Vyhlásené obstarávanie

Vybudovanie zberného dvora v obci Kravany nad Dunajom


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Kravany nad Dunajom
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
451 366,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
15. December 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
7. Január 2015
Dátum otvárania ponúk:
7. Január 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
sidlo verejného obstarávateľa.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Stavenisko zberného dvora sa nachádza v zastavanom území obce Kravany nad Dunajom. Je prístupné z existujúcej miestnej komunikácie, novovybudovanou prístupovou komunikáciou.Jedná sa o pozemok, na ktorom sa v súčasnosti nachádza náletový porast. Stavenisko zberného dvora a kompostárne bude mať nepravidelný pôdorys. Stavenisko si vyžaduje odstrániť náletový porast a pod spevnenou plochou a príjazdovou komunikáciou humidnú vrstvu zeminy, existujúce spevnené plochy a zostatky stavieb. Zberný dvor bude slúžiť na zber a uskladnenie vyseparovaných zložiek komunálneho odpadu od obyvateľov obce. Od výstavby zberného dvora Obec Kravany nad Dunajom sa očakáva zvýšenie vyseparovaného odpadu, čím sa prirodzene zníži objem komunálneho zmesného odpadu, ďalej zlepšenie podmienok separácie, čo v konečnom dôsledku bude mať pozitívny vplyv na životné prostredie. Bližšie informácie budú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Podľa ust.§ 32 ods. 11 ZVO, splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 ZVO v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom. 2. Oznámenia a komunikáciu medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom možno uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, elektronicky alebo telefonicky alebo ich kombináciou. Odporúčame z dôvodu urýchlenia využívať elektornickú komunikáciu prostredníctvom e-mailov. O súťažné podkady odporúčame požiadať na obeckravanynaddunajom@gmail.com z dôvodu rýchlej komunikácie a prípadných vysvetlení. Verejný obstarávateľ uprednostňuje elektornickú komunikáciu prostredníctvom e-mailov pokiaľ to neodporuje ZVO. Potvrdenie prijatia e-mailu má na účely tohto verejného obstarávania rovnaké účinky ako prevzatie doporučenej poštovej zásielky, pokiaľ to neodporuje ZVO. 3. Ak záujemca alebo uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe, predloží ich súčasne v elektronickej podobe na pamäťovom médiu (CD/DVD/USB kompatibilné), pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb,ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. 4. Vysvetlenie požiadaviek uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, súťažných podkladoch alebo inej sprievodnej dokumentácii verejný obstarávateľ poskytne bezodkladne, v súlade so ZVO. O vysvetlenie je možno požiadať e- mailom na obeckravanynaddunajom@gmail.com alebo poštou na vyššie uvedenej adrese. 5. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom (slovenskom) jazyku. 6. Ak je v predkladaných dokladoch uvedená iná mena ako EUR, prepočet vykoná uchádzač kurzom ECB, vždy k 31.12.príslušného roka, za ktorý sa daný finančný údaj vyžaduje. 7. Ďalšie podmienky a požiadavky týkajúce sa tohto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a v príslušných právnych predpisoch. 8. Lehota viazanosti ponúk sa končí 31.05.2015. 9. V súčasnosti projekt nie je financovaný z EU fondov. V prípade získania finančných zdrojov z EU fondov plnenie zmluvy podlieha kontrolným mechanizmom podľa zmluvy o nenávratnom finančnom príspevku uzavretej medzi verejným obstarávateľom a riadiacim orgánom operačného programu. Dodávateľ bude musieť strpieť výkon kontroly/audit/overenia súvisiaceho s dodávaným predmetom zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnenými osobami na výkon kontroly/auditu sú najmä: a. Poskytovateľ finančných prostriedkov a ním poverené osoby, b. Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby; c. Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d. Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, e. Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f. Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. Bližšie informácie budú uvedené v súťažných podkladoch. 10. Uskutoční sa ohliadka miesta výkonu prác, pričom termín a podmienky budú stanovené v súťažných podkladoch. 11. Informácie o spôsobe subdodávok budú uvedené v súťažných podkladoch. 12. Pokiaľ je uvedené v tomto dokumente zákon alebo ZVO, myslí sa tým z. č. 25/2006 o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov.