákazky je uvedený aj v časti B.1 a B.3 súťažných podkladov.. Predmetom verejného obstrávania je vybudovanie výťahovej šachty k jestvujúcemu objektu Sociálne služby mesta Trenčín,m.r.o., Piaristická 42, Trenčín. Objekt má celkovo 9 podlaží. Výška objektu v najvyššom bode je 26,525 m, t.j. +24,020 od 0,000 (na 1.NP budovy). Navrhovaný výťah bude mať stanicu na každom z týchto podlaží. Stavba sa člení na nasledovné objekty: SO 01 Výťahová šachta SO 02 Prekládka NN PS 01 Výťah V rámci SO 01 sa rieši samostatná šachta pre výťah železobetónová monolitická s hrúbkou základovej dosky 350 mm, hrúbkou stien 250mm, a stropnej dosky o hrúbke 160mm. Základy sú tvorené mikropilótami v počte 7 ks. Strecha bude opatrená atikou z troch strán a spádovaním na jestvujúcu strechu objektu. Vonkajší povrch železobetónovej konštrukcie bude opatrený tepelnou izoláciou v hrúbke 150 mm a doplnený fasádnou omietkou. Jetu riešená aj elektroinštalácia, bleskozvod, záložný zdroj, vzduchotechnika (strešný ventilátor výťahovej šachty). V rámci SO 02 prekládka NN je riešená prekládka rozvodovej skrine SR 611, znovu napojenie HRE.DOS od preloženej SR 611. prekládka elektromerného rozvádzača HRE.ER, OM 42, pre odber 42 a znovu napojenie do pôvodného kábla. Prekládka NN sa musí uskutočniť mimo vykurovacieho obdobia. V rámci PS 01 Výťah je riešená špecifikácia výťahu evakuačný, lôžkový, trkčný nosnosti 1600 kg. Verejný obstarávateľ vyžaduje aby úspešný uchádzač riadne zabezpečil stavenisko oplotením a plachtami tak, aby sa znížila čo najviac prašnosť. Z dôvodu, že sa jedná o objekt Sociálnych služieb mesta Trenčín, m.r.o. (ďalej len ako Sociálne služby), kde je 24 hod. prevádzka a sú v nej ubytovaní klienti,a stavebné práce budú prebiehať za plnej prevádzky je potrebné dodržiavať nasledovné požiadavky verejného obstarávateľa: 1. Pracovný čas: od 7,00 hod do 19,00 hod iba v pracovných dňoch 2. Pri búracích prácach je potrebné vo vnútri budoby oddeliť plachtami ostatné priestory tak, aby sa zabránilo prašnosti 3. Uchádzač je povinný stavenisko oddeliť od ostatných priestorov vo vnútri budovy. Vonkajšie priestory staveniska je potrené oddeliť oplotením. 4. Skládka stavebného materiálu je možná vo dvore Sociálnych služieb po predchádzajúcej dohode s vedením Sociálnych služieb 5. Parkovanie pre uchádzača je možné iba pre 2 osobné autá, resp. 1 nákladné auto, a to iba počas výkonu stavebných prác na stavenisku 6. Každé obmedzenie prevádzky Sociálnych služieb (napr. nie však výlučne odstávka el. energie a pod. ) je potrebné vopred konzultovať s vedením Sociálnych služieb 7. Vo dvore Sociálnych služieb nie je možné odkladať odpad z búracích prác, je potrebné ho odviesť v deň búrania 8.Dopravu stavebného materiálu a odvoz sutiny je uchádzač dodávateľ povinný zabezpečiť vokajšími priestormi staveniska , je zakázané prepravovať stavebný materiál, sutinu vnútorným skodiskom zariadenia. 9. Vnútorné schodisko sociálnych služieb je možné využiť iba v nevyhnutnom prípade. 10.Úspešný uchádzač si zabezpečí vlastné prenosné sociálne zariadenie. Uchádzač je povinný predložiť vo svojej ponuke verejnému obstarávateľovi originál, alebo úradne osvedčenú kópiu oprávnenia (osvedčenia) na práce spojené s elektromontážou NN, z ktorého bude preukázateľne zrejmé, že elektromontáž NN bude vykonaná výlučne osobami so zodpovedajúcou odbornou spôsobilosťou (t.z. doklad bude vydaný na uchádzača, jeho subdodávateľa, ktorý je verejnému obstarávateľovi riadne oznámený v súlade s § 41 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní alebo ich zamestnanca a v prípade, ak bude doklad vystavený na meno zamestnanca, žiadame uviesť, že je to vlastný zamestnanec alebo túto skutočnosť vydokladovať). Ďalšie podrobnosti sú uvedené v projektovej dokumentácii a v SP. Pozn.: Stavebný dozor si zabezpečí verejný obstarávateľ sám, na vlastné náklady.

Doplňujúce informácie

1.VO je zamerané na sociálne aspekty v zmysle § 2 ods. 5 písm. p) ZVO použitím: a) osobitných podmienok plnenia zmluvy podľa § 42 ods. 12 zákona o verejnom obstarávaní - zriadenie transparentného účtu úspešným uchádzačom v banke, alebo v pobočke banky v SR , - vykonanie max. 3 exkurzií na mieste plnenia zmluvy pre žiakov 9. ročníka ZŠ , ktorých verejný obstarávateľ sám zabezpečí v niektorých zo ZŠ v Trenčíne - dodržiavať pracovnopráv. predpisy,najmä v oblasti požiadaviek na minimálnu mzdu a predpisy v oblasti ochrany zdravia pri práci v zmysle zákona č. 124/2006 Z. z. . b) zmluvných podmienok, ktoré obsahujú možnosť priamych platieb subdodávateľovi v súlade s § 41 zákona o verejnom obstarávaní. Bližšie info k tomu v SP. 2. Zábezpeka na PONUKU JE 5.000,- € 3.komun. medzi VO a záujem. sa uskutoční výhradne v sl. jazyku, prípadne v čes. jazyku. VO bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZVO prostred. komunik.rozhrania syst. JOSEPHINE. Tento spôsob komunik.sa týka akejkoľ. komunik.a podaní medzi ver. obstar. záujem./uchádzačmi (ak nie v SP uvedené inak). JOSEPHINE je na účely tohto VO softvér na elektroniz.zadávania ver.zákaziek. JOSEPHINE je web.aplikácia na doméne https://josephine.proebiz.com. 3.VO umožňuje neobmedzený a priamy prístup el.prostriedkami k SP a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. SP a prípadné vysvetlenie alebo doplnenie SP alebo vysvetlenie požiadaviek uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, podmienok účasti vo VO, informatívneho dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácie budú VO zverejnené ako el.dokumenty vo formáte pdf. v profile VO v sys. Josephine ako aj SP, resp. ich súčasti, ktoré majú zvyčajne uchádzači záujem editovať pri príprave ponuky (napr. JED, v-v, SP) sa budú nachádzať v sys. JOSEPHINE v edit.podobe (VO zverejní v profile VO link, kde sa budú všetky dokumenty k zákazke zverejnené) Pokiaľ sa v týchto SP hovorí o predložení/zaslaní ponuky, dokumentov a pod. má sa za to, že sa jedná výlučne o el.predloženie dokumentov (tak zo strany záujemcu/uchádzača ako aj VO). V tejto zákazke sa bude v papier.podobe predkladať len originál bankovej záruky/poistenia záruky. VO pri vyhodnocovaní ponúk môže požiadať uchádzača o predloženie dokumentov (originálov alebo overených kópii), ktoré boli obsahom elektronickej ponuky. Forma uplatnenia revíz.postupov je upravená v § 163 a nasl. ZVO. Uchádzač, záujemca, účastník al. osoba, ktorej práva alebo právom chránené záujmy boli alebo mohli byť dotknuté postupom VO, môže podať žiadosť o nápravu podľa § 164 ZVO. 4. Uchádzač, záujemca, účastník alebo osoba, ktorej práva alebo právom chránené záujmy boli alebo mohli byť dotknuté postupom VO, môže podať žiadosť o nápravu podľa § 164 zákona č. 343/2015 ZVO. 5. Všetky dokumenty tvoriace obsah ponuky musia byť predložené VO elektr., pričom el.formu dokumentu musí uchádzač vyhotoviť z originálu alebo z úradne overenej fotokópie originálu dokumentu (pokiaľ výslovne nie je určené inak) s tým, že v prípade žiadosti podľa § 40, resp. § 53 zákona č. 343/2015 ZVO musí uchádzač predložiť VO požadované dokumenty v pap.podobe vo forme originálu alebo úrad.overenej fotokópie originálu dokumentu. VO pristúpi k žiadosti o predloženie pap.formy dokumentu len výnimočne, napr. v prípade pochybnosti o autenticite alebo nepozmenenia elektronicky predloženého dokladu. 5. VO § 112 ods. 6 ZVO rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podm.účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk a zároveň VO vyhodnotí spln. podmienok účasti uchádzača, ktorý sa umiestnil na I. mieste v poradí. 6. Pri JEDe: VO uvádza, že obmedzuje informácie požadované na podm. účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie. 7.Vo uplatňuje aj podmienku (dôvod vylúčenia uchádzača) podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní. 8. ostatné informácie sú v súťažných podkladoch.