Vyhlásené obstarávanie

Oddychová zóna s ihriskami


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Olšovany
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
30 403,13
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
9. Júl 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
20. Júl 2020
Dátum otvárania ponúk:
20. Júl 2020
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Neuvedené
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je realizácia oddychovej zóny v obci Olšovany. Účelom úpravy je vytvoriť oddychovo rekreačnú oblasť pre občanov obce s ohniskom, lavicami, prístreškom, detským ihriskom a plochou pre loptové hry. Hlavným obsahom projektu je : oplotenie oddychovej zóny a montáž závory úprava prameňa a jazierka úprava spevnenej plochy úprava odvodňovacieho rigola a premostenia rigola lokálne terénne úpravy obnova existujúceho vybavenia Pokiaľ je v texte uvedený konkrétny výrobok, alebo značka, uchádzač môže oceniť aj ekvivalent inej značky v rovnakej alebo vyššej kvalite, pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, funkčné a estetické charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné pre zabezpečenie účelu, pre ktorý sú určené.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora (zákon č. 315/2016 Z. z.) a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 2. Úspešný uchádzač ako zhotoviteľ predmetu zákazky je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s plnením tejto zmluvy (vykonaním prác a služieb, dodaním tovaru) kedykoľvek počas platnosti zmluvy, a to verejným obstarávateľom, poverenými zamestnancami verejného obstarávateľa a akýmikoľvek osobami a orgánmi určenými verejným obstarávateľom. Zároveň sa úspešný uchádzač zaväzuje poskytnúť pri výkone kontroly/auditu/overovaní všetku potrebnú súčinnosť. Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly/auditu, prípadne overovania aj po ukončení platnosti tejto zmluvy, ak o takú kontrolu požiada verejný obstarávateľ alebo orgán vykonávajúci kontrolu použitia prostriedkov na základe zmluvy o poskytnutí NFP. 3. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade nezískania finančných prostriedkov odstúpiť od zmluvy. 4. Verejný obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky z nasledovných dôvodov: a) nebude predložená žiadna ponuka, b) ani jedna ponuka nebude zodpovedať určeným požiadavkám uvedeným vo Výzve, c) ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie 5. Ponuka musí byť vyhotovená v písomnej forme, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie jej obsahu. Ponuka musí byť vyhotovená perom s nezmazateľným atramentom, písacím strojom alebo tlačiarenským výstupným zariadením výpočtovej techniky, ktorej obsah je pre fyzickú osobu čitateľný. 6. Ponuky uchádzačov musia spĺňať všetky náležitosti uvedené v tejto výzve na predkladanie ponúk. 7. Uchádzač vypracovaním a predložením ponuky na predmet zákazky akceptuje bezvýhradne všetky podmienky a požiadavky verejného obstarávateľa, ktoré stanovil v tejto výzve na predkladanie ponúk a v návrhu zmluvy. 8. Všetky náklady uchádzača súvisiace s prípravou, vypracovaním a predložením ponuky na vyššie uvedený predmet zákazky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi bez ohľadu na výsledok postupu zadávania zákazky. 9. Proti rozhodnutiu verejného obstarávateľa o určení úspešného uchádzača pri uplatnenom postupe zadávania zákazky nie je možné podať námietky v zmysle § 170 ods. 7 písm. b) zákona č. 343/2015 o verejnom obstarávaní. 10. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uzatvoriť zmluvu s uchádzačom umiestneným v poradí za úspešným uchádzačom, ak úspešný uchádzač odmietne zmluvu uzatvoriť resp. od nej odstúpi. 11. Verejný obstarávateľ je oprávnený ponuku úspešného uchádzača verejne sprístupniť. 12. Zhotoviteľ sa zaväzuje, že na základe výzvy Objednávateľa, zloží depozit 5 % z celkovej ceny diela bez DPH, na bankový účet Objednávateľa alebo poskytne bankovú záruku alebo poistenie záruky vo výške 5 % z celkovej ceny diela bez DPH, a to najneskôr deň pred podpisom Zmluvy o dielo, alebo na základe výzvy Objednávateľa a to najneskôr deň pred odovzdaním a prevzatím staveniska. 13.Poskytovanie vysvetlení, oznámení, odovzdávanie podkladov a komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami a uchádzačmi sa bude uskutočňovať elektronicky v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO, a to tak, aby bola zabezpečená úplnosť a ochrana osobných údajov uvedených v celom procese verejného obstarávania. 14. Ďalšie informácie k výzve sú dostupné v súťažných podkladoch.