Obstarávanie

Interiérové vybavenie


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Sačurov
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
33 690,00
Konečná suma(Bez DPH):
33 690,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39100000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie vnútorného vybavenie Materskej školy pre verejného obstarávateľa vrátane dopravy a montáže.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
DREVOKOM SLOVAKIA s.r.o. 4 33 690,00 Neuvedené EUR 5. Júl 2018 97171

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Súbory
Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti 15. Júl 2018 15. Júl 2018
Suma skutočne uhradeného plnenia Suma skutočne uhradeného plnenia 27. August 2018 27. August 2018
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk 7. Máj 2018 7. Máj 2018
Iný dokument k zákazke Predĺženie lehoty viazanosti ponúk 29. Jún 2018 29. Jún 2018
Ponuky uchádzačov Ponuka č. 3 15. Júl 2018 15. Júl 2018
Súťažné podklady Súťažné podklady 28. Marec 2018 28. Marec 2018
Informácia o zverejnení zmluvy KÚPNA ZMLUVA č. 31/2018 10. Júl 2018 10. Júl 2018
Zápisnica z otvárania ponúk Zápisnica z otvárania ponúk 15. Júl 2018 15. Júl 2018
Ponuky uchádzačov Ponuka č. 1 15. Júl 2018 15. Júl 2018
Zoznam subdodávateľov Zoznam subdodávateľov 27. August 2018 27. August 2018
Ponuky uchádzačov Ponuka č. 2 15. Júl 2018 15. Júl 2018
Ponuky uchádzačov Ponuka č. 4 15. Júl 2018 15. Júl 2018
Správa o zákazke Správa o zákazke 10. Júl 2018 10. Júl 2018
Zápisnica Zápisnica o vyhodnotení ponúk 15. Júl 2018 15. Júl 2018
Dokument o dodaní a prebratí plnenia zmluvy Preberací protokol 27. August 2018 27. August 2018

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac dolárov mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.

Prihlás sa cez Patreon

Podporte UVOstat pre dobrý pocit, prémiové funkcie a všetko bez reklám.

Become a patron button@2x
×