Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia objektu na komunitné centrum


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Šalgovce
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
165 535,71
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
20. Január 2016
Lehota na predkladanie ponúk:
9. Február 2016
Dátum otvárania ponúk:
9. Február 2016
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
MANOS CONSULTING, s.r.o. kancelária, budova Stapring, a.s., Piaristická 2, 949 01 Nitra
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Objekt materskej školy sa nachádza v obci Šalgovce, č.p. 121/4 na členitom teréne. Objekt je dlhodobo nevyužívaný. Po obnove sa bude objekt využívať ako komunitné centrum. Budova materskej školy má jedno nadzemné podlažie s konštrukčnou výškou podlažia 3000 mm. Obvodové a nosné murivo je z pórobetónových tvárnic hr. 400mm. Komín, priečky, štítové murivo, medziokenné piliere sú z plných pálených tehál. Vnútorné omietky sú štukové vápenaté. Vonkajšie omietky sú brizolitové škriabané. Podlahy sú z PVC, keramických dlaždíc, keramickej dlažby a z cementového poteru. Základná škola je zastrešená plochou strechou (povrchová krytina- hydroizolačné asfaltové pásy).

Doplňujúce informácie

1.Verejný obstarávateľ neposkytuje zálohy ani preddavky. Financovanie sa bude vykonávať formou bezhotovostného platobného styku na základe vystavenej faktúry . 2.Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si vyžiadali súťažné podklady aj v prípade ich získania inou formou ako na základe žiadosti o ich poskytnutie zaslanej verejnému obstarávateľovi, aby mohol poznať identifikačné údaje, resp.kontaktné údaje uchádzačov/záujemcov a vedel zabezpečiť prípadné doručenie vysvetlení, zmien , resp. doplnení iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky. 3. Predmet zmluvy je spolufinancovaný formou nenávratného finančného príspevku ( ďalej NFP ), preto je dodávateľ povinný umožniť oprávneným kontrolným zamestnancom vykonať vecnú kontrolu a kontrolu dokumentov v súvislosti s realizáciou projektu vo vzťahu k predmetu obstarávania počas trvania realizácie projektu a po dobu určenú riadiacim orgánom aj po skončení realizácie projektu. Zmluva medzi víťazným uchádzačom a objednávateľom nadobúda platnosť dňom podpisu oboma zmluvnými stranami a účinnosť až dňom účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP medzi objednávateľom (prijímateľom pomoci) a Poskytovateľom pomoci ( NFP ) na predmet zmluvy. V prípade neschválenia žiadosti o NFP respektíve nenadobudnutí účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP, stráca táto zmluva platnosť. Ďalšie podmienky zmluvy sú súčasťou súťažných podkladov . 4. Interval trvania zmluvy je informatívny, bližšie určenie bude na základe podpísanej zmluvy o NFP. 5. Súťažné podklady sa budú poskytovať na základe písomnej žiadosti o vydanie súťažných podkladov. Súťažné podklady si možno vyžiadať mailom, poštou alebo osobne. 6. Splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom. 7. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom/uchádzačmi, ktorí nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých subdodávatelia podľa § 45 odseku 10 zákona, ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Verejný obstarávateľ zároveň nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom/mi, pokiaľ osoby podľa § 27 ods. 2, ktorých finančné zdroje uchádzač/uchádzači využili na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, alebo osoby podľa § 28 ods. 2, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač/uchádzači využili na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. 8.V súvislosti s § 155q odst. 6 zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní bude verejný obstarávateľ postupovať podľa § 18 Zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31. októbra 2015.