Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia miestnych komunikácií v obci Kremnické Bane


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Kremnické Bane
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
74 600,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
8. December 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
29. December 2015
Dátum otvárania ponúk:
29. December 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Obecný úrad Kremnické Bane č. 1, 967 01 Kremnica kancelária starostu.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 80% % Kritérium č.1 cena1: Celková cena v EUR s DPH za kompletný predmet zákazky
  • 20% % Kritérium č. 2 Lehota výstavby predmetného diela od prevzatia staveniska po odovzdanie diela v kalendárnych dňoch

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je rekonštrukcia miestnych komunikácií, ktoré si vyžadujú neodkladnú opravu, najmä z dôvodu nevykonávania ich cyklickej obnovy, ktorá spôsobila rozpad povrchových plôch. Súčasťou stavebných úprav je rekonštrukcia odvodňovacích systémov ak aj revitalizácia priliehajúcej zelene.

Doplňujúce informácie

1/ Ponuka predložená uchádzačom musí obsahovať: - vyhlásenie uchádzača o pravdivosti a úplnosti všetkých dokladov a údajov uvedených v ponuke - vyhlásenie uchádzača, že súhlasí s podmienkami súťaže určenými obstarávateľom - čestné vyhlásenie, že každý prípadný subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa § 26 ods. 1; 2/ Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá zadávateľovi podľa §44 ods.1 zákona úspešný uchádzač v čase a spôsobom, určeným zadávateľom. Pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti, ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, ale bolo predložené čestné vyhlásenie, postupuje zadávateľ podľa §33 zákona, pričom vyzve úspešného uchádzača alebo uchádzačov, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, na predloženie dokladov v lehote nie kratšej ako 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy a nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti. 3/ Obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk v prípade naplnenia nasledovnej podmienky : 1. ak nastanú okolnosti podľa § 46 ods. 1 písm. a) až d); 2. ak sa zmenili okolnosti za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie (§ 46 ods.2); 3. ak ponuka víťazného uchádzača prekročí finančné možnosti povinnej osoby na obstarávanie, resp. v prípade nepridelenia finančných prostriedkov na predmet obstarávania. Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon finančnej a vecnej kontroly a poskytnúť súčinnosť pri nej poskytovateľovi NFP. 4/ Okrem predloženia ponuky v písomnej podobe obstarávateľ žiada, aby uchádzač predložil ponuku i v elektronickej podobe na CD/DVD nosiči tak, že vytvorí zo zdrojových dokumentov súbory vo formáte .pdf v strojovo čitateľnom tvare (nie skenovaním dokumentu, okrem obrázkov), za účelom zaslania ponuky Úradu pre verejné obstarávanie podľa § 9 ZVO. 5/ V súvislosti s §155q ods. 6 Zákona č. 25 o verejnom obstarávaní bude verejný obstarávateľ postupovať podľa § 18 Zákona č. 25 o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31.10.2015 6/ V súvislosti s § 45 ods. 9 Zákona č. 25 o verejnom obstarávaní bude úspešný uchádzač alebo uchádzači povinní na účely poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy mať v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. 7/ Na účely zabezpečenia efektívnej, účinnej a účelnej hospodárskej súťaže si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo zasielať informácie prostredníctvom PROFILU verejného obstarávateľa alebo elektronickej pošty na záujemcom alebo uchádzačom uvedenú emailovú adresu. Záujemca alebo uchádzač je povinný potvrdiť doručenie takejto informácia v deň, kedy sa o nej dozvedel krátkou správou (napr. Ďakujem za informácie, potvrdzujem ich doručenie). V prípade, že tak záujemca alebo uchádzač nepotvrdí doručenie, verejný obstarávateľ ho skontaktuje telefonicky a požiada ho o jej potvrdenie. V prípade iného spôsobu doručovania ako emailom alebo uverejnením v profile verejného obstarávateľa na ÚVO sa bude doručovanie riadiť nasledovnými pravidlami. Ak nebol adresát písomnosti, ktorá sa má doručiť zastihnutý, hoci sa v mieste doručenia zdržiava, doručovateľ ho vhodným spôsobom upovedomí, že písomnosť príde znovu doručiť v určený deň a hodinu. Tento deň sa považuje za deň uloženia zásielky. Ak si adresát nevyzdvihne písomnosť do 3 dní od uloženia, posledný deň tejto lehoty sa považuje za deň doručenia, aj keď sa adresát o uložení nedozvedel. Za miesto, kde sa adresát zdržiava sa považuje miesto jeho sídla, bydliska, miesta podnikania alebo miesto, ktoré uviedol v žiadosti o účasť alebo v inom dokumente, ktorý bol doručený do rúk verejného obstarávateľa. Ak adresát bezdôvodne odoprel písomnosť prijať, je doručená dňom, keď sa jej prijatie odoprelo. Ak má účastník konania, ktorý sa zdržiava v cudzine alebo tam má sídlo, opatrovníka alebo zástupcu v tuzemsku, doručí sa písomnosť tomuto opatrovníkovi alebo zástupcovi. Vysvetlenia, odpovede na žiadosti o nápravu alebo zmeny súťažných podkladov a iných dokumentov budú uverejňované na profile verejného obstarávateľa na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie. Vzhľadom na to, že záujemcovia majú právo stiahnuť si súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa bez povinnosti upovedomiť o tom verejného obstarávateľa, verejný obstarávateľ bude uverejňovať všetky informácie a vysvetlenia na svojom PROFILE. Deň zverejnenia sa považuje za deň doručenia informácie. Oznámenia o neprijatí ponuky, oznámení o výsledku vyhodnotenia ponúk, oznámení o vylúčení ponuky, pri doručení ponúk, zmene alebo doplnení ponúk a pri uplatnení revíznych postupov sa vyžaduje listinná forma a doručenie osobne alebo doručovacím spôsobom v stanovených lehotách a na stanovené miesto. 8/Súťažné podklady si záujemca vyžiada na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku doručenej elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby vozarjuraj76@gmail.com, počas lehoty na predkladanie ponúk. Súťažné podklady vrátane príloh bude verejný obstarávateľ poskytovať na e-mailovú adresu záujemcu, uvedenú v doručenej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov, poštou alebo osobne. V prípade osobného prevzatia súťažných podkladov je potrebné vopred dohodnúť si telefonicky termín a čas s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa. Súťažné podklady budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa. 9/ Verejný obstarávateľ odporúča všetkým uchádzačom/záujemcom, ktorí si vyzdvihli súťažné podklady a Výzvu na predkladanie ponúk v Profile verejného obstarávateľa , aby túto skutočnosť oznámili e-mailom na kontaktnú adresu: vozarjuraj76@gmail.com, s uvedením kontaktných údajov pre potreby poskytovania vysvetľovania údajov uvedených vo Výzve, Súťažných podkladoch a iné. V prípade, že uchádzač/záujemca nezašle túto informáciu na kontaktný e-mail, verejný obstarávateľ nenesie zodpovednosť za nedoručenie vysvetlenia informácii.